KudoZ home » English to Greek » Medical (general)

trabecular bone

Greek translation: δοκιδωτό οστό/σπογγώδες οστό


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:trabecular bone
Greek translation:δοκιδωτό οστό/σπογγώδες οστό
Entered by: xxxtocxin

09:46 Dec 15, 2005
English to Greek translations [PRO]
Science - Medical (general)
English term or phrase: trabecular bone
kokkalo sto mhro einai dayto
xxxtocxin
δοκιδωτό οστό ή σπογγώδες οστό
Explanation:
Από τον ορισμό στο Stedman's και διάφορα σάιτ

http://www.med.auth.gr/db/dictionary1/gr/searchresult.asp?se...
Selected response from:

Isodynamia
Greece
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +9δοκιδωτό οστό ή σπογγώδες οστόIsodynamia
5σπογγώδες οστόAmNeS|A
5οστικές δοκίδες στο σπογγώδες οστούν
Margarita Ioannidou


Discussion entries: 2





  

Answers


24 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +9
δοκιδωτό οστό ή σπογγώδες οστό


Explanation:
Από τον ορισμό στο Stedman's και διάφορα σάιτ

http://www.med.auth.gr/db/dictionary1/gr/searchresult.asp?se...

Isodynamia
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 66

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Natassa Iosifidou: Καλό μεσημέρι και σε σένα! :)
1 hr
  -> Ευχαριστώ, Νατάσα! Καλό μεσημέρι!

agree  Nick Lingris: Δείτε και "δοκιδώδες" στο Google.
2 hrs
  -> Ευχαριστώ, Νίκο :)

agree  Vicky Papaprodromou
3 hrs
  -> Ευχαριστώ, Βίκυ :)

agree  Konstantinos Karanikas B.Sc. Electr. Eng., MITI
3 hrs
  -> Ευχαριστώ, Κωνσταντίνε :)

agree  Spiros Doikas
3 hrs
  -> Ευχαριστώ, Σπύρο :)

agree  vasevag
9 hrs
  -> Ευχαριστώ!

agree  ELEFTHERIA FLOROU
10 hrs
  -> Ευχαριστώ!

agree  Nikos Mastrakoulis
14 hrs
  -> Ευχαριστώ!

agree  Evdoxia R.: μα πώς θα μπορούσα να διαφωνήσω μαζί σας κυρία Κωνσταντίνα!
4 days

29 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
οστικές δοκίδες στο σπογγώδες οστούν


Explanation:
trabeculae of bone = οστικές δοκίδες στο σπογγώδες οστούν, που αναστομώνονται μεταξύ τους σχηματίζοντας ένα δίκτυο επικοινωνούντων χώρων, οι οποίοι πληρούνται από μυελό των οστών
ΙΑΤΡΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ DORLAND'S

Margarita Ioannidou
Greece
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in SerbianSerbian

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
σπογγώδες οστό


Explanation:
ολα τα μακρα οστα (π.χ. βραχιονιο,μηριαιο)αποκτουν σπογγώδη μορφή με τη διάταξη των οστικών δοκιδων , εδώ προφανώς εννοείται το μηριαίο οστούν.

AmNeS|A
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 8