KudoZ home » English to Greek » Other

nice catch

Greek translation: καλό πιάσιμο


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:nice catch
Greek translation:καλό πιάσιμο
Entered by: xxxx-Translator

20:39 Nov 10, 2003
English to Greek translations [PRO]
English term or phrase: nice catch
Επειδή κόλλησε το μυαλό, πως το λέμε αυτό; Όταν δηλαδή κάποιος πιάνει την μπάλα.
xxxx-Translator
καλό πιάσιμο, υπέροχο πιάσιμο κλπ
Explanation:
Αν πρόκειται για baseball, water polo,
hand ball κλπ.

Αν πρόκειται για τερματοφύλακα σε ποδόσφαιρο, μπλοκάρισμα.
Selected response from:

Costas Zannis
Grading comment
Ευχαριστώ, την μπάλα την πιάνει, δεν την αποκρούει, οπότε αυτό μου φαίνεται πιο κοντινό.
Ευχαριστώ πολύ και τους δυο σας!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +6απόκρουση, μπλοκάρισμα
Vicky Papaprodromou
4καλό πιάσιμο, υπέροχο πιάσιμο κλπ
Costas Zannis


Discussion entries: 1





  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +6
απόκρουση, μπλοκάρισμα


Explanation:
αν πρόκειται για ποδόσφαιρο

--------------------------------------------------
Note added at 51 mins (2003-11-10 21:30:55 GMT)
--------------------------------------------------

Τότε είναι η απόκρουση.Δες...
Ο εξοπλισμός του catcher
O catcher φοράει ένα κράνος, μια μάσκα, ένα body protector (προστατευτικό σώματος) και προστατευτικά για τα πόδια (leg-guards). Πρέπει να πιάνει τις μπαλιές του pitcher,το οποίο δεν είναι πάντα τόσο απλό. Έτσι συμβαίνει συχνά να μην φτάνει η μπαλιά ακριβώς στο γάντι του, αλλά να πρέπει ο catcher να αποκρούσει την μπάλα με το σώμα του. Γι΄αυτό το λόγο, πρέπει να προστατευθεί. Ο catcher με πλήρη εξοπλισμό φαίνεται πάντα εντυπωσιακός.
http://www.softball.gr/sport/thesport_1.asp

Vicky Papaprodromou
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 3292

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Evdoxia R.: καλή μπαλιά αλλά είναι ανεπίσημο
20 mins
  -> Ευχαριστώ!

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
44 mins
  -> Ευχαριστώ!

agree  Betty Revelioti
1 hr
  -> Ευχαριστώ!

agree  Eftychia Stamatopoulou: me tin Evdoxia
11 hrs
  -> Ευχαριστώ!

agree  marina2002: :-)
18 hrs

agree  xxxPattyPie
19 hrs

54 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
καλό πιάσιμο, υπέροχο πιάσιμο κλπ


Explanation:
Αν πρόκειται για baseball, water polo,
hand ball κλπ.

Αν πρόκειται για τερματοφύλακα σε ποδόσφαιρο, μπλοκάρισμα.

Costas Zannis
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 1656
Grading comment
Ευχαριστώ, την μπάλα την πιάνει, δεν την αποκρούει, οπότε αυτό μου φαίνεται πιο κοντινό.
Ευχαριστώ πολύ και τους δυο σας!




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
PRO (3): Valentini Mellas, Vicky Papaprodromou, Anastasia Giagopoulou