KudoZ home » English to Greek » Medical (general)

unblinded physician

Greek translation: (με)μυημένος ιατρός


18:50 Feb 16, 2006
English to Greek translations [PRO]
Medical - Medical (general)
English term or phrase: unblinded physician
γνωρίζω ότι πρόκειται για ιατρό στη μελέτη που γνωρίζει τη θεραπεία που λαμβάνουν οι συμμετέχοντες, τα αποτελέσματα των εξετάσεων κλπ.
Ψάχνω ιδέα για κάποιο επίθετο ώστε να αποφύγω τις μεγάλες περιγραφές.
SGOUZA
Greek translation:(με)μυημένος ιατρός
Explanation:
/
Selected response from:

Andras Mohay
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3(με)μυημένος ιατρόςAndras Mohay
4"ενημερωμένος" -- "που γνωριζει"xxxK...
4"μη-τυφλωμένος γιατρός"
vasevag


  

Answers


49 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
"μη-τυφλωμένος γιατρός"


Explanation:
όπως λέμε ένα δείγμα "τυφλό" αντίστοιχα θα πρότεινα να πούμε "μη-τυφλωμένος γιατρός"

vasevag
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
(με)μυημένος ιατρός


Explanation:
/

Andras Mohay
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 105
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou: Οροσειρά το δίκιο σου.:-)
58 mins

agree  Konstantinos Karanikas B.Sc. Electr. Eng., MITI
11 hrs
  -> Ευχαριστώ

agree  ELEFTHERIA FLOROU
15 hrs
  -> Ευχαριστώ

22 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
"ενημερωμένος" -- "που γνωριζει"


Explanation:
στα ελληνικα χρησιμοποιείται μεταφρασμενο πιο συχα το αντιθετο του, δηλ. blinded και double blinded για μελετες και έρευνες και αποδίδεται με απλή τυφλή και διπλή τυφλη έρευνα (http://www.greekmssociety.gr/ms.pdf). Εάν το κειμενο σου το αναφέρει θα προτεινα να καθορισεις το ειδος της μελετης, για το unblinded θα έλεγα μάλλον --ιατρο που "γνωρίζει"-- και διπλα μεσα σε παρενθεση τον αγγλικο όρο, δηλ. μάλλον δε θα απεύφευγα την περιφραστική λύση, μια και στα ελληνικα δε βρισκεται ευκολα η αντιστοιχια...ή τουλάχιστον εγω δεν την βρηκα :-(


    Reference: http://depts.washington.edu/otoweb/images/Weaver%20RF%20Turb...
    Reference: http://www.nhor.ca/trials.html
xxxK...
Native speaker of: Native in GreekGreek