KudoZ home » English to Greek » Petroleum Eng/Sci

gasoline endpoint

Greek translation: τελικό σημείο βρασμού βενζίνης


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:gasoline endpoint
Greek translation:τελικό σημείο βρασμού βενζίνης
Entered by: PROSGR

15:36 Aug 20, 2010
English to Greek translations [PRO]
Science - Petroleum Eng/Sci
English term or phrase: gasoline endpoint
All material boiling above the gasoline end point is recycled back to the third stage feed
ninapap
τελικό σημείο βρασμού βενζίνης
Explanation:
http://www.google.com/url?sa=t&source=web&cd=1&ved=0CBQQFjAA...
Ο σκοπός ενός διυλιστηρίου πετρελαίου είναι να διαχωρίσει το αργό
πετρέλαιο, αρχικά σε κλάσματα, με βάση την περιοχή βρασμού κάθε
κλάσματος, παίρνοντας ενδιάμεσα ακατέργαστα προϊόντα και στη συνέχεια να
επεξεργαστεί περαιτέρω τα ενδιάμεσα αυτά προϊόντα κάνοντας τις κατάλληλες
μεταξύ τους αναμίξεις για παραγωγή τελικών προϊόντων με τις επιθυμητές
ιδιότητες.

http://www.google.com/url?sa=t&source=web&cd=1&ved=0CBQQFjAA...
Shell V-Power gasoline
Form Υγρό
Φυσική κατάσταση Υγρό
Οσμή
Τιμή pH
Τάση ατμών
Αρχικό σημείο βρασμού
Τελικό σημείο βρασμού

Selected response from:

PROSGR
Greece
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5τελικό σημείο βρασμού βενζίνης
PROSGR
5H Μέγιστη Θερμοκρασία
Dimitris Papageorgiou


Discussion entries: 3





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
H Μέγιστη Θερμοκρασία


Explanation:
Αναφέρεται στην θερμοκρασία(και η οποία φθάνει το μέγιστο της) που παρατηρείται κατά την φάση εξάτμισης της βεζίνης και κυρίως όταν αυτή βρίσκεται στο τελικά της στάδια.


    Reference: http://www.rexresearch.com/cherry/cherry.htm
    Reference: http://books.google.gr/books?id=p03ADKiGXdoC&pg=PA83&lpg=PA8...
Dimitris Papageorgiou
Native speaker of: Native in GreekGreek

19 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
τελικό σημείο βρασμού βενζίνης


Explanation:
http://www.google.com/url?sa=t&source=web&cd=1&ved=0CBQQFjAA...
Ο σκοπός ενός διυλιστηρίου πετρελαίου είναι να διαχωρίσει το αργό
πετρέλαιο, αρχικά σε κλάσματα, με βάση την περιοχή βρασμού κάθε
κλάσματος, παίρνοντας ενδιάμεσα ακατέργαστα προϊόντα και στη συνέχεια να
επεξεργαστεί περαιτέρω τα ενδιάμεσα αυτά προϊόντα κάνοντας τις κατάλληλες
μεταξύ τους αναμίξεις για παραγωγή τελικών προϊόντων με τις επιθυμητές
ιδιότητες.

http://www.google.com/url?sa=t&source=web&cd=1&ved=0CBQQFjAA...
Shell V-Power gasoline
Form Υγρό
Φυσική κατάσταση Υγρό
Οσμή
Τιμή pH
Τάση ατμών
Αρχικό σημείο βρασμού
Τελικό σημείο βρασμού



PROSGR
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 16