KudoZ home » English to Greek » Other

Right Honorable Lord Holme of Cheltenham CBE

Greek translation: εντιμότατος CBE=Commander of the Order of the British Empire


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Right Honorable Lord Holme of Cheltenham CBE
Greek translation:εντιμότατος CBE=Commander of the Order of the British Empire
Entered by: Eftychia Stamatopoulou

09:44 Dec 17, 2003
English to Greek translations [PRO]
English term or phrase: Right Honorable Lord Holme of Cheltenham CBE
Είναι ο πρύτανης του Πανεπιστημίου του Greenwich.
Τι σημαίνει Right Honorable και πώς αποδίδονται τα αρχικά CBE;
Ευχαριστώ.
Eftychia Stamatopoulou
Greece
εντιμότατος CBE=Commander of the Order of the British Empire
Explanation:
CBE=
Commander of the Order of the British Empire Διοικητής του Τάγματος της Βρετανικής Αυτοκρατορίας

Αγγλικός τίτλος τιμής


Γενική Συνέλευση της European Advertising Tripartite (EAT), ο κ. J. Hooper, Πρόεδρος του Συμβουλίου των Γενικών Διευθυντών της WFA (TDF), εξελέγη Πρόεδρος (Chairman) της ΕΑΤ. Ο κ. J. Hooper είναι επίσης, Γενικός Διευθυντής της Βρετανικής Ένωσης Διαφημιζομένων (Incorporated Society of British Advertisers-ISBA). Η καριέρα του ξεκίνησε από την Procter & Gamble και το 1997 διορίστηκε Διοικητής του Ανωτάτου Τάγματος της Βρετανικής Αυτοκρατορίας (Commander of the Most Excellent Order of the British Empire-CBE) ως ένδειξη αναγνώρισης των υπηρεσιών που έχει προσφέρει στο χώρο της διαφήμισης.
http://www.sde.gr/pages/dimosiotita/jul14_99.html

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-17 10:07:35 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Ευτυχία, εν προκειμένω είμαι απόλυτα σίγουρος... άλλωστε 6 χρόνια Αγγλίας σε εξοικειώνουν με τα πολιτισμικά τους παραφερνάλια...

Δες και εδώ

In descending order, the honors are knighthoods, Commander of the British Empire, Member of the Order of British Empire and Officer of the British Empire. Those who are awarded CBEs, MBEs and OBEs have no title but can put the letters after their names.
http://www.hollandsentinel.com/stories/061403/new_061403034....

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-17 10:10:57 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Ευτυχία, εν προκειμένω είμαι απόλυτα σίγουρος... άλλωστε 6 χρόνια Αγγλίας σε εξοικειώνουν με τα πολιτισμικά τους παραφερνάλια...

Δες και εδώ

In descending order, the honors are knighthoods, Commander of the British Empire, Member of the Order of British Empire and Officer of the British Empire. Those who are awarded CBEs, MBEs and OBEs have no title but can put the letters after their names.
http://www.hollandsentinel.com/stories/061403/new_061403034....
Selected response from:

Spiros Doikas
Grading comment
Μου άρεσε η απάντηση,ευχαριστώ! Αν και μαντεύοντας προχωράμε στη συγκεκριμένη περίπτωση.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Εντιμώτατος Λόρδος Χολμ, CBE
Valentini Mellas
3 +3εντιμότατος CBE=Commander of the Order of the British Empire
Spiros Doikas


Discussion entries: 2





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
εντιμότατος CBE=Commander of the Order of the British Empire


Explanation:
CBE=
Commander of the Order of the British Empire Διοικητής του Τάγματος της Βρετανικής Αυτοκρατορίας

Αγγλικός τίτλος τιμής


Γενική Συνέλευση της European Advertising Tripartite (EAT), ο κ. J. Hooper, Πρόεδρος του Συμβουλίου των Γενικών Διευθυντών της WFA (TDF), εξελέγη Πρόεδρος (Chairman) της ΕΑΤ. Ο κ. J. Hooper είναι επίσης, Γενικός Διευθυντής της Βρετανικής Ένωσης Διαφημιζομένων (Incorporated Society of British Advertisers-ISBA). Η καριέρα του ξεκίνησε από την Procter & Gamble και το 1997 διορίστηκε Διοικητής του Ανωτάτου Τάγματος της Βρετανικής Αυτοκρατορίας (Commander of the Most Excellent Order of the British Empire-CBE) ως ένδειξη αναγνώρισης των υπηρεσιών που έχει προσφέρει στο χώρο της διαφήμισης.
http://www.sde.gr/pages/dimosiotita/jul14_99.html

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-17 10:07:35 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Ευτυχία, εν προκειμένω είμαι απόλυτα σίγουρος... άλλωστε 6 χρόνια Αγγλίας σε εξοικειώνουν με τα πολιτισμικά τους παραφερνάλια...

Δες και εδώ

In descending order, the honors are knighthoods, Commander of the British Empire, Member of the Order of British Empire and Officer of the British Empire. Those who are awarded CBEs, MBEs and OBEs have no title but can put the letters after their names.
http://www.hollandsentinel.com/stories/061403/new_061403034....

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-17 10:10:57 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Ευτυχία, εν προκειμένω είμαι απόλυτα σίγουρος... άλλωστε 6 χρόνια Αγγλίας σε εξοικειώνουν με τα πολιτισμικά τους παραφερνάλια...

Δες και εδώ

In descending order, the honors are knighthoods, Commander of the British Empire, Member of the Order of British Empire and Officer of the British Empire. Those who are awarded CBEs, MBEs and OBEs have no title but can put the letters after their names.
http://www.hollandsentinel.com/stories/061403/new_061403034....

Spiros Doikas
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 3901
Grading comment
Μου άρεσε η απάντηση,ευχαριστώ! Αν και μαντεύοντας προχωράμε στη συγκεκριμένη περίπτωση.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nadia-Anastasia Fahmi
10 mins

agree  Theodoros Linardos
20 mins

agree  Vicky Papaprodromou
2 hrs

7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
right honorable lord holme of cheltenham cbe
Εντιμώτατος Λόρδος Χολμ, CBE


Explanation:
RIght Honorable : Εντιμώτατος (είναι τίτλοσ)
CBE : Calgary Board of Education (Δεν νομίζω ότι αυτό θα πρέπει να μεταφραστεί)

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2003-12-17 09:52:46 GMT)
--------------------------------------------------

Θα μπορούσε να είναι και η απόδοση που δίνει ο Σπύρος .... γιατί ο εν λόγω κύριος είναι και στον Καναδά και στην Αγγλία οπότε ... who knows! :D ...


    Reference: http://www.isg-llc.com/holme1.html
    Reference: http://www.acronymfinder.com/af-query.asp?String=exact&Acron...
Valentini Mellas
Greece
Native speaker of: Greek
PRO pts in pair: 1211

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nadia-Anastasia Fahmi
10 mins
  -> Kalimeeeeeeeeeeera :D

agree  Vicky Papaprodromou
2 hrs