KudoZ home » English to Greek » Mining & Minerals / Gems

verdite

Greek translation: βερδίτης


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:verdite
Greek translation:βερδίτης
Entered by: socratisv

07:05 Apr 29, 2008
English to Greek translations [Non-PRO]
Science - Mining & Minerals / Gems / geology
English term or phrase: verdite
stone
chondrou ioanna
βερδίτης
Explanation:
http://www.gsis.gr/teloneia/synallages_icis/tel_index/idxB.h...
εικόνα του πετρώματος: http://tinyurl.com/4cg7zn
Selected response from:

socratisv
Greece
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4βερδίτης
socratisv
5πρασινίτης
Nick Lingris
5βερδίτηςDemie K


  

Answers


37 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
βερδίτης


Explanation:
http://www.gsis.gr/teloneia/synallages_icis/tel_index/idxB.h...
εικόνα του πετρώματος: http://tinyurl.com/4cg7zn


socratisv
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 4
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
2 hrs
  -> Ευχαριστώ. Καλησπέρα

agree  Evi Prokopi
3 hrs
  -> Ευχαριστώ. Καλησπέρα

agree  Eri Koutala
5 hrs
  -> Ευχαριστώ. Καλησπέρα

agree  Nick Lingris: Καλό ξενύχτι, τέτοια ώρα!
16 hrs
  -> Ευχαριστώ. Καλησπέρα/Μια χαρά ώρα είναι:) Η απόλυτη ηρεμία!

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
βερδίτης


Explanation:
Ο βερδίτης, αλλιώς και "πράσινος χρυσός της Αφρικής" είναι ορυκτό
πέτρωμα χρώματος πολύ βαθύ πράσινου και η σύσταση του αποτελείται
από άλας πυριτίου. Εξορύσσεται στο Τράνσβααλ της Νοτιοδυτικής
Αφρικής (ανάμεσα στους ποταμούς Λιμπόπο βόρεια και Βάαλ νότια) το
οποίο συνορεύει με τα κράτη: Μποτσουάνα, Ζιμπάμπουε, Μοζαμβίκη και
Ζουαζιλάνδη. Ο βερδίτης χρησιμοποιείται στη διακόσμηση κυρίως στη
γλυπτική.


Demie K
Greece
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
πρασινίτης


Explanation:
http://www.google.com/search?num=50&hl=en&safe=off&rlz=1B3GG...


--------------------------------------------------
Note added at 17 hrs (2008-04-30 00:34:17 GMT)
--------------------------------------------------

Αφήνω εδώ την απάντηση ως πληροφορία, αλλά αντιλαμβάνομαι ότι οι πρασινίτες της Ελλάδας αντιστοιχούν στον όρο greenschist, ενώ ο verdite απαντά μόνο στη Νότια Αφρική. Οπότε απλώς τον μεταγράφουμε.


Nick Lingris
United Kingdom
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 8




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
PRO (1): Spiros Doikas