KudoZ home » English to Greek » Other

step ups

Greek translation: εμπρόσθια ανεβάσματα/βήματα


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:step ups
Greek translation:εμπρόσθια ανεβάσματα/βήματα
Entered by: Georgia Charitou

17:20 Feb 23, 2008
English to Greek translations [Non-PRO]
Other / Fitness
English term or phrase: step ups
Η γνωστή άσκηση. (Προτιμάται ο αγγλικός ο όρος ή κάποια περιφραση;)
Georgia Charitou
Belgium
εμπρόσθια ανεβάσματα/βήματα
Explanation:
Εκτέλεσε τρία σετ των 10 ή 14 επαναλήψεων για κάθε κίνηση. Για την άσκηση με τα μπροστινά βήματα - ανεβάσματα (step-ups) οι 10 ή 14 επαναλήψεις...
Εμπρόσθια Ανεβάσματα (Βήματα) (Γυμνάζουν τους τετρακέφαλους, τους ιγνυακούς τένοντες και τους γλουτιαίους μυς)
http://www.menshealth.gr/fitness.exercise.6.5816.html

Εάν, το επιτρέπει το κείμενο, μπορεί να μείνει και στα αγγλικά

--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2008-02-23 17:31:57 GMT)
--------------------------------------------------

Πρόκειται για αυτήν την άσκηση:
http://www.moleculegirl.com/Stepups.htm

--------------------------------------------------
Note added at 16 hrs (2008-02-24 10:13:19 GMT)
--------------------------------------------------

ή step-ups (εμπρόσθια ανεβάσματα)
Selected response from:

Eri Koutala
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3εμπρόσθια ανεβάσματα/βήματα
Eri Koutala
3στεπς
STAMATIOS FASSOULAKIS


  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
στεπς


Explanation:
στα ελληνικά αποδίδεται όπως και στα αγγλικά αλλά μια λέξη. Αλλιώς θα το πείς <<Τεχνητό σκαλοπάτι>> που δέν ακούγεται ωραία.

--------------------------------------------------
Note added at 26 mins (2008-02-23 17:47:13 GMT)
--------------------------------------------------

Παραπέμπω σε περιγραφή απο το Health News.

Α. Ασκήσεις για τα πόδια

1. Step-Ups: Για τη διεξαγωγή της συγκεκριμένης άσκησης θα χρειαστείτε ένα step, δηλαδή το τεχνητό σκαλοπάτι που υπάρχει σε όλα τα γυμναστήρια και χρησιμοποιείται στις ασκήσεις αεροβικής. Αν δεν διαθέτετε κάτι τέτοιο, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μια ξύλινη, γερή βάση, ύψους περίπου 10 εκατοστών, που να αντέχει το σωματικό βάρος σας.

Τοποθετήστε το δεξιό πόδι σας στο step και διατηρήστε το αριστερό σταθερά στο έδαφος. Εκπνεύστε και ανασηκώστε το αριστερό πόδι, στηριζόμενοι κυρίως στο δεξιό και τοποθετήστε και τα δυο πόδια στο step. Εισπνεύσετε και επαναφέρετε το αριστερό πόδι σας στο έδαφος, διατηρώντας το δεξιό στο step.



--------------------------------------------------
Note added at 28 mins (2008-02-23 17:49:49 GMT)
--------------------------------------------------

Health NewsStep-Ups: Για τη διεξαγωγή της συγκεκριμένης άσκησης θα χρειαστείτε ένα step, δηλαδή το τεχνητό σκαλοπάτι που υπάρχει σε όλα τα γυμναστήρια και ...
health.in.gr/news/article.asp?lngArticleID=47842 - 23k


--------------------------------------------------
Note added at 30 mins (2008-02-23 17:51:40 GMT)
--------------------------------------------------

bodyandmind.gr/forum/YaBB.pl?num

--------------------------------------------------
Note added at 35 mins (2008-02-23 17:56:37 GMT)
--------------------------------------------------

health.in.gr/news/article.asp?lngArticleID=47842

STAMATIOS FASSOULAKIS
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Eri Koutala: Έχω μια ένσταση στη χρήση ξένων λέξεων σε πληθυντικό μέσα σε ελληνικό κείμενο και επιπλέον, το στεπ είναι το όργανο που χρησιμοποιείται για την άσκηση (και πάλι όχι απαραίτητα) και όχι η περιγραφή της άσκησης/Αν πρόκειται για γυμ. μένει step-ups,όχι steps
19 mins
  -> Ερη δεκτή η ένστασή σου αλλά αν πείς σε ένα γυμναστήριο <<εμπρόσθια ανεβάσματα>> κανείς δεν θα το καταλάβει αν όμως πείς steps (είτε πρόκειται για την άσκηση είτε το όργανο) όλοι το καταλαβαίνουν.

9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
εμπρόσθια ανεβάσματα/βήματα


Explanation:
Εκτέλεσε τρία σετ των 10 ή 14 επαναλήψεων για κάθε κίνηση. Για την άσκηση με τα μπροστινά βήματα - ανεβάσματα (step-ups) οι 10 ή 14 επαναλήψεις...
Εμπρόσθια Ανεβάσματα (Βήματα) (Γυμνάζουν τους τετρακέφαλους, τους ιγνυακούς τένοντες και τους γλουτιαίους μυς)
http://www.menshealth.gr/fitness.exercise.6.5816.html

Εάν, το επιτρέπει το κείμενο, μπορεί να μείνει και στα αγγλικά

--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2008-02-23 17:31:57 GMT)
--------------------------------------------------

Πρόκειται για αυτήν την άσκηση:
http://www.moleculegirl.com/Stepups.htm

--------------------------------------------------
Note added at 16 hrs (2008-02-24 10:13:19 GMT)
--------------------------------------------------

ή step-ups (εμπρόσθια ανεβάσματα)

Eri Koutala
Native speaker of: Native in GreekGreek

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nadia-Anastasia Fahmi
16 hrs
  -> Καλημέρα Νάντια! Σ' ευχαριστώ πολύ!

agree  Anastasia Giagopoulou: Και το μηχάνημα μπορούμε να το πούμε "μηχάνημα ανάβασης". http://www.myworld.gr/browse/18402
18 hrs
  -> Όντως! Ευχαριστώ πολύ Αναστασία!

agree  Evi Prokopi
23 hrs
  -> Ευχαριστώ πολύ Εύη!