Liminoids

Greek translation: λεμονοειδή (σε κείμενα της Ε.Ε.) / λιμονοειδή

English term or phrase:limonoids
Greek translation:λεμονοειδή (σε κείμενα της Ε.Ε.) / λιμονοειδή
Entered by: Vicky Papaprodromou

13:08 Nov 20, 2006
English to Greek translations [PRO]
Medical - Medical (general)
English term or phrase: Liminoids
Cancer-protective substances in foods include the following:
• phytochemicals
• allyl sulfide: onions, garlic, chives, leeks
• carotenoids: yellow-orange vegetables and fruits; green, leafy vegetables; red fruits
• curcumins: turmeric
• flavonoids: in most fruit, vegetables, grains and nuts
• gingerols: ginger
• Indoles and isothiocyanates: broccoli, cabbage, cauliflower, brussels sprouts
• Isoflavones: soybeans, tofu
• Lignans: soybeans, flax seed
• Liminoids: citrus
• Phenolic acids: berries, grapes, nuts, whole grains
• Phthalides and polyacetylenes: carrots, parsnips, parsley, coriander, cilantro
• Phytates: grains, legumes
• Saponins: beans, herbs
• Terpenes: cherries, citrus, herbs
Looking at the brief list above, the reader can understand how consuming vitamin and multivitamin pills fails to meet the needs of the body, as such products do not contain a host of important components and complexes available only from whole, natural, raw, pure foods.
Assimina Vavoula
Greece
λεμονοειδή
Explanation:
- Chemically inert adsorption adjuvants which comply with the Directives on materials and articles intended to come into contact with foodstuffs, and which are used to reduce the limonoid and naringin content of citrus juice without significantly affecting the limonoid glucosides, acid, sugars (including oligosaccharides) or mineral content.
http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:...

- Χημικώς αδρανή βοηθητικά προσρόφησης συμβατά προς τις οδηγίες για τα υλικά και τα αντικείμενα που έρχονται σε επαφή με τα τρόφιμα, τα οποία χρησιμοποιούνται για να μειώσουν την περιεκτικότητα του χυμού εσπεριδοειδών σε λεμονοειδή και νερανζίνες, χωρίς να επηρεάσουν σημαντικά τους γλυκοζίτες των λεμονοειδών, οξέα, σάκχαρα (περιλαμβανομένων των ολιγοσακχαριτών) ή το περιεχόμενο σε ανόργανα άλατα.
http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:...

Και η σωστή λέξη στα αγγλικά είναι limonoids.

Επίσης «λεμονοειδή» στο: http://www.europarl.europa.eu/pv2/pv2?LISTING=AfficheTout&PR...
- Χημικώς αδρανή βοηθητικά προσρόφησης συμβατά προς τις κοινοτικές οδηγίες για τα υλικά και τα αντικείμενα που έρχονται σε επαφή με τα τρόφιμα, τα οποία χρησιμοποιούνται για να μειώσουν την περιεκτικότητα του χυμού εσπεριδοειδών σε λεμονοειδή και νερανζίνες, χωρίς να επηρεάσουν σημαντικά τα γλυκοξείδια, οξέα, σάκχαρα των λεμονοειδών (περιλαμβανομένων των ολιγοσακχαριτών) ή το περιεχόμενο σε ανόργανα άλατα.



- Χημικώς αδρανή βοηθητικά προσρόφησης συμβατά προς τις κοινοτικές οδηγίες για τα υλικά και τα αντικείμενα που έρχονται σε επαφή με τα τρόφιμα, τα οποία χρησιμοποιούνται για να μειώσουν την περιεκτικότητα του χυμού εσπεριδοειδών σε λεμονοειδή και νερανζίνες, χωρίς να επηρεάσουν σημαντικά τα οξέα, σάκχαρα των λεμονοειδών (περιλαμβανομένων των ολιγοσακχαριτών) ή το περιεχόμενο σε ανόργανα άλατα. Κατά τη διαδικασία εκπίκρυνσης τα γλυκοξείδια λεμονοειδών μπορούν να αφαιρεθούν στο βαθμό που αυτό είναι τεχνολογικώς αναγκαίο.
Selected response from:

Vicky Papaprodromou
Greece
Grading comment
Αυτό το "liminoids" με μπέρδεψε... Ευχαριστώ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1λεμονοειδή
Vicky Papaprodromou
5λιμονοειδή
Angeliki Papadopoulou


  

Answers


24 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
liminoids
λιμονοειδή


Explanation:
ΜΗ ΠΤΗΤΙΚΑ ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ ΤΟΥ ΓΕΝΟΥΣ CITRUS
Τα λιμονοειδή που απαντούν στα Rutaceae διαφέρουν κυρίως στη δομή του δακτυλίου Α και ... Η λιμονίνη και η νομιλίνη, δύο λιμονοειδή συστατικά των Citrus, ...


    Reference: http://www.google.gr/search?hl=el&q=%CE%BB%CE%B9%CE%BC%CE%BF...
Angeliki Papadopoulou
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 16

31 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
limonoids
λεμονοειδή


Explanation:
- Chemically inert adsorption adjuvants which comply with the Directives on materials and articles intended to come into contact with foodstuffs, and which are used to reduce the limonoid and naringin content of citrus juice without significantly affecting the limonoid glucosides, acid, sugars (including oligosaccharides) or mineral content.
http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:...

- Χημικώς αδρανή βοηθητικά προσρόφησης συμβατά προς τις οδηγίες για τα υλικά και τα αντικείμενα που έρχονται σε επαφή με τα τρόφιμα, τα οποία χρησιμοποιούνται για να μειώσουν την περιεκτικότητα του χυμού εσπεριδοειδών σε λεμονοειδή και νερανζίνες, χωρίς να επηρεάσουν σημαντικά τους γλυκοζίτες των λεμονοειδών, οξέα, σάκχαρα (περιλαμβανομένων των ολιγοσακχαριτών) ή το περιεχόμενο σε ανόργανα άλατα.
http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:...

Και η σωστή λέξη στα αγγλικά είναι limonoids.

Επίσης «λεμονοειδή» στο: http://www.europarl.europa.eu/pv2/pv2?LISTING=AfficheTout&PR...
- Χημικώς αδρανή βοηθητικά προσρόφησης συμβατά προς τις κοινοτικές οδηγίες για τα υλικά και τα αντικείμενα που έρχονται σε επαφή με τα τρόφιμα, τα οποία χρησιμοποιούνται για να μειώσουν την περιεκτικότητα του χυμού εσπεριδοειδών σε λεμονοειδή και νερανζίνες, χωρίς να επηρεάσουν σημαντικά τα γλυκοξείδια, οξέα, σάκχαρα των λεμονοειδών (περιλαμβανομένων των ολιγοσακχαριτών) ή το περιεχόμενο σε ανόργανα άλατα.



- Χημικώς αδρανή βοηθητικά προσρόφησης συμβατά προς τις κοινοτικές οδηγίες για τα υλικά και τα αντικείμενα που έρχονται σε επαφή με τα τρόφιμα, τα οποία χρησιμοποιούνται για να μειώσουν την περιεκτικότητα του χυμού εσπεριδοειδών σε λεμονοειδή και νερανζίνες, χωρίς να επηρεάσουν σημαντικά τα οξέα, σάκχαρα των λεμονοειδών (περιλαμβανομένων των ολιγοσακχαριτών) ή το περιεχόμενο σε ανόργανα άλατα. Κατά τη διαδικασία εκπίκρυνσης τα γλυκοξείδια λεμονοειδών μπορούν να αφαιρεθούν στο βαθμό που αυτό είναι τεχνολογικώς αναγκαίο.

Vicky Papaprodromou
Greece
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 191
Grading comment
Αυτό το "liminoids" με μπέρδεψε... Ευχαριστώ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tessy_vas
2 hrs
  -> Ευχαριστώ πολύ.