KudoZ home » English to Greek » Medical: Pharmaceuticals

in underpinned by holistic pathways, persons centred services and collaborative

Greek translation: υποστηρίζεται από ολιστικές προσεγγίσεις, ανθρωποκεντρικές υπηρεσίες και συμπράξεις συνεργασίας


15:25 Nov 29, 2013
English to Greek translations [PRO]
Medical - Medical: Pharmaceuticals
English term or phrase: in underpinned by holistic pathways, persons centred services and collaborative
The delivery of its outcomes in underpinned by holistic pathways, persons centred services and collaborative partnerships for Hepatitis C prevention, treatment and care

Για την ακρίβεια, δυσκολεύομαι να κατανοήσω τη συγκεκριμένη φράση. Δεν καταλαβαίνω τι θέλει να πει.
SGOUZA
Greek translation:υποστηρίζεται από ολιστικές προσεγγίσεις, ανθρωποκεντρικές υπηρεσίες και συμπράξεις συνεργασίας
Explanation:
!
Selected response from:

Haralabos Papatheodorou
Greece
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3υποστηρίζεται από ολιστικές προσεγγίσεις, ανθρωποκεντρικές υπηρεσίες και συμπράξεις συνεργασίας
Haralabos Papatheodorou
3Oλιστική προσέγγιση, ανθρωποκεντρικές υπηρεσίες κ σχέσεις συνεργασίας για την πρόληψη της Ηπατίτιδας
Athena K.


Discussion entries: 3





  

Answers


1 day15 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Oλιστική προσέγγιση, ανθρωποκεντρικές υπηρεσίες κ σχέσεις συνεργασίας για την πρόληψη της Ηπατίτιδας


Explanation:
Oλιστική προσέγγιση, ανθρωποκεντρικές υπηρεσίες και σχέσεις συνεργασίας-σύμπραξης για την πρόληψη της Ηπατίτιδας Γ...

Πιστεύω πως εννοεί ότι η έκβαση της νόσου εξαρτάται από την θεραπεία (ολιστική), τη συνεργασία, τη φροντίδα που θα λάβει ο ασθενής κλπ.

Athena K.
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Greek

3 days6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
υποστηρίζεται από ολιστικές προσεγγίσεις, ανθρωποκεντρικές υπηρεσίες και συμπράξεις συνεργασίας


Explanation:
!

Haralabos Papatheodorou
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 36