KudoZ home » English to Greek » Poetry & Literature

undiscerning wobbly jaws

Greek translation: σαγόνια να σειώνται μασουλώντας τα πάντα αδιακρίτως


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:undiscerning wobbly jaws
Greek translation:σαγόνια να σειώνται μασουλώντας τα πάντα αδιακρίτως
Entered by: elisavet

18:28 Jul 5, 2007
English to Greek translations [PRO]
Art/Literary - Poetry & Literature
English term or phrase: undiscerning wobbly jaws
"Pigs. They looked like a gathering of corrupt dignitaries, their undiscerning wobbly jaws not ceasing to chew as they observed us with only one question in mind: were we consumable?" Εδώ μιλάει πράγματι για γουρούνια. Δυσκολεύομαι να αποδώσω την εικόνα σωστά. Θα χαρώ με κάθε πρόταση!
elisavet
σαγόνια να σειώνται μασουλώντας τα πάντα αδιακρίτως
Explanation:
...

--------------------------------------------------
Note added at 48 mins (2007-07-05 19:17:30 GMT)
--------------------------------------------------

Επίσης τρεμουλιαστά σαγόνια που μασουλούσαν...

και ... μασουλούσαν τα πάντα και αδιακρίτως

take your pick! :-)

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-07-05 19:42:28 GMT)
--------------------------------------------------

και το "παμφάγα σαγόνια" του Andras, είναι μια ιδέα.
Selected response from:

Angeliki Papadopoulou
Greece
Grading comment
Ευχαριστώ Λίνα!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +8σαγόνια να σειώνται μασουλώντας τα πάντα αδιακρίτως
Angeliki Papadopoulou
4(καθώς μας παρατηρούσαν) με τα σαγόνια τους να κινούνταν ακανόνιστα πέρα-δώθε μασώντας αδιακρίτως
Nadia-Anastasia Fahmi


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +8
σαγόνια να σειώνται μασουλώντας τα πάντα αδιακρίτως


Explanation:
...

--------------------------------------------------
Note added at 48 mins (2007-07-05 19:17:30 GMT)
--------------------------------------------------

Επίσης τρεμουλιαστά σαγόνια που μασουλούσαν...

και ... μασουλούσαν τα πάντα και αδιακρίτως

take your pick! :-)

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-07-05 19:42:28 GMT)
--------------------------------------------------

και το "παμφάγα σαγόνια" του Andras, είναι μια ιδέα.

Angeliki Papadopoulou
Greece
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 71
Grading comment
Ευχαριστώ Λίνα!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Evi Prokopi
22 mins
  -> Ευχαριστώ, Εύη.

agree  xxxPattyPie: The prostheta episis "tremouliasta" sagonia, gia to wobbly. Interesting phrasing though!
23 mins
  -> Originally I put: τρεμουλιαστά σαγόνια που μασουλούσαν... thought this was better!

agree  Vicky Papaprodromou: «τα πάντα και αδιακρίτως» θα έλεγα εγώ αλλά who cares;
28 mins
  -> I, for one, do!

agree  Andras Mohay: παμφάγα σαγόνια ?
1 hr
  -> Ευχαριστώ, Andras, είναι κι αυτό μια ιδέα και το προσθέτω.

agree  Anastasia Giagopoulou
1 hr
  -> Ευχαριστώ, Αναστασία.

agree  socratisv
3 hrs
  -> Ευχαριστώ, Σωκράτη.

agree  Assimina Vavoula
10 hrs

agree  Natassa Iosifidou
14 hrs

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
(καθώς μας παρατηρούσαν) με τα σαγόνια τους να κινούνταν ακανόνιστα πέρα-δώθε μασώντας αδιακρίτως


Explanation:
Άλλη μία πρόταση, αλλάζοντας τη σύνταξη της πρότασης.

Nadia-Anastasia Fahmi
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 19