KudoZ home » English to Greek » Other

luteovirus

Greek translation: luteovirus ή ιός του κιτρινίσματος των φυτών


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:luteovirus
Greek translation:luteovirus ή ιός του κιτρινίσματος των φυτών
Entered by: Vickie Dimitriadou

21:22 Nov 3, 2003
English to Greek translations [PRO]
English term or phrase: luteovirus
BYDV is a luteovirus with five main isolates showing considerable vector specificity.
StefaniaK
luteovirus ή ιός του κιτρινίσματος
Explanation:
The name luteovirus (Latin, luteus
= yellow) was coined because infected plants tend to show yellowing symptoms.
http://www3.res.bbsrc.ac.uk/webdpv/web/adpv.asp?dpvnum=339

Ο ιός αυτός προκαλεί κιτρίνισμα στα φυτά, το όνομά του προέρχεται από το λατινικο "luteus" (κίτρινος, ωχρός) και ουδεμία σχέση έχει με τη λουτεολίνη η οποία είναι χημική ουσία (φλαβονοειδές) του φύλλου της ελιάς.
Selected response from:

Vickie Dimitriadou
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +6luteovirus ή ιός του κιτρινίσματοςVickie Dimitriadou
5 +3ιός λουτεολίνης
Valentini Mellas


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
ιός λουτεολίνης


Explanation:
Ios louteolinis

--------------------------------------------------
Note added at 2003-11-04 20:53:08 (GMT)
--------------------------------------------------

Gia to BYDV ta eipame sto http://www.proz.com/kudoz/550451 ... I Stefania eixe rotisei tote ton oro ... alla ektos apo to ena site pou paratheteis Vikie den vrika pouthena ton titlo \"ios kitrinismatos\" .... Eksallou an einai tmima tou BYDV tote milame gia kitrinisma kai nanismo ....

Afta ....


    Reference: http://www.iama.gr/ethno/mytilini/moulas.html
    europa.eu.int/comm/agriculture/prom/olive/ medinfo/gr/factsheets/fact10_2gr.htm
Valentini Mellas
Greece
Native speaker of: Greek
PRO pts in pair: 1211

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxx-Translator
3 mins
  -> :)

agree  Vicky Papaprodromou
6 mins
  -> :)

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
7 mins
  -> :)

agree  elzosim
32 mins
  -> :)

disagree  Vickie Dimitriadou: Καμία σχέση δεν έχει ο ιός αυτός με τη λουτεολίνη. Επίσης τα sites που παραθέτεις δεν αναφέρουν τίποτα για τέτοιο ιό.
2 hrs
  -> Isos alla i diki sou apopsi na to afisoume luteovirus i na to poume io kitrinismatos giati 1(!!) mono arthro iparxei sto internet einai eksisou lathos. :) As bgaloume to kefali apo ekei pou to xonoume sinithos .. de nomizeis ?

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +6
luteovirus ή ιός του κιτρινίσματος


Explanation:
The name luteovirus (Latin, luteus
= yellow) was coined because infected plants tend to show yellowing symptoms.
http://www3.res.bbsrc.ac.uk/webdpv/web/adpv.asp?dpvnum=339

Ο ιός αυτός προκαλεί κιτρίνισμα στα φυτά, το όνομά του προέρχεται από το λατινικο "luteus" (κίτρινος, ωχρός) και ουδεμία σχέση έχει με τη λουτεολίνη η οποία είναι χημική ουσία (φλαβονοειδές) του φύλλου της ελιάς.


    Reference: http://www.froutonea.gr/gr/main/isstaste.asp?isscode=33
    Reference: http://www.dpvweb.net/notes/showgenus.php?genus=luteovirus
Vickie Dimitriadou
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 275

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ioanna Karamanou: it's actually in the name: barley "yellow" dwarf virus
1 hr

agree  Joanne Panteleon: Έτσι μπράβο!
5 hrs

agree  Costas Zannis: BYDV (barley "yellow" dwarf virus)
7 hrs

agree  SGOUZA
8 hrs

agree  Evdoxia R.
9 hrs

agree  Betty Revelioti
9 hrs