KudoZ home » English to Greek » Science

human powered vehicles

Greek translation: Οχήματα κινούμενα με ανθρώπινη δύναμη/ανθρωποκινούμενα οχήματα

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:human powered vehicles
Greek translation:Οχήματα κινούμενα με ανθρώπινη δύναμη/ανθρωποκινούμενα οχήματα
Entered by: Daphne b

08:12 Jan 27, 2004
English to Greek translations [PRO]
Science
English term or phrase: human powered vehicles
Αναζητώ μία το δυνατόν σύντομη απόδοση.
"Human powered vehicles",IL:Human Kinetics.
Τίτλος άρθρου/βιβλίου.
Θα μπορούσαμε να πούμε, με το ρίσκο της υπερβολής πάντα, "ανθρωποκινούμενα οχήματα";
Ευχαριστώ.
Eftychia Stamatopoulou
Greece
Περιφραστικά
Explanation:
Οχήματα κινούμενα με ανθρώπινη δύναμη
http://www.geocities.com/sfetel/gr/flying_g.htm
http://www.oikoen.gr/selides/bike.htm

Αν κοιτάξεις στο Google για "οχήματα κινούμενα" θα δεις πως το χρησιμοποιούν.
Selected response from:

Emmanouil Tyrakis
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +6Μου φαίνεται πως ναι, χωρίς υπερβολή
Bernadette Delahaye
5 +4Περιφραστικά
Emmanouil Tyrakis
4οχήματα κινούμενα με μυική ενέργεια
Costas Zannis


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +6
Μου φαίνεται πως ναι, χωρίς υπερβολή


Explanation:
...

--------------------------------------------------
Note added at 2004-01-27 09:28:05 (GMT)
--------------------------------------------------

Επειδή μιλάμε για σύντομη απόδοση

Bernadette Delahaye
Greece
Native speaker of: Native in FrenchFrench
PRO pts in pair: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Evdoxia R.
3 mins
  -> Ευχαριστώ Ευδοξία

agree  Rania Papadopoulou
34 mins
  -> Ευχαριστώ Ράνια

agree  Vickie Dimitriadou: Εφόσον πρόκειται για βιβλίο, ναι, βρίσκω αυτήν την απόδοση ωραία. Θυμίζει λίγο Science Fiction. Εχει κάτι λογοτεχνικό και ξεφεύγει από την ξύλινη τεχνοκρατική γλώσσα.
1 hr
  -> Ευχαριστώ Βίκη

agree  ET1: with Vickie;in literature, holophrases are very common, from the early 70s onwards.
3 hrs
  -> και σιγά σιγά γίνονται διαχρονικές......

agree  xxxx-Translator
10 hrs
  -> Ευχαριστώ Στέλλα

agree  elzosim
14 hrs
  -> Ευχαριστώ elzosim

32 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
Περιφραστικά


Explanation:
Οχήματα κινούμενα με ανθρώπινη δύναμη
http://www.geocities.com/sfetel/gr/flying_g.htm
http://www.oikoen.gr/selides/bike.htm

Αν κοιτάξεις στο Google για "οχήματα κινούμενα" θα δεις πως το χρησιμοποιούν.

Emmanouil Tyrakis
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 445
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou: Kαλημέρα, Μανώλη! Ή και "οχήματα κατευθυνόμενα από τον άνθρωπο/την ανθρώπινη δύναμη".
14 mins
  -> Καλημέρα Βίκη μου

agree  Valentini Mellas: Καλημέρα
1 hr
  -> Καλημέρα Βαλεντίνη

agree  xxxEarlBoston
9 hrs
  -> Ευχαριστώ

agree  xxxx-Translator
9 hrs
  -> Ευχαριστώ

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
οχήματα κινούμενα με μυική ενέργεια


Explanation:
Ή εξειδικευμένα: ποδήλατα, κοπήλατα, χειροκίνητα.

Και "ανθρωποκίνητα" που δεν είναι όμως δόκιμο.

Costas Zannis
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 1656