KudoZ home » English to Greek » Medical

see sentences below, last!!!

Greek translation: Θα πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι υφίσταται κίνδυνος κληρονομικότητας της μετάλλαξης αυτής...


15:48 Dec 22, 2003
English to Greek translations [PRO]
Medical
English term or phrase: see sentences below, last!!!
It should be considered that other family members are also at risk of having inherited this mutation.
We recommend that genetic counseling is offered to the family.
Subject to 1% risk of sample handling and laboratory errors.

Σας υπερευχαριστω - τι θα ήμουν χωρίς τη βοήθεια σας!
Tina8
Greek translation:Θα πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι υφίσταται κίνδυνος κληρονομικότητας της μετάλλαξης αυτής...
Explanation:
και στα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας.
Συνιστάται στην οικογένεια να κάνει χρήση της Γενετικής Συμβουλευτικής.
Ο κίνδυνος εσφαλμένης διαχείρισης δείγματος και εργαστηριακού σφάλματος ανέρχεται σε ποσοστό της τάξης του 1%.

Selected response from:

Sophia Fourlari
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ, Σοφία!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4Θα πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι και άλλα μέλη της οικογενείας μπορεί να ενέχουν τον κίνδυνο ...
Valentini Mellas
5 +4Θα πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι και άλλα μέλη της οικογενείας διατρέχουν τον κίνδυνο...Vickie Dimitriadou
5Θα πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι υφίσταται κίνδυνος κληρονομικότητας της μετάλλαξης αυτής...
Sophia Fourlari


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
Θα πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι και άλλα μέλη της οικογενείας μπορεί να ενέχουν τον κίνδυνο ...


Explanation:
Θα πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι και άλλα μέλη της οικογενείας μπορεί να ενέχουν τον κίνδυνο κληρονομικότητας της μετάλλαξης αυτής.
Συνιστούμε γενετικό ιατρική γνωματοδότηση για την οικογένεια.
Υπόκειται σε κίνδυνο 1% λαθών λόγω χειρισμού του δείγματος ή λόγω εργαστηριακού λάθους

Valentini Mellas
Greece
Native speaker of: Greek
PRO pts in pair: 1211

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou: ...ότι μπορεί να ενέχεται κίνδυνος... Συνιστούμε στην οικογένεια να ζητήσει γενετικές συμβουλές...Λόγω λανθασμένου χειρισμού του δείγματος... Βιαστική είσαι (με το συμπάθειο). Τίνα, χωρίς εμάς κατά το άσμα "Μπορεί αλήτης νάσουνα, νάχες καταστραφεί"
5 mins
  -> Δίκιο ... δίκιο έχεις αντιπρόεδρε .. γιαυτό οι χιώτες πάνε δυό δυό

agree  xxxx-Translator
48 mins
  -> :)

agree  Evdoxia R.
1 hr
  -> :)

agree  Betty Revelioti
1 hr
  -> :)

disagree  Vickie Dimitriadou: να διατρέχουν τον κίνδυνο. Ο κίνδυνος ούτε ενέχει ούτε ενέχεται, αγαπητές κυρίες! Κάτι που είναι επικίνδυνο, ενέχει κίνδυνο. Ετσι απλά!!!
2 hrs
  -> Agapiti Ka Dimitriadou. Den vlepo diafonia os pros tous iatrikous orous. As min afinoume sxolia mono gia na petaksoume ena disagree

agree  valkman
1 day 13 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
Θα πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι και άλλα μέλη της οικογενείας διατρέχουν τον κίνδυνο...


Explanation:
...να έχουν κληρονομήσει αυτή τη μετάλλαξη.

Τα μέλη της οικογενείας δεν ενέχουν κίνδυνο, δηλαδή δεν είναι επικίνδυνα τα ίδια, απλώς διατρέχουν τον κίνδυνο να έχουν κληρονομήσει κ.λπ. κ.λπ.

Vickie Dimitriadou
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 275

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Joanne Panteleon: I' ll spare my comments just for tonight!...
55 mins

agree  Costas Zannis
2 hrs

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
15 hrs

agree  Georgios Paraskevopoulos
1 day 1 hr

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Θα πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι υφίσταται κίνδυνος κληρονομικότητας της μετάλλαξης αυτής...


Explanation:
και στα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας.
Συνιστάται στην οικογένεια να κάνει χρήση της Γενετικής Συμβουλευτικής.
Ο κίνδυνος εσφαλμένης διαχείρισης δείγματος και εργαστηριακού σφάλματος ανέρχεται σε ποσοστό της τάξης του 1%.



Sophia Fourlari
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 90
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ, Σοφία!!