KudoZ home » English to Greek » Other

ash depot

Greek translation: χώρος απόθεσης τέφρας/αποθεσιοθάλαμος


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:ash depot
Greek translation:χώρος απόθεσης τέφρας/αποθεσιοθάλαμος
Entered by: Eftychia Stamatopoulou

15:23 Dec 8, 2003
English to Greek translations [PRO]
English term or phrase: ash depot
Είναι οι γνωστές ΧΥΤΑ ή περιλαμβάνουν και άλλα;
Φράση: Our S.® Planting System for greening the ash depot in Megalopolis

Ευχαριστώ.
Στα γερμανικά απαντάται ως Aschedeponie.
Eftychia Stamatopoulou
Greece
χώρος απόθεσης τέφρας/αποθεσιοθάλαμος
Explanation:
Αν δεν απατώμαι και βάσει αυτού που καταλαβαίνω, το κείμενο σου αφορά την περιβαλλοντική αποκατάσταση του αποθεσιοθαλάμου/χώρου απόθεσης τέφρας, άρα πρόκειται για περιβαλλοντική αποκατάσταση τοπίου. Στα δημόσια έργα τους χώρους απόθεσης/συλλογής τέτοιων υλικών τους λέμε "αποθεσιοθαλάμους"...deposit areas...depot ειναι βέβαια ο σταθμός συλλογής, αποθήκη, όπως είπαν τα παιδιά, αλλά αν πρόκειται για περιβαλλονική αποκατάσταση ("greening"),τότε το depot είναι στο ύπαιρθο

δες κάτι χρήσιμο ίσως εδώ

Οι Μονάδες αποτελούνται από τα εξής κύρια τμήματα::

-μονάδα παραλαβής, πρόθραυσης και τροφοδοσίας λιγνίτη. Η παραλαβή του λιγνίτη γίνεται σε δύο κτίρια – αποθήκες, το ένα στεγασμένο και χωρητικότητας 4.000 τόνων και το άλλο υπαίθριο χωρητικότητας 900.000 τόνων λιγνίτη. Η πρόθραυση του λιγνίτη γίνεται σε δύο κτίρια θραυστήρων. Η τροφοδοσία των σιλό λιγνίτη των λεβήτων των Μονάδων γίνεται σε δύο κτίρια θραυστήρων. Η τροφοδοσία των σιλό λιγνίτη των λεβήτων των Μονάδων γίνεται με δύο ελαστικές ταινίες μήκους 4.000m και ικανότητας 1.000 τόνων την ώρα η καθεμία. Η ημερήσια κατανάλωση λιγνίτη του Σταθμού με πλήρες φορτίο είναι 26.000 τόνοι. Η Θραύση συνεχίζεται στους μύλους των Μονάδων, οι οποίοι ταυτόχρονα ξηραίνουν το λιγνίτη και τον οδηγούν στους καυστήρες. Η Μονάδα ΙΙ έχει 4 μύλους οι Μονάδες ΙΙ και ΙΙΙ έχουν από 6 μύλους και η Μονάδα IV έχει 8 μύλους.

-η κύρια εγκατάσταση που περιλαμβάνει τους λέβητες ατμοποίησης, τις σροβιλογεννήτριες, τους καπνοδόχους, τους πύργους ψύξεως, τα κυκλώματα νερού, - ατμού, αέρα καύσης και καυσαερίων καθώς και όλο τον αναγκαίο ηλεκτρολομηχανολογικό εξοπλισμό.

-συστήματα συλλογής και αποκομιδής ιπτάμενης και υγρής τέφρας. Η ιπτάμενη τέφρα περισυλλέγεται στα ηλεκτροστατικά φίλτρα συγκεντρώνεται σε αποθήκες (σιλό) κατασκευασμένες από οπλισμένο σκυρόδεμα και χωρητικότητας 1395 Μ3 της Μον. Ι, 1300 Μ3 της Μον. ΙΙ,1300 Μ3 της Μον.ΙΙΙ και 1900 Μ3 της Μον, IV . Στη συνέχεια, αφού διαβραχθεί, φορτώνεται
σε βαγόνια συρμών τα οποία την αδειάζουν ***στους χώρους απόθεσης** στα ορυχεία του ΛΚΠ-Α. Επίσης η μεταφορά της γίνεται και με σιελοφόρα αυτοκίνητα για την προμήθεια τσιμεντοβιομηχανιών, οι οποίες την χρησιμοποιούν ως αδρανή πρώτη ύλη.

www.geocities.com/kozani_2000/ atmoilektrik-stathmos.htm


Η μέθοδος αυτή απειλεί το περιβάλλον και την υγεία των ανθρώπων μέσω της εκπομπής ιδιαίτερα τοξικών ρύπων, όπως είναι οι διοξίνες και εκατοντάδες άλλες χλωριεμένες ενώσεις. Παράλληλα δε λύνει το πρόβλημα του όγκου των απορριμμάτων : ένα ποσοστό 30-40% της αρχικής ποσότητας παραμένει με τη μορφή τοξικής τέφρας στο εργοστάσιο και βέβαια απαιτεί και πάλι χωματερή για τη διάθεσή της. Εξάλλου τα ενεργειακά οφέλη από την καύση είναι σχετικά μικρά αν τα συγκρίνουμε με το περιβαλλοντικό και επενδυτικό κόστος .

users.otenet.gr/~kpe-soufli/garbage.htm
Selected response from:

Joanne Panteleon
Greece
Grading comment
ευχαριστώ!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1αποθήκη (ιπτάμενης) τέφρας
Vicky Papaprodromou
4 +1χώρος απόθεσης τέφρας/αποθεσιοθάλαμος
Joanne Panteleon
4Αποθετήριο τέφρας
Costas Zannis
4αποθήκη τέφρας
Diamantis Konstantinidis


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
αποθήκη τέφρας


Explanation:
Και το αποθετήριο είναι σωστό κι ίσως καλύτερο. Μπορείς να κοιτάξεις κι αυτό

http://www.aegek.gr/aegek06.asp

Diamantis Konstantinidis
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 4

14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Αποθετήριο τέφρας


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 22 mins (2003-12-08 15:45:30 GMT)
--------------------------------------------------

Έχει και την εννοια της \"χωματερής\", αλλά εδώ ίσως πρόκειται για τα υπολείμματα καύσης των εγκαταστάσεων της ΔΕΗ.

--------------------------------------------------
Note added at 23 mins (2003-12-08 15:46:27 GMT)
--------------------------------------------------

Έχει και την εννοια της \"χωματερής\", αλλά εδώ ίσως πρόκειται για τα υπολείμματα καύσης των εγκαταστάσεων της ΔΕΗ.

Costas Zannis
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 1656

32 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
αποθήκη (ιπτάμενης) τέφρας


Explanation:
The main sources of pollutant emissions in Slovenia are power plants. In 1993, these contributed some 81 percent of the total SO2 emissions. In addition, power stations are also an important source of particulate pollution in cities and towns. This is largely the result of the use of low-quality and high-sulfur content fuel. Among some of the initiatives taken to reduce the levels of emissions were:

-Use of additives in 1992 in all five blocks of the biggest Slovene coal electricity power plant Sostanj to reduce air pollution. The measure resulted in the reduction of SO2 emission by 25 percent.
-Sludge disposal sites operated on the basis of a closed water cycle (where the water is returned into the working cycle).
-Dust dispersion is prevented by the simultaneous recultivation of the ash depot.......


ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Ατμοηλεκτρικός σταθμός
ΣΥΝΤΟΜΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ
Το έργο περιλαμβάνει τη μελέτη, κατασκευή, προμήθεια και εγκατάσταση μιας μονάδας παραγωγής ηλεκτρικού ρεύματος καύσεως λιγνίτη 350 MW ηλεκτρoπαραγωγής και 70 ΜW θερμικής
Η ΑΕΓΕΚ έχει αναλάβει τα έργα Πολ. Μηχανικού του Ομίλου που περιλαμβάνουν την μελέτη, κατασκευή προμήθεια όλων των κτιρίων και κατασκευών της μονάδας καθώς και τα έργα υποδομής. Στα βασικά κτίρια και κατασκευές της μονάδος περιλαμβάνονται τα ακόλουθα:
Κτίριο τουρμπίνας

Κτίριο Λιγνίτη (συμπεριλαμβάνονται τα σιλό)

Λεβητοστάσιο: κατασκευή από σκυρόδεμα, οροφή και πλάγια κάλυψη από πανέλλα

Συγκρότημα άλεσης τέφρας

Αποθήκη αποθήκευσης ιπτάμενης τέφρας

Καθαρισμός. Μονάδα επεξεργασίας νερού.

Πύργος Ψύξεως: Ύψος 122 m διάμετρος 85 m

Καμινάδα: Ύψος 200 m, διάμετρος 6,80 m

ΚΥΡΙΟΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ
ΔΕΗ
ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ
ΔΕΗ
Διεύθυνση Ανάπτυξης Θερμο-ηλεκτρικών έργων
ΑΝΑΔΟΧΟΣ ΕΡΓΟΥ
ΟΜΙΛΟΣ
ANSALDO-AUSTRIAN ENERGY -AEΓΕΚ
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ ΕΡΓΟΥ
AEΓEK (΄Εργα Πολιτικού Μηχανικού)
ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ
03/1993 ΕΩΣ 09/1997
ΑΞΙΑ ΕΡΓΟΥ
12.600.000.000 Δρχ.






--------------------------------------------------
Note added at 33 mins (2003-12-08 15:56:02 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.rec.org/REC/Publications/SO2/chapter33.html
http://www.aegek.gr/aegek06.asp

Vicky Papaprodromou
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 3296

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Valentini Mellas
46 mins
  -> Ευχαριστώ!

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
χώρος απόθεσης τέφρας/αποθεσιοθάλαμος


Explanation:
Αν δεν απατώμαι και βάσει αυτού που καταλαβαίνω, το κείμενο σου αφορά την περιβαλλοντική αποκατάσταση του αποθεσιοθαλάμου/χώρου απόθεσης τέφρας, άρα πρόκειται για περιβαλλοντική αποκατάσταση τοπίου. Στα δημόσια έργα τους χώρους απόθεσης/συλλογής τέτοιων υλικών τους λέμε "αποθεσιοθαλάμους"...deposit areas...depot ειναι βέβαια ο σταθμός συλλογής, αποθήκη, όπως είπαν τα παιδιά, αλλά αν πρόκειται για περιβαλλονική αποκατάσταση ("greening"),τότε το depot είναι στο ύπαιρθο

δες κάτι χρήσιμο ίσως εδώ

Οι Μονάδες αποτελούνται από τα εξής κύρια τμήματα::

-μονάδα παραλαβής, πρόθραυσης και τροφοδοσίας λιγνίτη. Η παραλαβή του λιγνίτη γίνεται σε δύο κτίρια – αποθήκες, το ένα στεγασμένο και χωρητικότητας 4.000 τόνων και το άλλο υπαίθριο χωρητικότητας 900.000 τόνων λιγνίτη. Η πρόθραυση του λιγνίτη γίνεται σε δύο κτίρια θραυστήρων. Η τροφοδοσία των σιλό λιγνίτη των λεβήτων των Μονάδων γίνεται σε δύο κτίρια θραυστήρων. Η τροφοδοσία των σιλό λιγνίτη των λεβήτων των Μονάδων γίνεται με δύο ελαστικές ταινίες μήκους 4.000m και ικανότητας 1.000 τόνων την ώρα η καθεμία. Η ημερήσια κατανάλωση λιγνίτη του Σταθμού με πλήρες φορτίο είναι 26.000 τόνοι. Η Θραύση συνεχίζεται στους μύλους των Μονάδων, οι οποίοι ταυτόχρονα ξηραίνουν το λιγνίτη και τον οδηγούν στους καυστήρες. Η Μονάδα ΙΙ έχει 4 μύλους οι Μονάδες ΙΙ και ΙΙΙ έχουν από 6 μύλους και η Μονάδα IV έχει 8 μύλους.

-η κύρια εγκατάσταση που περιλαμβάνει τους λέβητες ατμοποίησης, τις σροβιλογεννήτριες, τους καπνοδόχους, τους πύργους ψύξεως, τα κυκλώματα νερού, - ατμού, αέρα καύσης και καυσαερίων καθώς και όλο τον αναγκαίο ηλεκτρολομηχανολογικό εξοπλισμό.

-συστήματα συλλογής και αποκομιδής ιπτάμενης και υγρής τέφρας. Η ιπτάμενη τέφρα περισυλλέγεται στα ηλεκτροστατικά φίλτρα συγκεντρώνεται σε αποθήκες (σιλό) κατασκευασμένες από οπλισμένο σκυρόδεμα και χωρητικότητας 1395 Μ3 της Μον. Ι, 1300 Μ3 της Μον. ΙΙ,1300 Μ3 της Μον.ΙΙΙ και 1900 Μ3 της Μον, IV . Στη συνέχεια, αφού διαβραχθεί, φορτώνεται
σε βαγόνια συρμών τα οποία την αδειάζουν ***στους χώρους απόθεσης** στα ορυχεία του ΛΚΠ-Α. Επίσης η μεταφορά της γίνεται και με σιελοφόρα αυτοκίνητα για την προμήθεια τσιμεντοβιομηχανιών, οι οποίες την χρησιμοποιούν ως αδρανή πρώτη ύλη.

www.geocities.com/kozani_2000/ atmoilektrik-stathmos.htm


Η μέθοδος αυτή απειλεί το περιβάλλον και την υγεία των ανθρώπων μέσω της εκπομπής ιδιαίτερα τοξικών ρύπων, όπως είναι οι διοξίνες και εκατοντάδες άλλες χλωριεμένες ενώσεις. Παράλληλα δε λύνει το πρόβλημα του όγκου των απορριμμάτων : ένα ποσοστό 30-40% της αρχικής ποσότητας παραμένει με τη μορφή τοξικής τέφρας στο εργοστάσιο και βέβαια απαιτεί και πάλι χωματερή για τη διάθεσή της. Εξάλλου τα ενεργειακά οφέλη από την καύση είναι σχετικά μικρά αν τα συγκρίνουμε με το περιβαλλοντικό και επενδυτικό κόστος .

users.otenet.gr/~kpe-soufli/garbage.htm



    www.geocities.com/kozani_2000/ atmoilektrik-stathmos.htm
Joanne Panteleon
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in FrenchFrench
PRO pts in pair: 191
Grading comment
ευχαριστώ!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Betty Revelioti
17 hrs