KudoZ home » English to Greek » Science

fitted, trimmed

Greek translation: εφαμόζεται, ομαλοποιημένου


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:fitted, trimmed
Greek translation:εφαμόζεται, ομαλοποιημένου
Entered by: Costas Zannis

21:54 Dec 1, 2003
English to Greek translations [PRO]
Science
English term or phrase: fitted, trimmed
a third-order polynomial is fitted through a trimmed portion of the response curve
Nektaria Notaridou
εφαμόζεται, ομαλοποιημένου
Explanation:
εφαρμόζεται ένα πολυώνυμο τρίτου βαθμού μέσω ενός ομαλοποιημένου τμήματος της καμπύλης απόκρισης
Selected response from:

Costas Zannis
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ Κώστα και Ιωάννα! πολύ χρήσιμα τα links.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +6εφαμόζεται, ομαλοποιημένου
Costas Zannis
4"diorthwsi"=trimmed
Joanne Panteleon


Discussion entries: 1





  

Answers


40 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +6
εφαμόζεται, ομαλοποιημένου


Explanation:
εφαρμόζεται ένα πολυώνυμο τρίτου βαθμού μέσω ενός ομαλοποιημένου τμήματος της καμπύλης απόκρισης

Costas Zannis
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 1656
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ Κώστα και Ιωάννα! πολύ χρήσιμα τα links.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
30 mins

agree  Betty Revelioti
1 hr

agree  Ioanna Karamanou
4 hrs

agree  Gregoris Kondylis
7 hrs

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
7 hrs

agree  Estella
1 day 13 hrs

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
"diorthwsi"=trimmed


Explanation:
To "trimmed" emena mou kanei se "diorthwsi", vasei tou sygkeimenou Nektaria...

kai to "fitted" ws "eisagwgi" (?), des ligo edw:

macedonia.uom.gr/~steph/maple/ SINTOMI_EISAGOGI_STO_MAPLE.htm

"Polywnymo tritou vathmou" sigoura..:
Αν το πολυώνυμο που προκύπτει είναι βαθμού ανώτερου του 3, ο αριθμός σημείων βαθμονόμησης πρέπει να είναι τουλάχιστον ίσος με το βαθμό του πολυωνύμου αυτού συν 2.

europa.eu.int/smartapi/cgi/ sga_doc?smartapi!celexplus!prod!CELEXnumdoc&numdoc=388L0077&lg=EL

Den xerw an voithisa... pantws des mipws kai tairiazei..

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-02 07:04:20 (GMT)
--------------------------------------------------

to \"trimmed\" kata mia ennoia mporei na simainei to \"correction\", afou prostithentai kai afairountai dedomena, i isws enallaktika \"prosarmogi\", \"perikopi\"..

Joanne Panteleon
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in FrenchFrench
PRO pts in pair: 191