KudoZ home » English to Greek » Medical (general)

Aberrant behaviour checklist score

Greek translation: βαθμολογία λίστας ελέγχου αποκλίνουσας συμπεριφοράς / Κλίμακα αξιολόγησης αποκλίνουσας συμπεριφοράς


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Aberrant behaviour checklist score
Greek translation:βαθμολογία λίστας ελέγχου αποκλίνουσας συμπεριφοράς / Κλίμακα αξιολόγησης αποκλίνουσας συμπεριφοράς
Entered by: Spiros Doikas

11:27 May 1, 2008
English to Greek translations [PRO]
Medical - Medical (general) / Psychiatry or psychology
English term or phrase: Aberrant behaviour checklist score
A scale or a method to evaluate a person's behavior.
John
βαθμολογία λίστας ελέγχου αποκλίνουσας συμπεριφοράς / Κλίμακα αξιολόγησης αποκλίνουσας συμπεριφοράς
Explanation:
ή
αποτελέσματα δοκιμής αξιολόγησης αποκλίνουσας συμπεριφοράς
βαθμολογία λίστας επιλογής αποκλίνουσας συμπεριφοράς
Βαθμολογία σε τεστ αποκλίνουσας συμπεριφοράς
Κλίμακα αξιολόγησης αποκλίνουσας συμπεριφοράς
Selected response from:

Spiros Doikas
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4βαθμολογία λίστας ελέγχου αποκλίνουσας συμπεριφοράς / Κλίμακα αξιολόγησης αποκλίνουσας συμπεριφοράς
Spiros Doikas
4 +2βαθμολογία διαγνωστικού ελέγχου (τεστ) αποκλίνουσας συμπεριφοράς
Natassa Iosifidou
5βαθμολογία λίστας ελέγχου παρεκκλίνουσας συμπεριφοράς
Evangelia Tsichlis


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
aberrant behaviour checklist score
βαθμολογία λίστας ελέγχου αποκλίνουσας συμπεριφοράς / Κλίμακα αξιολόγησης αποκλίνουσας συμπεριφοράς


Explanation:
ή
αποτελέσματα δοκιμής αξιολόγησης αποκλίνουσας συμπεριφοράς
βαθμολογία λίστας επιλογής αποκλίνουσας συμπεριφοράς
Βαθμολογία σε τεστ αποκλίνουσας συμπεριφοράς
Κλίμακα αξιολόγησης αποκλίνουσας συμπεριφοράς

Spiros Doikas
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 275
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
1 hr

agree  Helen Chrysanthopoulou
3 hrs

agree  Katerina Rhodes
8 hrs

agree  Anastasia Giagopoulou
8 hrs

23 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
aberrant behaviour checklist score
βαθμολογία διαγνωστικού ελέγχου (τεστ) αποκλίνουσας συμπεριφοράς


Explanation:
http://psychservices.psychiatryonline.org/cgi/content/full/5...

Natassa Iosifidou
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou: :-)) Τα δικά σου λουλούδια πώς τα λένε;//Ναι, υπέροχες είναι. Έχουμε εδώ φρέζιες σ' όλα τα πάρκα, αλλά δεν θυμόμουν τ' όνομά τους. :-)
56 mins
  -> Γκράτσιε, γαριφαλόπαιδο!//Φρέζιες (EN-->freesia). Είναι κούκλες, πολύχρωμες και απίστευτα ευωδιαστές!

agree  Helen Chrysanthopoulou
3 hrs
  -> Ευχαριστώ!

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
aberrant behaviour checklist score
βαθμολογία λίστας ελέγχου παρεκκλίνουσας συμπεριφοράς


Explanation:
:)

Evangelia Tsichlis
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
PRO (3): Vicky Papaprodromou, Spiros Doikas, Natassa Iosifidou