KudoZ home » English to Greek » Medical

nonindexed

Greek translation: χωρίς ένδειξη


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:nonindexed
Greek translation:χωρίς ένδειξη
Entered by: Nadia-Anastasia Fahmi

18:01 Dec 2, 2003
English to Greek translations [PRO]
Medical
English term or phrase: nonindexed
Remove white purity seal from around outlet valve, place nonindexed yoke connection valve and align yoke inlet with valve outlet.
Evdoxia R.
Greece
χωρίς ένδειξη
Explanation:
που δεν φέρει ένδειξη

--------------------------------------------------
Note added at 21 mins (2003-12-02 18:23:16 GMT)
--------------------------------------------------

Μπορεί όμως να είναι και \"που δεν αναφέρεται στο ευρετήριο / κατάλογο\".
Selected response from:

Nadia-Anastasia Fahmi
Greece
Grading comment
thanks nadia
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +6χωρίς ένδειξη
Nadia-Anastasia Fahmi
4χωρίς διαβαμίσεις
Costas Zannis
4μη σημασμένη
Eftychia Stamatopoulou
4αμαρκάριστη?Theodoros Linardos


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
αμαρκάριστη?


Explanation:
γενικά σημαίνει μη καταλογογραφημένο,
εδώ όμως πιστεύω σημαίνει ότι μπορεί να τοποθετηθεί με οποιοδήποτε τρόπο εφαρμόζει, δηλαδή δέν έχει κάποιο σημάδι για το πώς πρέπει να τοποθετηθεί. αμαρκάριστη είναι αυτό που μπορεί να σκεφτώ - παρακαλώ κάποιον να σκεφθεί μια πιο κατάλληλη λέξη

Theodoros Linardos
Germany
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 586

18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +6
χωρίς ένδειξη


Explanation:
που δεν φέρει ένδειξη

--------------------------------------------------
Note added at 21 mins (2003-12-02 18:23:16 GMT)
--------------------------------------------------

Μπορεί όμως να είναι και \"που δεν αναφέρεται στο ευρετήριο / κατάλογο\".

Nadia-Anastasia Fahmi
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 1671
Grading comment
thanks nadia

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Spiros Doikas
13 mins
  -> Ευχαριστώ Σπύρο!

agree  Gregoris Kondylis: μάλλον το "χωρίς ένδειξη" ή "άνευ ενδείξεως" είναι, Νάντια.
14 mins
  -> Και εγώ προς τα εκεί τείνω, αλλά μη έχοντας εικόνα του όλου κειμένου είπα μήπως και εννοεί τη δεύτερη εξήγηση που έδωσα. Η Ευδοξία μας αποφασίζει!

agree  Vicky Papaprodromou: Συμφωνώ πως το "χωρίς ένδειξη" δείχνει σωστότερο...Αχ, αυτά τα μεγάλα πνεύματα ...ενίοτε συναντιώνται και τα μικρότερα(όπως τα δικά μας), για να μας διέπει και μία α' μετριοφροσύνη (άντε β')
20 mins
  -> Και εγώ...τα μεγάλα πνεύματα...

agree  Valentini Mellas
24 mins
  -> Καλημερούδια...

agree  xxxx-Translator
5 hrs
  -> Ευχαριστώ

agree  Estella
12 hrs
  -> Ευχαριστώ

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
μη σημασμένη


Explanation:
μη σημασμένη
Μία εναλλακτική.

Eftychia Stamatopoulou
Greece
Native speaker of: Greek
PRO pts in pair: 80

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
χωρίς διαβαμίσεις


Explanation:
ζυγός χωρίς διαβαθμίσεις

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs 1 min (2003-12-02 21:02:38 GMT)
--------------------------------------------------

αν δεν ήταν επιστημονικό θα σου έλεγα και \"παλάντζα\"

Costas Zannis
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 1656