KudoZ home » English to Greek » Other

principles of social conduct

Greek translation: αρχές κοινωνικής συμπεριφοράς


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:principles of social conduct
Greek translation:αρχές κοινωνικής συμπεριφοράς
Entered by: Nadia-Anastasia Fahmi

22:59 Dec 10, 2003
English to Greek translations [Non-PRO]
English term or phrase: principles of social conduct
principles of social conduct
Kathryn
αρχές προσωπικής διαγωγής / συμπεριφοράς
Explanation:
..


--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2003-12-10 23:08:23 GMT)
--------------------------------------------------

ή αρχές κοινωνικής συμπεριφοράς
Selected response from:

Nadia-Anastasia Fahmi
Greece
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5αρχές προσωπικής διαγωγής / συμπεριφοράς
Nadia-Anastasia Fahmi
5 +1αρχές συμπεριφοράς μέσα στην κοινωνία
Valentini Mellas


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
αρχές συμπεριφοράς μέσα στην κοινωνία


Explanation:
αρχές συμπεριφοράς μέσα στην κοινωνία

Valentini Mellas
Greece
Native speaker of: Greek
PRO pts in pair: 1211

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou: Τα φαντάσματα πάνε δυο δυο
0 min
  -> ναι *Η Βαλ σέρνει τις αλυσίδες της και βγάζει κραυγές φαντάσματος* εξάλλου είμαι πιο άσπρη και από τον Κάσπερ!

2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
αρχές προσωπικής διαγωγής / συμπεριφοράς


Explanation:
..


--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2003-12-10 23:08:23 GMT)
--------------------------------------------------

ή αρχές κοινωνικής συμπεριφοράς

Nadia-Anastasia Fahmi
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 1671

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou: Σαν τα φαντάσματα...έχει και φαντάσματα ο κήπος πλην όμως και ζαρζαβατικά!
2 mins
  -> Έλπίζω να είναι όμορφος ο κήπος και να περνάς υπέροχα!!

agree  Eftychia Stamatopoulou
9 hrs
  -> :-)

agree  Evdoxia R.
9 hrs
  -> :-)

agree  Gregoris Kondylis
9 hrs
  -> :-)

agree  Ilias PETALAS: Συμφωνώ περισσότερο με την σημείωση
2 days 7 hrs
  -> :-)