KudoZ home » English to Greek » Other

alary

Greek translation: πτερυγοειδής πολυμορφισμός


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:alary
Greek translation:πτερυγοειδής πολυμορφισμός
Entered by: Valentini Mellas

21:18 Nov 3, 2003
English to Greek translations [PRO]
English term or phrase: alary
Alary polymorphism in aphids allows for the spatial expansion of the population and provides another opportunity for the exploitation of agricultural crops.
StefaniaK
πτερυγοειδής πολυμορφισμός
Explanation:
:)

--------------------------------------------------
Note added at 2003-11-03 21:45:16 (GMT)
--------------------------------------------------

Sofia .. to Magenta Medical to apodidei os pterigoeidis .. an iparxei polimorfismos se ena eidos tote kindinevei olo to oikosistima ... kollaei ...
Selected response from:

Valentini Mellas
Greece
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5πτερυγοειδής πολυμορφισμός
Valentini Mellas
1 +1could it be spelled wrongly??xxxSophia Berka


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
πτερυγοειδής πολυμορφισμός


Explanation:
:)

--------------------------------------------------
Note added at 2003-11-03 21:45:16 (GMT)
--------------------------------------------------

Sofia .. to Magenta Medical to apodidei os pterigoeidis .. an iparxei polimorfismos se ena eidos tote kindinevei olo to oikosistima ... kollaei ...

Valentini Mellas
Greece
Native speaker of: Greek
PRO pts in pair: 1211

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
5 mins
  -> :)

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
6 mins
  -> :)

agree  Dionysia
7 hrs
  -> :)

agree  Costas Zannis: Ο κλώνος με τα φτερά που λέγαμε τις προάλλες
10 hrs
  -> :)

agree  xxxSophia Berka: euxaristw gia thn apanthsh sou! Xreiazetai loipon pio megalo lexiko:)))
21 hrs
  -> Panta afta ta leksika megalonoun ... exoun mia tasi ... polimorfismou :)

17 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +1
could it be spelled wrongly??


Explanation:
Epsaxa sto Google, sto Lycos, sta lexika pou exw, alla tipota! Anarwtiemai mhpws einai or8ografiko la8os??

Sto lexiko tou Webster brhka
alar = pterugoeidhs
kai alarum (poihtikh lexh...) = synagermos. Mhpws 8a eprepe na einai "alarming"?

xxxSophia Berka
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in GreekGreek

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Evdoxia R.
12 hrs