KudoZ home » English to Greek » Other

Green Group

Greek translation: κοινοβουλευτική ομάδα των Πρασίνων


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Green Group
Greek translation:κοινοβουλευτική ομάδα των Πρασίνων
Entered by: Eftychia Stamatopoulou

11:39 Dec 15, 2003
English to Greek translations [PRO]
English term or phrase: Green Group
There are only six amendments which the House has to consider tonight: five from the committee as a whole and the sixth tabled by the Green Group.
Αναφέρεται στο βρετανικό Κόμμα των Πρασίνων ή σε κάποια Ομάδα Πρασίνων;
Ευχαριστώ.
(δεν αναφέρεται αλλού στο κείμενο)
Eftychia Stamatopoulou
Greece
κοινοβουλευτική ομάδα των Πρασίνων
Explanation:
Η νομοθετική πρόταση δεν προέρχεται από την ολομέλεια του κόμματος των Πρασίνων, αλλά από την κοινοβουλευτική ομάδα του
Selected response from:

Konstantinos Tsanakas
Germany
Grading comment
θα συμφωνήσω.Ευχαριστώ!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4κοινοβουλευτική ομάδα των ΠρασίνωνKonstantinos Tsanakas
4 +3Ομάδα Πρασίνων
Costas Zannis


  

Answers


40 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
green group
Ομάδα Πρασίνων


Explanation:
Έχω την εντύπωση πως αναφέρεται στην ομάδα των "πράσινων κομμάτων) που΄υπάρχουν στο Ευρ.Κοιν. διαφορετικά δε θα μιλούσε για "group" αλλά
για "party" συγκεκριμένης χώρας.

--------------------------------------------------
Note added at 50 mins (2003-12-15 12:29:52 GMT)
--------------------------------------------------

π.χ. Grou of the European People\'s Party (Cristian Democrats) and European Democrats in the European Parliament, όπου ανήκει η Νέα Δημοκτία (WWW.epp-ed.org). Aντίστοιχα υπάρχουν και για τα άλλα.

Costas Zannis
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 1656

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Vicky Papaprodromou: Καλησπέρα, Κώστα! Όλη την πρόταση την καθορίζει το "House" κι όταν έχουμε "House of Parliament" μιλάμε σαφώς για Ηνωμένο Βασίλειο κι όχι για Ευρωπαϊκή Ένωση.
4 mins
  -> Φένεται περίεργο η εκπρόσωπος Αγγλικής ομάδας ή ό,τι να νοσηλεύεται στο Βερολίνο.

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
1 hr

agree  Ilias PETALAS: αντιθέτως, είναι πιο πιθανό να πρόκειται για την κ. Aelevoet, την πρόεδρο της Ομάδας των Πρασίνων και Γερμανίδα
1 hr

agree  Gregoris Kondylis
2 hrs

neutral  Vickie Dimitriadou: Καθόλου περίεργο δεν είναι. Η εμμονή των Γερμανών με την ακρίβεια (punctuality) στέλνει τους Αγγλους στο νοσοκομείο με νευρικό κλονισμό! :)))
2 hrs
  -> Συμφωνώ, αλλά στην Ελβετία όχι στο Βερολίνο :-))

agree  Bernadette Delahaye: και ίσως, οι Πράσινοι σχέτο;
3 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
κοινοβουλευτική ομάδα των Πρασίνων


Explanation:
Η νομοθετική πρόταση δεν προέρχεται από την ολομέλεια του κόμματος των Πρασίνων, αλλά από την κοινοβουλευτική ομάδα του

Konstantinos Tsanakas
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 32
Grading comment
θα συμφωνήσω.Ευχαριστώ!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nadia-Anastasia Fahmi: άψογος!!
44 mins

disagree  Costas Zannis: Δεν υπάρχουν ολομέλειες κομμάτων, υπάρχουν συνέδρια κομμάτων. Υπάρχουν ολομέλειες Κεντρικών Επιτροπών. Υπάρχουν Κοινοβουλευτικές Ομάδες (βουλευτές) που υπoβάλουν προτάσεις, κάνουν επερωτήσεις κλπ.
1 hr

agree  Gregoris Kondylis
2 hrs

agree  Vickie Dimitriadou
2 hrs

agree  Vicky Papaprodromou
3 hrs

agree  xxxx-Translator
4 hrs