KudoZ home » English to Greek » Poetry & Literature

I hate missing you

Greek translation: Δεν το αντέχω να μου λείπεις


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:I hate missing you
Greek translation:Δεν το αντέχω να μου λείπεις
Entered by: Vicky Papaprodromou

22:54 Nov 30, 2004
English to Greek translations [Non-PRO]
Poetry & Literature
English term or phrase: I hate missing you
It was like time stood still for us. Until I took you home, then I remember praying for one more day, one more hour, one more minute with you. I didn't want to let you go. I hate missing you and I love missing you, too.
Katerina Kallitsi
δεν το αντέχω να μου λείπεις
Explanation:
για το "κοντράστ" που θέλεις

... δεν το αντέχω να μου λείπεις/ μου λείπεις και δεν το αντέχω αλλά πάλι μου αρέσει που μου λείπεις.....

Όχι ιδιαίτερη τρέλα, κατά την ταπεινή μου άποψη αλλά αν η απόσταση το επιβάλλει όλα συγχωρούνται... λέω τώρα εγώ.
Selected response from:

Vicky Papaprodromou
Greece
Grading comment
Τελικά είναι η πιο απλή και κατανοητή η πρότασή σου. Δεν θέλω να είναι πάρα πολύ ποιητικό. Ευχαριστώ
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5η απουσία σου με πλη
Maria Karra
4 +4δεν το αντέχω να μου λείπεις
Vicky Papaprodromou
4 +1Μου είναι αφόρητη η απουσία σου...
Costas Zannis
4μισώ να μου λείπειςninles


Discussion entries: 1





  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
i hate missing you
δεν το αντέχω να μου λείπεις


Explanation:
για το "κοντράστ" που θέλεις

... δεν το αντέχω να μου λείπεις/ μου λείπεις και δεν το αντέχω αλλά πάλι μου αρέσει που μου λείπεις.....

Όχι ιδιαίτερη τρέλα, κατά την ταπεινή μου άποψη αλλά αν η απόσταση το επιβάλλει όλα συγχωρούνται... λέω τώρα εγώ.

Vicky Papaprodromou
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 49
Grading comment
Τελικά είναι η πιο απλή και κατανοητή η πρότασή σου. Δεν θέλω να είναι πάρα πολύ ποιητικό. Ευχαριστώ

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  althatjazz
7 hrs
  -> Eυχαριστώ!

agree  Evdoxia R.
10 hrs
  -> Ευχαριστώ, Ευδοξία!

agree  Maria Ferstl
11 hrs
  -> Ευχαριστώ, Μαρία!

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
1 day8 hrs
  -> Eυχαριστώ, Νάντια!

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
i hate missing you
η απουσία σου με πλη


Explanation:
η απουσία σου με πληγώνει
ή μισώ την απουσία σου.
(Το I hate missing you πάει κι έρχεται. Το I love missing you είναι το πρόβλημα :)))

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2004-11-30 23:00:35 GMT)
--------------------------------------------------

Σκέφτηκα το εξής: \"η απουσία σου με πληγώνει, κι η θύμισή σου με γεμίζει\". Σ\'αρέσει;

--------------------------------------------------
Note added at 25 mins (2004-11-30 23:19:19 GMT)
--------------------------------------------------

Γιατί, αυτό που έγραψα εγώ πιο πάνω makes sense? :))))
Νομίζω ταιριάζει.


Maria Karra
United States
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in GreekGreek
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elena Petelos: ..issues.....this guy (definitely, "I took you home" ...) has some issues ...lol
4 mins

agree  Lamprini Kosma
6 mins

agree  Andras Mohay: Πολύ ωραίο με το "πληγώνει"!
12 mins

agree  Assimina Vavoula
7 hrs

agree  Konstantinos Karanikas B.Sc. Electr. Eng., MITI
9 hrs

13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
i hate missing you
Μου είναι αφόρητη η απουσία σου...


Explanation:
"Μου είναι αφόρητη η απουσία σου και ταυτόχρονα τόσο επιθυμητή"

Σ.τ.Μ. Μάλλον δεν ξέρει τι του γίνεται ο τύπος.

Costas Zannis
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 34

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nadia-Anastasia Fahmi
19 hrs
  -> Ευχαριστώ Νάντια!

21 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
i hate missing you
μισώ να μου λείπεις


Explanation:
απλώς

ninles
Sweden
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek