KudoZ home » English to Greek » Medical (general)

corrective lenses

Greek translation: διορθωτικοί φακοί


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:corrective lenses
Greek translation:διορθωτικοί φακοί
Entered by: Ioanna Karamitsa

08:49 Mar 30, 2007
English to Greek translations [PRO]
Law/Patents - Medical (general)
English term or phrase: corrective lenses
Replacement of Corrective Lenses and Medical Devices: We will coordinate the replacement of corrective lenses or medical devices if they are lost, stolen, or broken during travel.

Είναι οι απλοί φακοί ή μήπως μου ξεφεύγει κάτι; Μου ακούγεται λίγο ... κουφό να τρέχει κανείς να σου αντικαταστήσει φακούς επαφής, ή τελος πάντων, να γίνειται ειδική αναφορά για κάτι τέτοιο...
Ioanna Karamitsa
Netherlands
διορθωτικοί φακοί
Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2007-03-30 08:57:03 GMT)
--------------------------------------------------

Όλοι οι φακοί ανεξαιρέτως.
Selected response from:

Costas Zannis
Grading comment
Ευχαριστώ Κώστα!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +15διορθωτικοί φακοί
Costas Zannis
5 +2διορθωτικοί φακοίirini voliotou


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +15
διορθωτικοί φακοί


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2007-03-30 08:57:03 GMT)
--------------------------------------------------

Όλοι οι φακοί ανεξαιρέτως.

Costas Zannis
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 36
Grading comment
Ευχαριστώ Κώστα!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Katerina Athanasaki: Έτσι ακριβώς.
7 mins
  -> Ευχαριστώ πολύ!

agree  Emmanouil Tyrakis
8 mins
  -> Ευχαριστώ πολύ!

agree  Angeliki Papadopoulou: Yes!
10 mins
  -> Ευχαριστώ πολύ!

agree  Helen Chrysanthopoulou
10 mins
  -> Ευχαριστώ πολύ!

agree  Daphne b: Πράγματι έχεις πάρει φόρα!
20 mins
  -> Ελπίζω Δάφνη, όχι και κατηφόρα ;)))

agree  irini voliotou: μόλις είδα ότι απάντησες :)
21 mins
  -> Ευχαριστώ πολύ!

agree  socratisv
30 mins
  -> Ευχαριστώ πολύ!

agree  Assimina Vavoula
46 mins
  -> Ευχαριστώ πολύ!

agree  xxxPattyPie
1 hr

agree  Evi Prokopi: Corrective lenses είναι φακοί που εξαφανίζουν τη μυωπία.:)/Σίγουρα,υπάρχει!Είναι φακοί που θεωρητικά εξαλείφουν τη μυωπία.Δεν ξέρω αν είναι απάτη!/Για την ακρίβεια,www.oklens.com/myopia.html,Orthokeratology/Kαλέ,λέει για ΦΑΚΟΥΣ που φοράς όσο κοιμάσαι!LOL!
1 hr
  -> Οι φακοί δεν "εξαφανίζουν", "διορθώνουν". // Η μυωπία/υπερμετροπία οφείλονται σε ατέλεια του σχήματος του βολβού, διορθώνονται με φακούς αλλά ΔΕΝ ΕΞΑΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ!!! :)))// Αυτοί είναι για να βλέπεις καθαρά τα όνειρα :)))

agree  Vicky Papaprodromou: Φοβάμαι ότι δεν θα εισακουστώ. Οι νέοι σήμερα... Φιλιά πολλά στη Φούλη.:-)
2 hrs
  -> Ευχαριστώ πολύ! Πες του κάτι ως μητέρα του λόχου, θα με σκάσει αυτό το κορίτσι:))))

agree  Nick Lingris: Τι θα πει "όλοι οι φακοί ανεξαιρέτως"; Και το κλεφτοφάναρο;
4 hrs
  -> Ακόμη κι αυτοί, "διορθώνουν" το σκοτάδι :)))

agree  AmNeS|A
13 hrs

agree  Sophia Finos
13 hrs

agree  Natassa Iosifidou: Σε εμπιστεύομαι τυφλά! Αυτό σίγουρα δεν παίρνει διόρθωση! :ρ Εγώ θα ήθελα να στείλω τα χαιρετίσματα μου στον κουφό γατούλη σου. Ελπίζω να υπάρχει ακόμη στην αυλή σας.
2 days8 hrs
  -> Ευχαριστώ Νατάσσα:)) Βεβαίως υπάρχει και θα του τα μεταβιβάσω :))) Καλό Πάσχα!

27 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
διορθωτικοί φακοί


Explanation:
Μπορούν να είναι είτε γυαλιά, είτε φακοί επαφής


    Reference: http://elkethop.alex.duth.gr/patient_info_gr.htm
    Reference: http://www.answers.com/topic/corrective-lenses
irini voliotou
Specializes in field
Native speaker of: Greek

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Assimina Vavoula
25 mins

agree  Costas Zannis: Και οι "ενδοφακοί" επίσης. :)
54 mins