KudoZ home » English to Greek » Psychology

facilitator

Greek translation: βοηθός / σύμβουλος


07:51 Nov 20, 2008
English to Greek translations [PRO]
Science - Psychology
English term or phrase: facilitator
"...a well-chosen game played with awareness on the part of the facilitator..."
"the person who is facilitating the games"
Το κείμενο μιλάει για ομαδικά παιδικά παιχνίδια και τον ενήλικα που βοηθάει στη διεξαγωγή τους. Είδα τους ορισμούς που έχουν προταθεί παλιότερα και σκεφτομαι να χρησιμοποιήσω το "συντονιστής". Υπάρχει καμιά άλλη πρόταση?
Sophia Troumpeta
Greece
Greek translation:βοηθός / σύμβουλος
Explanation:
ερευνήτρια είναι η ίδια και επιµορφώτρια (facilitator) των οµάδων αυτών και µια από ... ως εποπτικό εργαλείο, για την απασχόληση των µαθητών µε παιχνίδια, ...
www.ictscenarios.gr/Fragkaki/syros_fragaki_et-al.pdf

Στην ουσία ο " διευκολυντής" (ναι υπάρχει!) βοηθάει τους παίχτες να πάρουν μια απόφαση, να καθορίσουν την στρατηγική που θα ακολουθήσουν να φέρουν εις πέρας κάτι κλπ
Η διαφορά με το συντονιστή είναι ότι ο σύμβουλος δύναται να επιρρεάσει την απόφαση του παίχτη ενώ ο συντονιστής μπορεί να περιορίζεται στην απλή επίβλεψη των κανόνων του παιχνιδιού και της σωστής διεξαγωγής του.
Ανάλογα με το κείμενό, μπορεί να προσδιοριστεί το είδος της βοήθειας ή των συμβουλών: βοηθός / σύμβουλος επιμόρφωσης,
Selected response from:

socratisv
Greece
Grading comment
Σ'ευχαριστώ. Νομίζω οτι το "σύμβουλος" καλύπτει πιο πολύ αυτό που θέλω να πω.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2βοηθός
Anastasia Vam
3 +2βοηθός / σύμβουλος
socratisv
4εισηγητήςEvi Prokopi


Discussion entries: 2





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
εισηγητής


Explanation:


Evi Prokopi
Native speaker of: Native in GreekGreek

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
βοηθός


Explanation:
Το βρήκα και ως βοηθός ...

Anastasia Vam
Greece
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  socratisv: ΝΑι. Βοηθάει και συμβουλεύει. Υπάρχει και το διευκολυντής αλλά μου ακούγεται άσχημα στα ελληνικά.....
42 mins

agree  Vicky Papaprodromou
2 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
βοηθός / σύμβουλος


Explanation:
ερευνήτρια είναι η ίδια και επιµορφώτρια (facilitator) των οµάδων αυτών και µια από ... ως εποπτικό εργαλείο, για την απασχόληση των µαθητών µε παιχνίδια, ...
www.ictscenarios.gr/Fragkaki/syros_fragaki_et-al.pdf

Στην ουσία ο " διευκολυντής" (ναι υπάρχει!) βοηθάει τους παίχτες να πάρουν μια απόφαση, να καθορίσουν την στρατηγική που θα ακολουθήσουν να φέρουν εις πέρας κάτι κλπ
Η διαφορά με το συντονιστή είναι ότι ο σύμβουλος δύναται να επιρρεάσει την απόφαση του παίχτη ενώ ο συντονιστής μπορεί να περιορίζεται στην απλή επίβλεψη των κανόνων του παιχνιδιού και της σωστής διεξαγωγής του.
Ανάλογα με το κείμενό, μπορεί να προσδιοριστεί το είδος της βοήθειας ή των συμβουλών: βοηθός / σύμβουλος επιμόρφωσης,

socratisv
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 8
Grading comment
Σ'ευχαριστώ. Νομίζω οτι το "σύμβουλος" καλύπτει πιο πολύ αυτό που θέλω να πω.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anastasia Vam
1 hr

agree  Vicky Papaprodromou
1 hr