KudoZ home » English to Greek » Science (general)

feed in tariffs

Greek translation: ειδικά τιμολόγια τροφοδοσίας του δικτύου με την παραγόμενη ανανεώσιμη ενέργεια


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:feed in tariffs
Greek translation:ειδικά τιμολόγια τροφοδοσίας του δικτύου με την παραγόμενη ανανεώσιμη ενέργεια
Entered by: Christiana Tziortziou

15:54 Mar 17, 2007
English to Greek translations [PRO]
Science - Science (general) / global warming
English term or phrase: feed in tariffs
Questions about carbon offset projects

Do you pay the full costs of the projects?
No, we will be claiming government subsidies such as feed in tariffs and investment subsidies where ever possible to make these projects financially profitable for the SEC owners and competitive with fossil fuel electricity, for the electricity customers.
Christiana Tziortziou
ειδικά τιμολόγια τροφοδοσίας του δικτύου με την παραγόμενη ανανεώσιμη ενέργεια
Explanation:
Το φούσκωσα λιγάκι για να καταλαβαίνει ο αναγνώστης για τι πράγμα μιλάμε μια και δεν έχει καθιερωθεί ο όρος σε κρυπτογραφημένη μορφή.

http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=COM:20...
τιμολόγια για την τροφοδότηση του δικτύου με την παραγόμενη ενέργεια (feed-in tariff)

Ο κύριος µοχλός αυτής της ανάπτυξης ήταν η δηµιουργία του πάγιου
τιµολογίου παροχής (fixed feed- in tariffs). Στη βιβλιογραφία, ο όρος τιµολόγιο παροχής (feed- in tariff), αναφέρεται στη κυβερνητική ρύθµιση βάση της οποίας, η εκάστοτε δηµόσια επιχείρηση ηλεκτρισµού υποχρεούται να καταβάλει ένα ελάχιστο χρηµατικό ποσό ανά kWh, σε ιδιοκτήτη µονάδας ανανεώσιµων πηγών ενέργειας
συνδεδεµένη στο ηλεκτρικό δίκτυο.
http://www.ath.aegean.gr/srcosmos/showpub.aspx?aa=8160

Selected response from:

Nick Lingris
United Kingdom
Grading comment
Ευχαριστώ πάρα πολύ. Έψαξα ακόμα και στην ιστοσελίδα της Europa, αλλά πρέπει να μου ξέφυγε (ακόμα να καταλάβω πως...)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1ειδικά τιμολόγια τροφοδοσίας του δικτύου με την παραγόμενη ανανεώσιμη ενέργεια
Nick Lingris
4χρεώσεις τροφοδοσίας / ανεφοδιασμού
Valentini Mellas


  

Answers


41 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
χρεώσεις τροφοδοσίας / ανεφοδιασμού


Explanation:
απεξάρτηση από την τροφοδοσία καυσίµων για τις αποµακρυσµένες περιοχές, ... (feed-in-tariffs). Επιδότηση. κιλοβατώρας. (rate-based. incentives). Υποχρεωτικό ...
helios.teiath.gr/patheogk/anadromh.files/Strategy%20report%20Feb2003.pdf - Similar pages
[PDF]
ΕΝΕΡΓΕΙΑ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
File Format: PDF/Adobe Acrobat
πληρώσει και κάτι παραπάνω προκειμένου να εξασφαλίσει την τροφοδοσία του ... μορφή γενναίας επιδότησης της ηλιακής κιλοβατώρας – enhanced feed-in tariffs). ...
www.ekpaa.gr/documents/NCESD-GR-EnergyEnvironmentBusiness.p...

Valentini Mellas
Greece
Native speaker of: Greek

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
feed-in tariffs
ειδικά τιμολόγια τροφοδοσίας του δικτύου με την παραγόμενη ανανεώσιμη ενέργεια


Explanation:
Το φούσκωσα λιγάκι για να καταλαβαίνει ο αναγνώστης για τι πράγμα μιλάμε μια και δεν έχει καθιερωθεί ο όρος σε κρυπτογραφημένη μορφή.

http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=COM:20...
τιμολόγια για την τροφοδότηση του δικτύου με την παραγόμενη ενέργεια (feed-in tariff)

Ο κύριος µοχλός αυτής της ανάπτυξης ήταν η δηµιουργία του πάγιου
τιµολογίου παροχής (fixed feed- in tariffs). Στη βιβλιογραφία, ο όρος τιµολόγιο παροχής (feed- in tariff), αναφέρεται στη κυβερνητική ρύθµιση βάση της οποίας, η εκάστοτε δηµόσια επιχείρηση ηλεκτρισµού υποχρεούται να καταβάλει ένα ελάχιστο χρηµατικό ποσό ανά kWh, σε ιδιοκτήτη µονάδας ανανεώσιµων πηγών ενέργειας
συνδεδεµένη στο ηλεκτρικό δίκτυο.
http://www.ath.aegean.gr/srcosmos/showpub.aspx?aa=8160



Nick Lingris
United Kingdom
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 16
Grading comment
Ευχαριστώ πάρα πολύ. Έψαξα ακόμα και στην ιστοσελίδα της Europa, αλλά πρέπει να μου ξέφυγε (ακόμα να καταλάβω πως...)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
1 hr