KudoZ home » English to Greek » Science

linear inside-out regression technique

Greek translation: τεχνική γραμμικής παλινδρόμησης εκ των έσω προς τα έξω


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:linear inside-out regression technique
Greek translation:τεχνική γραμμικής παλινδρόμησης εκ των έσω προς τα έξω
Entered by: Theodoros Linardos

21:43 Dec 1, 2003
English to Greek translations [PRO]
Science
English term or phrase: linear inside-out regression technique
statistics
Nektaria Notaridou
τεχνική γραμμικής παλινδρόμησης εκ των έσω προς τα έξω
Explanation:
πιθανώς αναφέρεται σε τεχνική που αρχίζει από τα πλησιέστερα σημεία στην
γραμμή πηγαίνοντας προς τα πιό απομακρυσμένα
Selected response from:

Theodoros Linardos
Germany
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5τεχνική πολλαπλής γραμμικής παλινδρόμησης
Vicky Papaprodromou
4 +1τεχνική γραμμικής παλινδρόμησης εκ των έσω προς τα έξωTheodoros Linardos


  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
τεχνική πολλαπλής γραμμικής παλινδρόμησης


Explanation:
Η γραμμική παλινδρόμηση είναι ένα στατιστικό εργαλείο που χρησιμοποιείται για την μέτρηση τάσεων. Χρησιμοποιεί την μέθοδο των ελαχίστων τετραγώνων για να χαράξει μία γραμμή. Η γραμμή της παλινδρόμησης είναι μία ευθεία που εκτείνεται δια μέσου του γραφήματος των τιμών. Ο τύπος για την γραμμική παλινδρόμηση είναι ώς εξής:

y = a + bx

όπου:

y = η τιμή κλεισίματος
x = ο συνολικός αριθμός των χρονικών περιόδων.
a = y - bx διαιρεμένο διά n
b = n(xy) - (x)(y) διαιρεμένο διά nx2 - (x)2
n = ημέρες


    Reference: http://www.pkonline.gr/app/Help?section=8&subsection=6
Vicky Papaprodromou
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 3296

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Costas Zannis: Και http://stat-athens.aueb.gr/greek/master/part/prog.html
8 mins
  -> Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ, Κώστα ... και για το επιπλέον url. Καλό βράδυ και καλό κουράγιο, αν δουλεύεις ακόμα.

agree  Valentini Mellas: Geia sou antiproedre :D
13 mins
  -> Ευχαριστώ, πρόεδρε!

agree  Betty Revelioti
2 hrs
  -> Eυχαριστώ, Μπέττυ! Νυχτοπούλι κι εσύ;

agree  Estella
8 hrs
  -> Eυχαριστώ!

agree  Evdoxia R.
12 hrs
  -> Ευχαριστώ!

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
τεχνική γραμμικής παλινδρόμησης εκ των έσω προς τα έξω


Explanation:
πιθανώς αναφέρεται σε τεχνική που αρχίζει από τα πλησιέστερα σημεία στην
γραμμή πηγαίνοντας προς τα πιό απομακρυσμένα

Theodoros Linardos
Germany
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 586

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou: Καλημέρα, Θόδωρε. Αυτό σκέφτηκα κι εγώ αλλά δεν το βρήκα πουθενά ως ορολογία αυτό το "inside-out" στα ελληνικά. Το έχεις συναντήσει κάπου εσύ;
6 hrs
  -> Καλημέρα. Δεν το έχω σθναντήσει στα Ελληνικά