KudoZ home » English to Greek » Other

sculling, breakwater

Greek translation: sculling, breakwater


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:sculling, breakwater
Greek translation:sculling, breakwater
Entered by: Betty Revelioti

16:04 Jan 3, 2002
English to Greek translations [PRO]
/ Swimming
English term or phrase: sculling, breakwater
όροι κολύμβησης και συγκεκριμένα για το ύπτιο
Alexandra
sculling, breakwater
Explanation:
sculling = ουσ. ναυτ. ουραδισμός, κίνηση με γουργούλα # ιδ. είδος ύπτιας κολύμβησης.
breakwater = ουσ. κυματοθραύστης

(Αυτά γράφει το in.gr ενώ σε όλα τα άλλα λεξικά που έψαξα δεν υπάρχει τίποτα).

Εάν βρώ τίποτε άλλο θα σε ενημερώσω.

Selected response from:

Betty Revelioti
Greece
Grading comment
Thanks, my dear!

4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5sculling, breakwater
Betty Revelioti
3sculling:συνεχές τράβηγμα του χεριού ή μια συνεχής ταυτόχρονη κίνηση τραβήγματος και των δυο χεριών,
Irene Blatza


  

Answers


8 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
sculling, breakwater


Explanation:
sculling = ουσ. ναυτ. ουραδισμός, κίνηση με γουργούλα # ιδ. είδος ύπτιας κολύμβησης.
breakwater = ουσ. κυματοθραύστης

(Αυτά γράφει το in.gr ενώ σε όλα τα άλλα λεξικά που έψαξα δεν υπάρχει τίποτα).

Εάν βρώ τίποτε άλλο θα σε ενημερώσω.




    Reference: //http://www.in.gr/dictionary/lookup.asp?Word=breakwater&Tra...
    Reference: http://www.in.gr/dictionary/lookup.asp?Word=sculling
Betty Revelioti
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 459
Grading comment
Thanks, my dear!

1 day 17 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
sculling:συνεχές τράβηγμα του χεριού ή μια συνεχής ταυτόχρονη κίνηση τραβήγματος και των δυο χεριών,


Explanation:
Sculling:ΚΑΤΑ τη διάρκεια της στροφής, οι ώμοι μπορούν να γυρίσουν και πέραν του κατακόρυφου επιπέδου στην πρήνη θέση και μετά ένα συνεχές τράβηγμα του χεριού ή μια συνεχής ταυτόχρονη κίνηση τραβήγματος και των δυο χεριών, μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να γίνει η τούμπα στροφή.
breakwater:κάποιο μέρος του κολυμβητή ή της κολυμβήτριας πρέπει να σπάει την επιφάνεια του νερού (σαν κυματοθραύστης) σ' όλη τη διάρκεια του αγώνα εκτός κατά τη διάρκεια της στροφής, όπου επιτρέπεται να βρίσκεται ολόκληρος - η βυθισμένος κάτω από το νερό και για μια απόσταση όχι μεγαλύτερη από 15 μέτρα μετά την εκκίνηση και από κάθε στροφή. Σ' εκείνο το σημείο το κεφάλι πρέπει να έχει εξέλθει στην επιφάνεια.


    Reference: http://www.sport.gov.gr/7/70l/70l4/70l44/70l442/g70l4421.htm...
Irene Blatza
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 8