KudoZ home » English to Greek » Medical: Pharmaceuticals

fosinopril diacid

Greek translation: διοξική φοσινοπρίλη


21:18 Feb 21, 2006
English to Greek translations [PRO]
Science - Medical: Pharmaceuticals
English term or phrase: fosinopril diacid
-
SGOUZA
Greek translation:διοξική φοσινοπρίλη
Explanation:
θα βρεις αρκετά αποτελέσματα στο google

--------------------------------------------------
Note added at 35 mins (2006-02-21 21:54:32 GMT)
--------------------------------------------------

δισόξινη μάλλον είναι πιο σωστό
Selected response from:

gkarapapa
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5διοξύ της φοσινοπρίλης ή φοσινοπρίλη σε μορφή διοξέοςanthi
4 +1διοξική φοσινοπρίληgkarapapa


  

Answers


27 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
διοξική φοσινοπρίλη


Explanation:
θα βρεις αρκετά αποτελέσματα στο google

--------------------------------------------------
Note added at 35 mins (2006-02-21 21:54:32 GMT)
--------------------------------------------------

δισόξινη μάλλον είναι πιο σωστό


gkarapapa
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxstahat
10 hrs

2 days23 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
διοξύ της φοσινοπρίλης ή φοσινοπρίλη σε μορφή διοξέος


Explanation:
Από τις αναφορές στο Google φαίνεται πως η φοσινοπρίλη λαμβάνεται με τη μορφή άλατος νατρίου το οποίο υδρολύεται στη συνέχεια στο αντίστοιχο διοξύ, δηλ.την ίδια βασικά ένωση αλλά με τη μορφή οξέος και όχι άλατος. Το δι- δείχνει ότι υπάρχουν δύο καρβοξυλικές ομάδες.

anthi
Specializes in field
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 20