KudoZ home » English to Greek » Other

MBA

Greek translation: Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Επιχειρήσεων


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:MBA
Greek translation:Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Entered by: Betty Revelioti

17:25 Dec 30, 2003
English to Greek translations [Non-PRO]
English term or phrase: MBA
degree
russell
Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Explanation:
Master of Business Administration
Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Μεταπτυχιακό Διοίκησης Επιχειρήσεων
Selected response from:

Betty Revelioti
Greece
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Betty Revelioti
3 +2Μάστερ στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Spiros Doikas


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
Μάστερ στη Διοίκηση Επιχειρήσεων


Explanation:
Master sti dioikisi epixeiriseon

Spiros Doikas
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 3901

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
5 mins

disagree  Nadia-Anastasia Fahmi: υπάρχει αντίστοιχος ελληνικός όρος.. γιατί να χρησιμοποιούμε τους ξένους;;
11 mins

agree  Gregoris Kondylis
34 mins

agree  Theodoros Linardos: Συμφωνώ γιατί το μεταπτυχιακό μπορεί να σημαίνει και διδακτορικό
20 hrs

7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
mba
Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Επιχειρήσεων


Explanation:
Master of Business Administration
Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Μεταπτυχιακό Διοίκησης Επιχειρήσεων

Betty Revelioti
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 459

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
2 mins

agree  Nadia-Anastasia Fahmi: Ανεβασμένη σε βρίσκω... :-))
8 mins
  -> se ligo tha ftaso sta ourania....

agree  Gregoris Kondylis
31 mins

agree  Valentini Mellas
5 hrs

agree  Evdoxia R.
17 hrs