KudoZ home » English to Greek » Medical: Pharmaceuticals

Counter itching

Greek translation: αντικνησμώδες


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:anti(-)itch, counter(-)itch (agents, drugs, etc.)
Greek translation:αντικνησμώδες
Entered by: Elena Petelos

23:23 Jul 4, 2008
English to Greek translations [PRO]
Medical - Medical: Pharmaceuticals / Medical
English term or phrase: Counter itching
Treatments to counter itching, such as calamine lotion, may also help
Ioanna Daskalopoulou
Greece
αντικνησμώδες
Explanation:
Το δίνει ο ΕΟΦ
http://www.google.co.uk/search?hl=el&q=αντικνησμώδες&meta=

και υπάρχει συγκεκριμένη αναφορά από την Ελληνική Δερματολογική και Αφροδισιολογική Εταιρεία στη μινθόλη (η καλαμίνη ακολουθεί):


[...] σε κρέμες ή λοσιόν ως αντικνησμώδες. 4. Καλαμίνη. Ευρύτατα χρησιμοποιούμενη ουσία ως προστατευτική του δέρματος, μαλακτική, ήπια αντιφλεγμο- ...
http://www.edae.gr/cdmagazine/.cdmagazine-1174409261-178076-...


(Btw: Λανθασμένα, στην Νοσηλευτική λένε «αντικνησμική»).
Selected response from:

Elena Petelos
United Kingdom
Grading comment
Ευχαριστώ, καλό απόγευμα.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4για την αντιμετώπιση του κνησμού/της φαγούρας
Spiros Doikas
5αντικνησμώδες
Elena Petelos


Discussion entries: 8





  

Answers


38 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
counter itching
για την αντιμετώπιση του κνησμού/της φαγούρας


Explanation:
για την αντιμετώπιση του κνησμού/της φαγούρας

Spiros Doikas
Meets criteria
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 36
Notes to answerer
Asker: Ευχαριστώ.

Asker: Ευχαριστώ και τους δυο σας! Νοηματικά τουλάχιστον νομίζω ότι λέτε το ίδιο πράγμα με την Ελενα.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nadia-Anastasia Fahmi
6 hrs

agree  socratisv
7 hrs

agree  Eleni Makantani
8 hrs

agree  Vicky Papaprodromou
12 hrs

8 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
counter itching
αντικνησμώδες


Explanation:
Το δίνει ο ΕΟΦ
http://www.google.co.uk/search?hl=el&q=αντικνησμώδες&meta=

και υπάρχει συγκεκριμένη αναφορά από την Ελληνική Δερματολογική και Αφροδισιολογική Εταιρεία στη μινθόλη (η καλαμίνη ακολουθεί):


[...] σε κρέμες ή λοσιόν ως αντικνησμώδες. 4. Καλαμίνη. Ευρύτατα χρησιμοποιούμενη ουσία ως προστατευτική του δέρματος, μαλακτική, ήπια αντιφλεγμο- ...
http://www.edae.gr/cdmagazine/.cdmagazine-1174409261-178076-...


(Btw: Λανθασμένα, στην Νοσηλευτική λένε «αντικνησμική»).

Elena Petelos
United Kingdom
Meets criteria
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 64
Grading comment
Ευχαριστώ, καλό απόγευμα.