KudoZ home » English to Greek » Medical (general)

pulse oximeters

Greek translation: παλμικό οξύμετρο


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:pulse oximeter
Greek translation:παλμικό οξύμετρο
Entered by: Katerina Athanasaki

15:19 Mar 22, 2007
English to Greek translations [PRO]
Medical - Medical (general) / devices
English term or phrase: pulse oximeters
Σε τι μεταφράζεται το oximeter?
stella75
United Kingdom
παλμικό οξύμετρο
Explanation:
Εγώ θα επιμείνω....

http://www.google.gr/search?hl=el&q=παλμικό οξύμετρο&btnG=Αν...

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2007-03-22 15:25:26 GMT)
--------------------------------------------------

Και στον πληθυντικό: Παλμικά οξύμετρα
Selected response from:

Katerina Athanasaki
Greece
Grading comment
Merci!
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +7παλμικό οξύμετρο
Katerina Athanasaki
5 +1οξύμετρα παλμού
Valentini Mellas
5παλμικά οξύμετραgeopal


Discussion entries: 1





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
οξύμετρα παλμού


Explanation:
http://www.google.com/search?hl=en&client=firefox-a&rls=org....

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2007-03-22 15:23:57 GMT)
--------------------------------------------------

και εναλλακτικά παλμικό οξύμετρο
http://www.google.com/search?hl=en&client=firefox-a&rls=org....


--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2007-03-22 15:24:12 GMT)
--------------------------------------------------

Παπαποστόλου
Φορητό παλμικό οξύμετρο μικρού όγκου και βάρους μόλις 400 γρ. Ευανάγνωστη οθόνη τύπου LCD (Liquid Crystal Display); Επαναφορτιζόμενη μπαταρίας διάρκειας έως ...
www.papapostolou.gr/GR/products.asp?c=16 - 34k - Cached - Similar pages
Παπαποστόλου
Παλμικό Οξύμετρο Δακτύλου. ευανάγνωστη LCD οθόνη. εργονομικού σχεδιασμού και ανθεκτικής κατασκευής. μέτρηση SpO2, καρδιακής συχνότητας (HR) και έντασης ...
www.papapostolou.gr/GR/product.asp?p=63 - 25k - Cached - Similar pages
[ More results from www.papapostolou.gr ]
ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΛΑΡΙΣΑΣ ::
Η μέτρηση της θερμοκρασίας του σώματος γίνεται από τον οισοφάγο ή το ορθό, ενώ με το παλμικό οξύμετρο έχουμε γρήγορη, ακριβή και συνεχή μέτρηση του κορεσμού ...
www.imlarisis.gr/main.php?p=196&more=1 - 70k - Cached - Similar pages
EKAB - Τμήμα Ιατρείο Δ.Α.Α. "Ελ. Βενιζέλος"
2 ΚΙΜ (εξοπλισμένες με μόνιτορ απινιδωτή, αναπνευστήρα, παλμικό οξύμετρο, ... Απινιδωτής, μόνιτορ, ΗΚΓφος 12 απαγωγών, αναπνευστήρας, παλμικό οξύμετρο, ...
www.ekab.gr/daa.html - 16k - Cached - Similar pages
EKAB - Κινητές Ιατρικές Μονάδες και Μοτοσυκλέτες
Παλμικό Οξύμετρο; Φορείο-Φαράσι (Scoop-strecher); Στρώμα πολυτραυματία ... Παλμικό οξύμετρο; Σακχαρόμετρο; Αερονάρθηκες, Αυχενικά κολλάρα. ...
www.ekab.gr/kim.html - 18k - Cached - Similar pages
M.I. ΠΡΙΝΙΩΤΑΚΗΣ Α.Ε.Β.Ε. - - - - - - - - - ΗΛΕΚΤΡΟΧΗΜΙΚΑ Α.Ε ...
Παλμικό Οξύμετρο Δακτύλου για αεροπλοϊα και αθλητικές δραστηριότητες. Ιδανίκο για αθλητές και πιλότους. Οξύμετρο και αισθητήρας σε μια συσκευή. ...
www.priniotakis.gr/prod_detail.asp?prod_id=34&group_id=1&id... - 11k - Cached - Similar pages
M.I. ΠΡΙΝΙΩΤΑΚΗΣ Α.Ε.Β.Ε. - - - - - - - - - ΗΛΕΚΤΡΟΧΗΜΙΚΑ Α.Ε ...
Παλμικό Οξύμετρο Δακτύλου. Οξύμετρο και αισθητήρας σε μια συσκευή. Όλα τα χαρακτηριστικά ενός συμβατικού οξυμέτρου, σε μια εξαιρετικά μικρή και εύχρηστη ...
www.priniotakis.gr/prod_detail.asp?prod_id=21&group_id=1&id... - 11k - Cached - Similar pages
[ More results from www.priniotakis.gr ]
Οξεία βρογχιολίτιδα
Μέτρηση του ποσοστού κορεσμού της Hb σε Ο2 με παλμικό οξύμετρο. • Προσδιορισμός αερίων αρτηριακού αίματος και Ph (σε βαριές περιπτώσεις) ...
www.paidiatros.gr/131/page4.html - 37k - Cached - Similar pages
NISSEI Οξύμετρο Παλμικό Δακτύλου OX-700 - Megamarket.gr - Τιμή για ...
megamarket.gr e-shop :: πληροφορίες για αγορά > NISSEI Οξύμετρο Παλμικό Δακτύλου OX-700.
www.megamarket.gr/nisseiox700-p-39005.html?action=buy_now&f... - 71k - Supplemental Result - Cached - Similar pages
HaMed - Οξύμετρα
Παλμικό οξύμετρο δακτύλου PC-60 μικρού όγκου και βάρους. Ιδανικό για χρήση στο σπίτι αλλά και στο νοσοκομείο για εύκολες και γρήγορες μετρήσεις! ...
www.hamed.gr/index.php?option=com_content&task=blogcategory... - 19k - Cached - Similar pages

Valentini Mellas
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 57

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
1 hr

5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +7
παλμικό οξύμετρο


Explanation:
Εγώ θα επιμείνω....

http://www.google.gr/search?hl=el&q=παλμικό οξύμετρο&btnG=Αν...

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2007-03-22 15:25:26 GMT)
--------------------------------------------------

Και στον πληθυντικό: Παλμικά οξύμετρα

Katerina Athanasaki
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 134
Grading comment
Merci!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  AmNeS|A: kai egw epimenw me to palmiko o3ymetro...
22 mins
  -> Ευχαριστώ!

agree  socratisv
27 mins
  -> Σ' ευχαριστώ Σωκράτη

agree  Elena Petelos
1 hr

agree  Vicky Papaprodromou
1 hr

agree  Nick Lingris
6 hrs

agree  Evi Prokopi
9 hrs

agree  geopal: Σίγουρα!
1497 days

1497 days   confidence: Answerer confidence 5/5
παλμικά οξύμετρα


Explanation:
Δείτε εδώ:

http://www.medi-shop.gr/oximeters


    Reference: http://www.medi-shop.gr/oximeters
geopal