KudoZ home » English to Greek » Medical (general)

visit window

Greek translation: περιθώριο επισκέψεων


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:visit window
Greek translation:περιθώριο επισκέψεων
Entered by: gkarapapa

18:57 Nov 30, 2008
English to Greek translations [PRO]
Medical - Medical (general)
English term or phrase: visit window
Visit window ± calendar days
Είναι στον πίνακα που περιγράφει το πρόγραμμα διαδικασιών κλινικής μελέτης
Sofia Poulou
Greece
περιθώριο επισκέψεων
Explanation:
Εννοεί ότι το χρονικό περιθώριο για την πραγματοποίηση των επισκέψεων είναι +/- Χ ημέρες.
Selected response from:

gkarapapa
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3περιθώριο επισκέψεωνgkarapapa
4συνολική διάρκεια επίσκεψης
Valentini Mellas
3κατάσταση επισκέψεων
Anastasia Giagopoulou


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
συνολική διάρκεια επίσκεψης


Explanation:
...

Valentini Mellas
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 57

16 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
περιθώριο επισκέψεων


Explanation:
Εννοεί ότι το χρονικό περιθώριο για την πραγματοποίηση των επισκέψεων είναι +/- Χ ημέρες.

gkarapapa
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Eri Koutala
1 hr
  -> Thank you

agree  Petros Saripanidis
2 hrs
  -> Thank you

agree  maria ef
15 hrs
  -> thank you

1 day19 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
κατάσταση επισκέψεων


Explanation:
Θα μπορούσαμε να πούμε και «παράθυρο δημιουργίας κατάστασης επισκέψεων» αλλά η «κατάσταση επισκέψων» είναι πιο σύντομη και... to the point. ;-)


    Reference: http://www.tameiamanager.gr/ScreenShots.aspx
Anastasia Giagopoulou
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 8