KudoZ home » English to Greek » Other

logician

Greek translation: λογικολόγος / κάτοχος / γνώστης της επιστήμης της λογικής


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:logician
Greek translation:λογικολόγος / κάτοχος / γνώστης της επιστήμης της λογικής
Entered by: Spiros Doikas

13:01 Dec 31, 2003
English to Greek translations [PRO]
English term or phrase: logician
scientist
marimel
κάτοχος / γνώστης της επιστήμης της λογικής
Explanation:
ΜΑΤΖΕΝΤΑ

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-31 13:09:17 (GMT)
--------------------------------------------------

λογικολόγος


Items
Ο Raymond Smullyan, ευρύτατα γνωστός μαθηματικός και
λογικολόγος, είναι επίτιμος καθηγητής ...
www.katoptro.gr/authorzoom.asp?AuthorId=96 - 4k - Cached - Similar pages

labeled
... literal λεκτικό. locale ? logical λογικός. logician λογικολόγος.
loop βρόχος. lub ελάχιστο άνω φράγμα.
www.mathphys.ntua.gr/logic/terms/l1.htm - 2k - Cached - Similar pages

Λύση
... Τον παραπάνω πίνακα θα μπορούσε να φτιάξει
ο λογικολόγος, χωρίς να ξέρει τι δήλωσε ο ...
users.forthnet.gr/ath/neurobio/problems/ans081.html - 6k
Selected response from:

Spiros Doikas
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4κάτοχος / γνώστης της επιστήμης της λογικής
Spiros Doikas
5θεωρητικός της Λογικής
Gregoris Kondylis


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
κάτοχος / γνώστης της επιστήμης της λογικής


Explanation:
ΜΑΤΖΕΝΤΑ

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-31 13:09:17 (GMT)
--------------------------------------------------

λογικολόγος


Items
Ο Raymond Smullyan, ευρύτατα γνωστός μαθηματικός και
λογικολόγος, είναι επίτιμος καθηγητής ...
www.katoptro.gr/authorzoom.asp?AuthorId=96 - 4k - Cached - Similar pages

labeled
... literal λεκτικό. locale ? logical λογικός. logician λογικολόγος.
loop βρόχος. lub ελάχιστο άνω φράγμα.
www.mathphys.ntua.gr/logic/terms/l1.htm - 2k - Cached - Similar pages

Λύση
... Τον παραπάνω πίνακα θα μπορούσε να φτιάξει
ο λογικολόγος, χωρίς να ξέρει τι δήλωσε ο ...
users.forthnet.gr/ath/neurobio/problems/ans081.html - 6k


Spiros Doikas
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 3901

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
1 min

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
40 mins

agree  Theodoros Linardos
1 hr

agree  Valentini Mellas
4 hrs

10 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
θεωρητικός της Λογικής


Explanation:
Όρος που χρησιμοποιώ ευρύτατα εγώ και οι λοιποί μεταφραστές του Βιτγκενστάιν. Νομίζω ότι είνια και ο πιο λογικός και πέραν αυτού έχει ήδη καταχωριστεί (και όχι καταχωρηθεί) ως δόκιμος. Σόρυ, Σπύρο, αλλά στη φιλοσοφία αυτός ο όρος ισχύει.

Gregoris Kondylis
Native speaker of: Greek
PRO pts in pair: 56




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
PRO (3): Spiros Doikas, Vicky Papaprodromou, Anastasia Giagopoulou