KudoZ home » English to Greek » Medical

myoclonic-like jerks

Greek translation: μυοκλονικές χορείες


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:myoclonic-like jerks
Greek translation:μυοκλονικές χορείες
Entered by: Eftychia Stamatopoulou

11:52 Dec 2, 2003
English to Greek translations [PRO]
Medical
English term or phrase: myoclonic-like jerks
However, now C. has been having myoclonic-like jerks wich occure in sleep, and also when awake.
Ευχαριστώ.
Eftychia Stamatopoulou
Greece
μυοκλονικές χορείες
Explanation:
Αν θέλεις κάτι πιο εξωτικό.
"ο C παρουσιάζει μυοκλονικές χορείες που εμφανίζονται κατά τη διάρκεια του ύπνου ή και της εγρήγορσης".
Το "jerk" το δίνει "χορεία" το Oxford, και ο Γ. Μπαμπινιώτης
το "χορεία" ως "ανεξέλεγτη κινήση των άκρων".


--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs 44 mins (2003-12-02 16:37:37 GMT)
--------------------------------------------------

Τα λάθη στην \"ανεξέλεγκτη κίνηση των άκρων\" είναι δικά μου, δεν είναι του Μπαμπινιώτη. :-(
Selected response from:

Costas Zannis
Grading comment
μυοκλονικοί σπασμοί, ευχαριστώ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +6συσπάσεις που μοιάζουν με μυοκλονικές / μυοκλονοειδείς συσπάσεις
Spiros Doikas
4μυοκλονικές χορείες
Costas Zannis


Discussion entries: 1





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +6
συσπάσεις που μοιάζουν με μυοκλονικές / μυοκλονοειδείς συσπάσεις


Explanation:
myoclonic petit mal

Reference Reallex Med



(1)
TERM μυοκλονική μικρά επιληψία

FULL TEXT WORKS
... κύρια κλινικά χαρακτηριστικά του είναι προϊούσα
μυοκλονική επιληψία, γενικευμένες ...
www.a-neuroclinic.gr/cases gr/report01.htm - 16k - Cached - Similar pages

Η φιλοσοφία του σχεδιασμού, της ...
... παρουσίασε κατά την παιδική ηλικία μια μορφή
επιληψίας, τη μυοκλονική ή ακινητική, με ...
www.eap.gr/news/EXAGGELIA_SYNEDRIOU/ synedrio/html/sect7/8.htm - 46k - Cached - Similar pages

Αρχεία Ελληνικής Ιατρικής
... συνοδό νευρολογική ή ψυχιατρική νόσο και όσοι
πάσχουν από νεανική μυοκλονική επιληψία ...
www.mednet.gr/archives/2000-5/518.html - 36k - Cached - Similar pages

ΕΠΙΛΗΨΙΑ
... προσβολής είναι η «ακινητική επιληψία» και
η «μυοκλονική επιληψία», μορφές που


--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-02 12:01:48 (GMT)
--------------------------------------------------

ΕΠΙΛΗΨΙΑ
... μύες εμφανίζουν τονική σύσπαση και μετά ... επιληψία»
και η «μυοκλονική επιληψία», μορφές ...
lyk-skalas.att.sch.gr/Epilepsy.htm - 27k - Cached - Similar pages

Encephalos Journal
... αυτή περιλαμβάνει βλεφαρική σύσπαση, σπασμό
του ... τη νεανική μυοκλονική επιληψία και ...
www.encephalos.gr/full/37-4-04g.htm


Spiros Doikas
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 3901

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Evdoxia R.
1 hr

agree  Vicky Papaprodromou: Ή και συσπάσεις μορφής μυοκλονικής (επιληψίας)
1 hr

agree  Ioanna Karamanou
2 hrs

agree  xxxx-Translator
6 hrs

agree  Valentini Mellas
6 hrs

agree  Estella
19 hrs

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
μυοκλονικές χορείες


Explanation:
Αν θέλεις κάτι πιο εξωτικό.
"ο C παρουσιάζει μυοκλονικές χορείες που εμφανίζονται κατά τη διάρκεια του ύπνου ή και της εγρήγορσης".
Το "jerk" το δίνει "χορεία" το Oxford, και ο Γ. Μπαμπινιώτης
το "χορεία" ως "ανεξέλεγτη κινήση των άκρων".


--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs 44 mins (2003-12-02 16:37:37 GMT)
--------------------------------------------------

Τα λάθη στην \"ανεξέλεγκτη κίνηση των άκρων\" είναι δικά μου, δεν είναι του Μπαμπινιώτη. :-(

Costas Zannis
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 1656
Grading comment
μυοκλονικοί σπασμοί, ευχαριστώ.