International Translation Day 2017

Join ProZ.com/TV for a FREE event on September 26-27th celebrating International Translation Day! 50+ hours of content, Chat, Live Q&A & more. Join 1,000's of linguists from around the globe as ProZ.com/TV celebrates International Translation Day.

Click for Full Participation
KudoZ home » English to Greek » Medical

wafer

Greek translation: πλακίδιο πυριτίου, δίσκος πυριτίου, περιστρεφόμενη επαφή, δίσκος ημιαγωγού


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:wafer
Greek translation:πλακίδιο πυριτίου, δίσκος πυριτίου, περιστρεφόμενη επαφή, δίσκος ημιαγωγού
Entered by: Spiros Doikas

11:19 Dec 29, 2002
English to Greek translations [PRO]
Medical
English term or phrase: wafer
Sterile Tubing Welders.
Alexandros Mouratidis
Greece
πλακίδιο πυριτίου
Explanation:
Ελλείψη ακριβών συμφραζομένων αναφέρω και άλλες πιθανές ερμηνείες.
To Eurodicautom περιέχει τις εξής ερμηνείες:

πλακίδιο πυριτίου
δίσκος πυριτίου
περιστρεφόμενη επαφή
-----------------
δίσκος ημιαγωγού
Trados Multiterm
Selected response from:

Spiros Doikas
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Δισκίο
Lamprini Kosma
3πλακίδιο πυριτίου
Spiros Doikas


  

Answers


44 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
πλακίδιο πυριτίου


Explanation:
Ελλείψη ακριβών συμφραζομένων αναφέρω και άλλες πιθανές ερμηνείες.
To Eurodicautom περιέχει τις εξής ερμηνείες:

πλακίδιο πυριτίου
δίσκος πυριτίου
περιστρεφόμενη επαφή
-----------------
δίσκος ημιαγωγού
Trados Multiterm


    Reference: http://europa.eu.int/eurodicautom/Controller
Spiros Doikas
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 3901

22 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Δισκίο


Explanation:
Θα το έλεγα "Δισκίο" ή "Πλακίδιο". Λόγω ακριβώς της έλλειψης περισσότερων στοιχείων νομίζω ότι είναι καλύτερη η επιλογή μιας πιο ευρείας έννοιας.

Στο Eurodicatom πολλές ερμηνείες για τον όρο "Wafer". Αυτή μου φαίνεται η πιο κατάλληλη.

Καλή Χρονιά,

Λαμπρινή

Lamprini Kosma
Italy
Native speaker of: Greek
PRO pts in pair: 542