KudoZ home » English to Greek » Medical

follow-up evaluation

Greek translation: επαναξιολόγηση


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:follow-up evaluation
Greek translation:επαναξιολόγηση
Entered by: Eftychia Stamatopoulou

08:39 Dec 4, 2003
English to Greek translations [PRO]
Medical
English term or phrase: follow-up evaluation
Πρόκειται για διαδικασία νευροψυχολογικής αξιολόγησης.
C. is now 12 years and returns to K.K.Institute from Greece for follow-up evaluation. Ευχαριστώ.
Eftychia Stamatopoulou
Greece
επαναξιολόγηση
Explanation:
Ωραία και σύντομη

--------------------------------------------------
Note added at 46 mins (2003-12-04 09:25:32 GMT)
--------------------------------------------------

Έχω δε την εντύπωση ότι το \"follow-up evaluation\" είναι πλεονασμός.
\"follow-up\" ή \"re-evaluation\" θα ήταν αρκετό.
Selected response from:

Costas Zannis
Grading comment
Ευχαριστώ!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3επαναξιολόγηση
Costas Zannis
5 +1αξιολόγηση παρακολούθησηςSGOUZA
3 +2περαιτέρω αξιολόγηση
Emmanouil Tyrakis
3Αξιολόγηση ελέγχου
Bernadette Delahaye


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
περαιτέρω αξιολόγηση


Explanation:
-

Emmanouil Tyrakis
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 445

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Helen Chrysanthopoulou
31 mins
  -> Eyxapisto

agree  Valentini Mellas
5 hrs
  -> Eyxapisto

37 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
αξιολόγηση παρακολούθησης


Explanation:
follow-up είναι η περίοδος παρακολούθησης μετά τη λήξη μιας αγωγής, θεραπείας, μεθόδου κλπ όπου εκτιμώνται τα αποτελέσματα αυτής

SGOUZA
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 66

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Evdoxia R.: το ανάποδο θα έλεγα, παρακολούθηση αξιολόγησης
2 hrs

agree  Vicky Papaprodromou
3 hrs

43 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Αξιολόγηση ελέγχου


Explanation:
ή "επανεξέταση"

Bernadette Delahaye
Greece
Native speaker of: Native in FrenchFrench
PRO pts in pair: 4

39 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
επαναξιολόγηση


Explanation:
Ωραία και σύντομη

--------------------------------------------------
Note added at 46 mins (2003-12-04 09:25:32 GMT)
--------------------------------------------------

Έχω δε την εντύπωση ότι το \"follow-up evaluation\" είναι πλεονασμός.
\"follow-up\" ή \"re-evaluation\" θα ήταν αρκετό.

Costas Zannis
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 1656
Grading comment
Ευχαριστώ!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Valentini Mellas: Costa .. an to keimeno einai gia US tote iparxei diafora metaksi tou follow-up visit kai follow-up evaluation ...
5 hrs
  -> Isos, alla i apodosi tou einai gia tin Ellada :-)

agree  Vickie Dimitriadou: Έτσι αναφέρεται και σε ιατρικά sites (www.eof.gr/Syntagologio/Chapter4.htm), (rad.med.uth.gr/12dsa/pr_anak.htm)
5 hrs
  -> Αν ήξερες πόσο σ' ευχαριστώ :-)

agree  elzosim
6 hrs

agree  Ilias PETALAS
3 days 2 hrs