KudoZ home » English to Greek » Other

A very, very, Good Year to you All

Greek translation: Kαλή χρονιά σε όλους εσάς (με 2004 λέξεις...)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:A very, very, Good Year to you All (in 2004 words...)
Greek translation:Kαλή χρονιά σε όλους εσάς (με 2004 λέξεις...)
Entered by: Vicky Papaprodromou

05:46 Dec 31, 2003
English to Greek translations [Non-PRO]
English term or phrase: A very, very, Good Year to you All
Εύχομαι σε όλους σας ένα ευτυχισμένο 2004
(Περίεργος τρόπος να σας το πω, δεν λέω, αλλά σίγουρα τρόπος με τον οποίον μπορω να απευθυνθώ σε όλους σας)....
Gregoris Kondylis
λέξεις...
Explanation:
Αν τώρα εσύ πιστεύεις πως δεν έχω ιδίαν άποψη γιατί προλάβανε και τάπαν όλα οι άλλοι, πλανάσαι πλάνην οικτράν και οδυνηράν!!!

2004 πράγματα μπορώ να πω
2004 χαρούμενες στιγμές που δεν έτυχε ποτέ μέχρι τώρα να ζήσουμε
2004 όμορφες στιγμές που μας έχουν μείνει αξέχαστες και θέλουμε να τις ξαναζήσουμε
2004 κακές στιγμές που θα θέλαμε να προσπεράσουν και να ξεχαστούν
2004 κακές στιγμές που θα θέλαμε να τις ξαναπάρουμε από την αρχή γιατί θα άξιζε τον κόπο να γίνουν αίφνης όμορφες αν τις δούμε με άλλο μάτι
2004 λάθη που καλό θάναι να μην ξανακάνουμε
2004 λάθη που κάνανε οι άλλοι σε βάρος μας και θα θέλαμε να μην ξανακάνουν
2004 όνειρα που περιμένουν υπομονετικά να εκπληρωθούν
2004 εφιάλτες που αυτή η γη είθε να μην αξιωθεί να ξαναζήσει
2004 βιβλία που μας κοιτούν στα μάτια και περιμένουν να τα μεταφράσουμε
2004 βιβλία που δεν θέλουν να μας βλέπουν γιατί τα μεταφράσαμε και "τους βγάλαμε τα μάτια" (αντιστοίχως ταινίες, υπότιτλοι, τηλεοπτικές σειρές και κάθε λογής δημόσια θεάματα)
2004 χρυσές ολυμπιακές στιγμές το ερχόμενο καλοκαίρι
2004 αντιρρήσεις για αυτή την ολυμπιάδα
2004 μικροί και μεγάλοι δικτατορίσκοι που καλούμαστε να εξοστρακίσουμε από την καθημερινότητά μας για να γίνει επιτέλους αυτή η ζωή καλύτερη για τον πλανήτη
2004 φωτεινά μυαλά που αξίζει να ακούμε την λαλιά τους και ευτυχώς υπάρχουν γύρω μας

Είπα μονάχα όσα πρόχειρα περάσανε από το μυαλό μου, όμορφα κι άσχημα. Εύχομαι σε όλους μας, το 2004 να χάσουμε το μέτρημα στα καλά κι όλα τα στραβά του κόσμου νάναι τόσο αμελητέα που να μην χρειαστεί καν να τα μετρήσουμε.

Ευτυχώς στην δικιά μας την δουλειά δεν μιλάνε οι αριθμοί, αλλά τα γράμματα που φτιάχνουν λέξεις. Κι ακόμη ευτυχέστερο και διαπιστωμένο ... οι λέξεις έχουν ψυχή και καρδιά και πνοή. Ας μοιραστούμε, λοιπόν, την ανάσα μας με τις λέξεις που χορεύουν καθημερινά μπροστά μας κι όταν κουραζόμαστε, μια βαθιά αναπνοή θάναι αρκετή για να βρίσκουν και πάλι όλα ρυθμό και να ξαναρχίζουν τον χορό τους.

Υ.Γ.

Ότι θες, ότι έχεις λαχταρήσει, ότι ονειρευτείς, μέσα από την ψυχή μου σου εύχομαι, Γρηγόρη, να τόχεις μέσα στη νέα χρονιά ... κι αν έτσι γίνει, που θα γίνει αν πραγματικά το θέλεις, και είναι πάνω από 2004 πράγματα, έ τότε δεν χάλασε ο κόσμος να χάσεις το μέτρημα...Φιλιά πολλά και να ξέρεις πως δεν θα σου συγχωρήσω ποτέ πως όταν ξύπνησα σκεφτόμουν να κάνω αυτό που έκανες εσύ κι άνοιξα τα μηχανήματα και το βρήκα μπροστά μου!

Selected response from:

Vicky Papaprodromou
Greece
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +8λέξεις...
Vicky Papaprodromou
1 +10πολύ, πολύ, καλό έτος σε σας όλα
Costas Zannis
5 +5Ό,τι καλύτερο για το 2004 για όλους μας Γρηγόρη ..
Valentini Mellas
5 +5Με υγεία, χαρά, ευτυχία, πολύ γέλιο, καλές δουλειές, επιτυχίες...
Nadia-Anastasia Fahmi
5 +3Ζευς Ξένιος, ΕΛΛΑΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΣΟΥ, ένα 2004 ΕΛΛΗΝΙΚΟ, ΕΙΡΗΝΙΚΟ, ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟ ΚΑΙ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ
Georgios Paraskevopoulos


Discussion entries: 1





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
a very, very, good year to you all
Ό,τι καλύτερο για το 2004 για όλους μας Γρηγόρη ..


Explanation:
με πολλές ενδιαφέρουσες ερωτήσεις και "κονταρομαχίες" :)

Βαλεντίνη

--------------------------------------------------
Note added at 19 mins (2003-12-31 06:06:06 GMT)
--------------------------------------------------

Δες και στο http://www.proz.com/forum/63 γιατί κι εκεί μπορείς να μας μιλήσεις όλους :)

Valentini Mellas
Greece
Native speaker of: Greek
PRO pts in pair: 1211

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
6 hrs

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
7 hrs

agree  Theodoros Linardos
8 hrs

agree  Georgios Paraskevopoulos: Για την Βίκυ καί όλους εμάς Υγεία, Ευτυχία και Προκοπή
10 hrs

agree  xxxx-Translator
14 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
a very, very, good year to you all
Με υγεία, χαρά, ευτυχία, πολύ γέλιο, καλές δουλειές, επιτυχίες...


Explanation:
Και ό,τι άλλο μπορεί να ονειρεύεσαι... αρκεί να είναι για το καλό σου... αλλοιώς, ας σε προσπεράσει... (το κακό όνειρο εννοώ...)!

Nadia-Anastasia Fahmi
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 1671

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
3 hrs
  -> :-))

agree  Joanne Panteleon: Χρόνια πολλά Νάντια...
4 hrs
  -> :-))

agree  Theodoros Linardos
5 hrs
  -> Xρόνια καλά και χρόνια πολλά.... δεν μας λες και το όνομά σου καλά συνάδελφε να μη σε λένε απλώς ο/η metaphrasi;;

agree  Georgios Paraskevopoulos: Για την Νάδια-Αναστασία Fahmi και όλους εσάς τους "άλλους" Ευτυχές το 2004 γεμάτο υγεία, χαρά και ευτυχία.
7 hrs
  -> Καλή χρονιά και σε σένα Γιώργο μας! Να χαίρεσαι την οικογένεια!!

agree  xxxx-Translator
12 hrs
  -> Πάντα ευτυχισμένη!!

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +8
a very, very, good year to you all
λέξεις...


Explanation:
Αν τώρα εσύ πιστεύεις πως δεν έχω ιδίαν άποψη γιατί προλάβανε και τάπαν όλα οι άλλοι, πλανάσαι πλάνην οικτράν και οδυνηράν!!!

2004 πράγματα μπορώ να πω
2004 χαρούμενες στιγμές που δεν έτυχε ποτέ μέχρι τώρα να ζήσουμε
2004 όμορφες στιγμές που μας έχουν μείνει αξέχαστες και θέλουμε να τις ξαναζήσουμε
2004 κακές στιγμές που θα θέλαμε να προσπεράσουν και να ξεχαστούν
2004 κακές στιγμές που θα θέλαμε να τις ξαναπάρουμε από την αρχή γιατί θα άξιζε τον κόπο να γίνουν αίφνης όμορφες αν τις δούμε με άλλο μάτι
2004 λάθη που καλό θάναι να μην ξανακάνουμε
2004 λάθη που κάνανε οι άλλοι σε βάρος μας και θα θέλαμε να μην ξανακάνουν
2004 όνειρα που περιμένουν υπομονετικά να εκπληρωθούν
2004 εφιάλτες που αυτή η γη είθε να μην αξιωθεί να ξαναζήσει
2004 βιβλία που μας κοιτούν στα μάτια και περιμένουν να τα μεταφράσουμε
2004 βιβλία που δεν θέλουν να μας βλέπουν γιατί τα μεταφράσαμε και "τους βγάλαμε τα μάτια" (αντιστοίχως ταινίες, υπότιτλοι, τηλεοπτικές σειρές και κάθε λογής δημόσια θεάματα)
2004 χρυσές ολυμπιακές στιγμές το ερχόμενο καλοκαίρι
2004 αντιρρήσεις για αυτή την ολυμπιάδα
2004 μικροί και μεγάλοι δικτατορίσκοι που καλούμαστε να εξοστρακίσουμε από την καθημερινότητά μας για να γίνει επιτέλους αυτή η ζωή καλύτερη για τον πλανήτη
2004 φωτεινά μυαλά που αξίζει να ακούμε την λαλιά τους και ευτυχώς υπάρχουν γύρω μας

Είπα μονάχα όσα πρόχειρα περάσανε από το μυαλό μου, όμορφα κι άσχημα. Εύχομαι σε όλους μας, το 2004 να χάσουμε το μέτρημα στα καλά κι όλα τα στραβά του κόσμου νάναι τόσο αμελητέα που να μην χρειαστεί καν να τα μετρήσουμε.

Ευτυχώς στην δικιά μας την δουλειά δεν μιλάνε οι αριθμοί, αλλά τα γράμματα που φτιάχνουν λέξεις. Κι ακόμη ευτυχέστερο και διαπιστωμένο ... οι λέξεις έχουν ψυχή και καρδιά και πνοή. Ας μοιραστούμε, λοιπόν, την ανάσα μας με τις λέξεις που χορεύουν καθημερινά μπροστά μας κι όταν κουραζόμαστε, μια βαθιά αναπνοή θάναι αρκετή για να βρίσκουν και πάλι όλα ρυθμό και να ξαναρχίζουν τον χορό τους.

Υ.Γ.

Ότι θες, ότι έχεις λαχταρήσει, ότι ονειρευτείς, μέσα από την ψυχή μου σου εύχομαι, Γρηγόρη, να τόχεις μέσα στη νέα χρονιά ... κι αν έτσι γίνει, που θα γίνει αν πραγματικά το θέλεις, και είναι πάνω από 2004 πράγματα, έ τότε δεν χάλασε ο κόσμος να χάσεις το μέτρημα...Φιλιά πολλά και να ξέρεις πως δεν θα σου συγχωρήσω ποτέ πως όταν ξύπνησα σκεφτόμουν να κάνω αυτό που έκανες εσύ κι άνοιξα τα μηχανήματα και το βρήκα μπροστά μου!



Vicky Papaprodromou
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 3296

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Joanne Panteleon: Xρόνια πολλά και χρόνια καλά! :-)
46 mins
  -> Νάσαι πάντα καλά, Ιωάννα. Χρόνια πολλά κι από δω!

agree  Nadia-Anastasia Fahmi: Πόσο σωστά όλα αυτά Βίκη.... μακάρι να τα άκουγαν της γης οι μεγάλοι και τρανοί
1 hr
  -> Η ελπίδα πεθαίνει τελευταία, Νάντια μου...ίσως αν φωνάξουμε περισσότερο...

agree  Costas Zannis: 2004 agrrrree!
1 hr
  -> Τώρα εσύ γιατί "γρυλλίζεις" γιορτές-μέρες; Ή ήταν ο Σνούπυ; Φιλιά πολλά και χρόνια πολλά, Κώστα μου!

agree  Theodoros Linardos: Ευχαριστώ για τις ευχές και ότι επιθυμείς για το 2004, πάντα με υγεία
1 hr
  -> Νάσαι πάντα καλά, Θοδωρή! Και του χρόνου...

agree  Maria Nicholas: Beautiful
3 hrs
  -> Νάσαι καλά, Μαράκι! Και θα τα πούμε με την πρώτη ευκαιρία. Καλή σου Πρωτοχρονιά!

agree  Georgios Paraskevopoulos: Vicky Papaprodromou και τους άλλους γνωστούς και ξένους "Λόγια, λόγια, λόγια, άσε και κανένα KudoZ για μας ρε κορίτσ μου. Υγεία, Εύτυχία σ'όλους!
4 hrs
  -> Γιώργο μου, νάσαι πάντα καλά και πάντα με ένα καλό λόγο στο στόμα και στο νου για όλους μας. Καλή Πρωτοχρονιά!

agree  xxxx-Translator
8 hrs
  -> Ευχαριστώ και καλή Πρωτοχρονιά!

agree  Natassa Iosifidou: Χαίρομαι που υπάρχουν και κάποιοι που παραδέχονται ότι δεν είμαστε τέλειοι και πως είμαστε ικανοί να "ξεματιάσουμε" μεταφράζοντας!Ο νέος χρόνος ας μας χαρίσει και λίγη παραπάνω ταπεινοφροσύνη!
6 days
  -> Κι εγώ, Νατάσα μου, χαίρομαι που κάποιοι το αναγνωρίζουν. Από το στόμα σου και στου Θεού τ'αυτί ή το δικό μας μήπως;

4 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +10
a very, very, good year to you all
πολύ, πολύ, καλό έτος σε σας όλα


Explanation:
Αυτή είναι μία μετάφραση SYSTRAN, για να τονίσει ακριβώς το μεγαλείο του ανθρώπου και της ανθρωπιάς, που εύχομαι να κυριαρχίσουν το χρόνο που έρχεται κι όσους ακολουθήσουν.

Χρόνια σου Πολλά Γρηγόρη με δουλειές σημαντικές και δημιουργικές όπως αυτές που ξέρεις να κάνεις.

--------------------------------------------------
Note added at 8 hrs 44 mins (2003-12-31 14:30:48 GMT)
--------------------------------------------------

Όσοι δοκιμάσατε το link και δεν άνοιξε, διαβάστε τους στίχους του Τζελαλαντίν Ρούμι:

Όταν σου χτύπησα την πόρτα
Ρώτησες ποιός είναι;
Σου απάντησα: Εγώ.
Κι έμεινε το πορτόφυλλο κλειστό.

Εφυγα με το κεφάλι μου σκυφτό.

Ξαναγύρισα μετά από καιρό
Και ξαναχτύπησα την πόρτα
Κι όταν ρώτησες ποιός είναι
Απάντησα: Εσύ
Κι άνοιξε η πόρτα στη στιγμή.


    Reference: http://www.god.com
Costas Zannis
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 1656

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Evdoxia R.: συμφωνώ και επαυξάνω κι εγώ. Καλή Χρονιά σε όλους!!!!
1 hr

agree  Katerina Kallitsi: Οπωσδήποτε!! Ήταν πάντα και είναι το πιστεύω μου. Μακάρι κάποτε να το καταλάβουν όλοι, ή αν το έχουν καταλάβει, να το εφαρμόσουν
2 hrs

agree  Vicky Papaprodromou
2 hrs

agree  Gabrijela
2 hrs

agree  Joanne Panteleon: .... Σε όλους πολλές ευχές και υγεία...και καλές δουλειές φυσικά!!! :-)))
3 hrs

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
3 hrs

agree  Theodoros Linardos
4 hrs

agree  Georgios Paraskevopoulos: όχι πολύ, αλλά περίτρανο, Υγεία, Χαρά & Οικογενειακή Προκοπή σ' όλους!
6 hrs

agree  xxxx-Translator: χαρά, υγεία, βιβλία, μουσική, εκδρομές... ό,τι θέλει ο καθένας
10 hrs

agree  Natassa Iosifidou: Χα, χα! Πάντα στα κέφια σου Κώστα! Καλή Χρονιά με Υγεία και Καλή Τύχη!
6 days

11 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
a very, very, good year to you all
Ζευς Ξένιος, ΕΛΛΑΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΣΟΥ, ένα 2004 ΕΛΛΗΝΙΚΟ, ΕΙΡΗΝΙΚΟ, ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟ ΚΑΙ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ


Explanation:
Γι' αυτούς τους λόγους οι Ισπανοί Ευρωβουλευτές ζήτησαν να καθιερωθεί η Ελληνική ως η επίσημη της Ευρωπαϊκής Ένωσης διότι το να μιλά κανείς για Ενωμένη Ευρώπη χωρίς την Ελληνική είναι σα να μιλά σε έναν τυφλό για χρώματα.
http://www.metanastis.com/HELLENIC_QUEST_ELLHNIKH_GLWSSA.htm

The Organization for the Dispersion-Internationalization of the Greek Language was founded in 1985.The aims of the Organization are the promotion of the need for establishing one single language as the only international language; presentation of the good points of the Greek Language as the only one capable of covering that need; and its disparsion to all the peoples in the world.
http://www.odeg.gr/html/agliko.htm

Η Ελληνική Γλώσσα (Ελληνικά) είναι μία από τις Ινδο-Ευρωπαϊκές Γλώσσες, για την οποία έχουμε συνεχή γραπτά κείμενα από τον όγδοο αιώνα προ Χριστού μέχρι σήμερα.
Επίσης έχουμε μερικά γραπτά κείμενα από τον δέκατο πέμπτο αιώνα προ Χριστού γραμμένα στη Γραμμική Β.
ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΟΙ ΙΝΔΟΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΤΟΤΕ? Γιώργος

Και τούτο διότι η Ελληνική έχει μαθηματική δομή που επιτρέπει την αρμονική γεωμετρική τους απεικόνιση. Ιδιαιτέρως χρήσιμα είναι τα ελληνικά προσφύματα τηλέ-, -λάνδη, μίκρο -, μέγα-, σκοπό, -ισμός, συν- κ.λ.π. Οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές θεωρούν την Ελληνική γλώσσα «μη οριακή», δηλαδή ότι μόνο σ' αυτή δεν υπάρχουν όρια και γι' αυτό είναι αναγκαία στις νέες επιστήμες όπως η Πληροφορική, η Ηλεκτρονική, η Κυβερνητική και άλλες. Αυτές οι επιστήμες μόνο στην Ελληνική γλώσσα βρίσκουν τις νοητικές εκφράσεις που χρειάζονται, χωρίς τις οποίες η επιστημονική σκέψη αδυνατεί να προχωρήσει.

ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΑΤΕ
Η Ελληνική γλώσσα καθιερώνεται διεθνώς
Του Γιάννη Χ. Παπατζανή 15/11/2003
http://www.kairatos.com.gr/elliniki.htm
http://home.cogeco.ca/~gdouridas/glossa2.html

ΚΑΙ ο ΜΕΓΑΣ ΟΜΗΡΟΣ
http://home.cogeco.ca/~gdouridas/glossa2.html

ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΓΕΜΑΤΟ ΥΓΕΙΑ 2004
όλα τα υπόλοιπα μετά τυν υγεία είνα εφικτά

Οι ΒΑΘΜΟΙ στους άλλους παρακαλώ!
Γιώργος Παρασκευόπουλος


--------------------------------------------------
Note added at 11 hrs 14 mins (2003-12-31 17:01:02 GMT)
--------------------------------------------------

Βρε τυν δεν ήθελε την!


    Reference: http://www.metanastis.com/HELLENIC_QUEST_ELLHNIKH_GLWSSA.htm
    Reference: http://www.neolaia.de/2opseis/DaneiaeeU/Oay_io_2i/Aeecieep_A...
Georgios Paraskevopoulos
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in SwedishSwedish
PRO pts in pair: 42

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxx-Translator
3 hrs
  -> ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ estel377

agree  Vicky Papaprodromou
4 hrs
  -> ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ Vicky Papaprodromou

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
18 hrs
  -> Πάει ο παλιος ο ΧΡΟΝΟΣ ας γιορτάσουμε ΠΑΙΔΙΑ .......ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ