KudoZ home » English to Greek » Photography/Imaging (& Graphic Arts)

dodecahydrate

Greek translation: δωδεκαϋδρικό / δωδεκαένυδρο / δωδεκαενυδατωμένο

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:dodecahydrate
Greek translation:δωδεκαϋδρικό / δωδεκαένυδρο / δωδεκαενυδατωμένο
Entered by: Vicky Papaprodromou

14:06 Nov 21, 2006
English to Greek translations [PRO]
Photography/Imaging (& Graphic Arts) / component name
English term or phrase: dodecahydrate
Ammonium alum, dodecahydrate

Είναι μια λίστα με τα συστατικά
Katerina Kallitsi
δωδεκαϋδρικό
Explanation:
http://www.google.com/search?hl=el&rls=GGGL,GGGL:2006-39,GGG...
Selected response from:

Vicky Papaprodromou
Greece
Grading comment
Thanks, Vicky
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3δωδεκαϋδρικό
Vicky Papaprodromou
3 +2δωδεκαϋδρικό
Alexandra Fakalou


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
δωδεκαϋδρικό


Explanation:
http://www.google.com/search?hl=el&rls=GGGL,GGGL:2006-39,GGG...

Vicky Papaprodromou
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 8
Grading comment
Thanks, Vicky

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Alexandra Fakalou: καλησπέρα speedy Vicky :-) αφήνω την απάντησή μου επειδή έχει και μια δεύτερη πηγή με διαφορετική απάντηση.
2 mins
  -> Ευχαριστώ, Αλεξάνδρα μου. Καλησπέρα. Και συμφωνώ με αυτό που λες στην απάντησή σου. Καλύτερα να μας πουν οι ειδικοί.

agree  Assimina Vavoula: Μουάρεσε το speedy Vicky... Ώρες-ώρες μένω κόκαλο με την ταχύτητα...
30 mins
  -> Ευχαριστώ, Μίνα.

agree  Spiros Konstantogiannis: ή δωδεκαένυδρο ή δωδεκαενυδατωμένο. Τα ίδια είναι, σύμφωνα και με το λεξικό του Τμήματος Χημείας του Παν. Αθηνών (http://www.chem.uoa.gr/vocabulary/login.asp)
4 hrs
  -> Ευχαριστώ πολύ, Σπύρο.:-) Και για το σύνδεσμο.

5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
δωδεκαϋδρικό


Explanation:
www.emea.eu.int/humandocs/PDFs/EPAR/fasturtec/H-331-PI-el.pdf εδώ θα βρεις το δωδεκαϋδρικό

Στο λεξικό Τεχνολογίας και Επιστημών της siemens το αναφέρει ως "δωδεκα-ένυδρη ουσία"

Ελπίζω ότι θα έρθουν σε λίγο οι ειδήμονες να μας διαφωτίσουν περαιτέρω...

Alexandra Fakalou
Greece
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou: Το «δωδεκαένυδρο» υπάρχει κι εδώ: http://www.google.com/search?hl=el&rls=GGGL,GGGL:2006-39,GGG...
5 mins
  -> .... οπότε .... καλέ experts πού είστε;;;;

agree  Assimina Vavoula
29 mins