KudoZ home » English to Greek » Other

weight grade notes

Greek translation: συντελεστής, βαθμός, παρατηρήσεις


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:weight, grade, notes
Greek translation:συντελεστής, βαθμός, παρατηρήσεις
Entered by: Daphne b

09:38 Dec 9, 2003
English to Greek translations [Non-PRO]
English term or phrase: weight grade notes
Αφορά σε πτυχίο Εσωτερικού Σχεδιασμού. Αναφέρει τα μαθήματα που εγκρίνονται λόγω μεταφοράς και δίπλα γράφει weight grade notes. Απο κάτω ακολουθούν τα μαθήματα και κάτω από το weight grade notes οι κωδικοί.

Ευχαριστώ.
Eftychia Stamatopoulou
Greece
weight, grade, notes
Explanation:
Μάλλον πρόκειται για τρεις διαφορετικές έννοιες:
"weight" είναι ο συντελεστής κάθε μαθήματος, το βάρος (0,5, 1, 2)
"grade" ο βαθμός (Α,Β,C)
"notes" οι παρατηρήσεις.
Όλα αυτά θα οδηγήσουν στο Σ.Μ.Ο. που αναφέρει ο Μανώλης.
Selected response from:

Costas Zannis
Grading comment
Να είσαι καλά!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5weight, grade, notes
Costas Zannis
4Σταθμικός Μέσος Όρος
Emmanouil Tyrakis


Discussion entries: 2





  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Σταθμικός Μέσος Όρος


Explanation:
http://www.ucy.ac.cy/studiesG/studiesG/geninfo1G/geninfo1cG/...

Emmanouil Tyrakis
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 445

29 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
weight, grade, notes


Explanation:
Μάλλον πρόκειται για τρεις διαφορετικές έννοιες:
"weight" είναι ο συντελεστής κάθε μαθήματος, το βάρος (0,5, 1, 2)
"grade" ο βαθμός (Α,Β,C)
"notes" οι παρατηρήσεις.
Όλα αυτά θα οδηγήσουν στο Σ.Μ.Ο. που αναφέρει ο Μανώλης.


    www.geocities.com/jchi0/Grade.htm - 36k -
Costas Zannis
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 1656
Grading comment
Να είσαι καλά!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Emmanouil Tyrakis
10 mins
  -> Κι η δική μου πρώτη σκέψη στο ΣΜΟ πήγε. :-)

agree  Vicky Papaprodromou
1 hr

agree  marina2002
1 hr

agree  Valentini Mellas
7 hrs

agree  Theodoros Linardos
7 hrs