KudoZ home » English to Greek » Other

planting panel

Greek translation: πλάκα φύτευσης


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:planting panel
Greek translation:πλάκα φύτευσης
Entered by: Eftychia Stamatopoulou

15:47 Dec 8, 2003
English to Greek translations [PRO]
English term or phrase: planting panel
Πρόκειται για μία πλάκα από δημητριακά, στην οποία φυτεύουν φυτά όπου δεν υπάρχει χώμα.Τα φυτά αναπτύσσονται κανονικά και οι ρίζες διαπερνούν την πλάκα και ενσωματώνονται στο (συχνά ξηρό) έδαφος. Πώς θα μπορούσα να το πω; Το απόδωσα προσωρινά ως φυτική πλάκα.
Ευχαριστώ.Δείτε και το
http://www.livingtapestries.com/7panel_photo.htm
Eftychia Stamatopoulou
Greece
πλάκα φύτευσης
Explanation:
Συνήθως στις αψίδες πλάτους 6,40 τοποθετούνται 3 διπλές γραμμές, με 100χ20χ7,5cm, με 8 φυτά ανά πλάκα και τελική πυκνότητα 7.500 φυτά ανά στρέμμα.
http://www.microgrow.gr/Triantafyllo.htm
.....................................................................
Τα μοσχεύματα χρυσανθέμου (σχ. 8.9) είναι κορυφαία τμήματα βλαστών μήκους 8-10 cm τα οποία λαμβάνονται από φυτά που διατηρούνται σε συνθήκες μακράς φωτοπεριόδου ώστε να μην ανθίσουν. Μετά την λήψη τους τα μοσχεύματα μπορούν είτε να τοποθετηθούν άμεσα στο υπόστρωμα ριζοβολίας κάτω από συνθήκες υδρονέφωσης για να σχηματίσουν ριζικό σύστημα είτε να αποθηκευθούν για μερικές ημέρες μέσα σε χαρτονένια κιβώτια επενδεδυμένα εσωτερικά με πλαστικό και τοποθετημένα σε θερμοκρασία 0-2ο C.
http://daedalus.math.uoi.gr/agrotica/anthokomia/anth/kef/8/8...
.....................................................................
Selected response from:

Vicky Papaprodromou
Greece
Grading comment
Ευχαριστώ!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +8πλάκα φύτευσης
Vicky Papaprodromou
4πλάκες εμφύτευσης
Costas Zannis


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
πλάκες εμφύτευσης


Explanation:
Το site που αναφέρεις ονομάζει τα "panels" "πανέλα". Απ' όσο γνωρίζω έτσι τα ονομάζουν κι οι τεχνικοί, άρα μπορείς να τα πεις και "πανέλα εμφύτευσης".

--------------------------------------------------
Note added at 30 mins (2003-12-08 16:17:58 GMT)
--------------------------------------------------

Μπορείς να το πεις το \"panel\" και \"φάτνωμα\".

Costas Zannis
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 1656

54 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +8
πλάκα φύτευσης


Explanation:
Συνήθως στις αψίδες πλάτους 6,40 τοποθετούνται 3 διπλές γραμμές, με 100χ20χ7,5cm, με 8 φυτά ανά πλάκα και τελική πυκνότητα 7.500 φυτά ανά στρέμμα.
http://www.microgrow.gr/Triantafyllo.htm
.....................................................................
Τα μοσχεύματα χρυσανθέμου (σχ. 8.9) είναι κορυφαία τμήματα βλαστών μήκους 8-10 cm τα οποία λαμβάνονται από φυτά που διατηρούνται σε συνθήκες μακράς φωτοπεριόδου ώστε να μην ανθίσουν. Μετά την λήψη τους τα μοσχεύματα μπορούν είτε να τοποθετηθούν άμεσα στο υπόστρωμα ριζοβολίας κάτω από συνθήκες υδρονέφωσης για να σχηματίσουν ριζικό σύστημα είτε να αποθηκευθούν για μερικές ημέρες μέσα σε χαρτονένια κιβώτια επενδεδυμένα εσωτερικά με πλαστικό και τοποθετημένα σε θερμοκρασία 0-2ο C.
http://daedalus.math.uoi.gr/agrotica/anthokomia/anth/kef/8/8...
.....................................................................


Vicky Papaprodromou
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 3296
Grading comment
Ευχαριστώ!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Valentini Mellas
3 mins
  -> Ευχαριστώ!

agree  Gregoris Kondylis: that's it!
1 hr
  -> Ευχαριστώ, Γρηγόρη!

agree  Georgios Paraskevopoulos
2 hrs
  -> Ευχαριστώ, Γιώργο!

agree  Spiros Doikas
4 hrs
  -> Ευχαριστώ!

agree  Estella
16 hrs
  -> Ευχαριστώ!

agree  Betty Revelioti
17 hrs
  -> Ευχαριστώ!

agree  Theodoros Linardos
22 hrs
  -> Ευχαριστώ!

agree  Tina8
1 day 2 hrs
  -> Eυχαριστώ!