KudoZ home » English to Greek » Social Science, Sociology, Ethics, etc.

open-ended interviews

Greek translation: συνεντεύξεις με ερωτήσεις ανοιχτού τύπου

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:open-ended interviews
Greek translation:συνεντεύξεις με ερωτήσεις ανοιχτού τύπου
Entered by: Assimina Vavoula

06:50 Oct 29, 2005
English to Greek translations [PRO]
Social Sciences - Social Science, Sociology, Ethics, etc.
English term or phrase: open-ended interviews
Rather, researchers focus on drawings among younger students because they cannot express their ideas as well with text as they can with drawings, understand or interpret standardized surveys, or negotiate the probing aspects of an open-ended interview.
Assimina Vavoula
Greece
συνεντεύξεις με ερωτήσεις ανοιχτού τύπου
Explanation:
...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 16 mins (2005-10-29 08:06:23 GMT)
--------------------------------------------------

"Aκούγεται, λόγου χάρη, ότι ο νέος τύπος εξετάσεων, τα τυποποιημένα τεστ (multiple-choice, true/false, open ended, δηλαδή τα τεστ πολλαπλής επιλογής, ανοικτών ερωτήσεων κ.λπ.) "
http://www.hri.org/E/1996/96-07-08.dir/keimena/greece/greece...
Selected response from:

Lamprini Kosma
Italy
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +6συνεντεύξεις με ερωτήσεις ανοιχτού τύπου
Lamprini Kosma
4 +4(ερωτηματολόγια/συνεντεύξεις με) ανοιχτές ερωτήσεις
Vicky Papaprodromou
4συνεντεύξεις οι απαντήσεις για τις οποίες δεν είναι προδιαγεγραμμένες
flipendo


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
συνεντεύξεις οι απαντήσεις για τις οποίες δεν είναι προδιαγεγραμμένες


Explanation:
Εναλλακτικά: συνεντεύξεις κατά τις οποίες οι απαντήσεις δίνονται κατά βούληση, συνεντ. χωρίς πάγιες απαντήσεις/ερμηνείες/αποκρίσεις

flipendo
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 8

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +6
συνεντεύξεις με ερωτήσεις ανοιχτού τύπου


Explanation:
...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 16 mins (2005-10-29 08:06:23 GMT)
--------------------------------------------------

"Aκούγεται, λόγου χάρη, ότι ο νέος τύπος εξετάσεων, τα τυποποιημένα τεστ (multiple-choice, true/false, open ended, δηλαδή τα τεστ πολλαπλής επιλογής, ανοικτών ερωτήσεων κ.λπ.) "
http://www.hri.org/E/1996/96-07-08.dir/keimena/greece/greece...

Lamprini Kosma
Italy
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 28

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxTrans_blues: Επίσης: ypepth.gr/docs/kpg_prodia_germ.doc
1 hr
  -> Κάλημέρα κι ευχαριστώ πολύ για τον σύνδεσμο.

agree  Costas Zannis
2 hrs
  -> Ευχαριστώ Κώστα!

agree  Elena Petelos: Πολύ ωραίος σύνδεσμος! :-) Kαλό weekend to all of you!! Παρεκβατικά, δεν έχουμε σε γλωσσάρι τα MCQs.
2 hrs
  -> Indeed, thanks! :-)

agree  Nick Lingris: Αυτό είναι το 100% αντίστοιχο (αν και η πηγή σου συμφωνεί με την άλλη απάντηση). Και θα προτιμούσα (άσχετο) ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών. // Κανένα πρόβλημα. Εγώ είμαι ανοικτός τύπος.
3 hrs
  -> Thanks! Θα ήταν μάλλον ακριβέστερο αν λέγαμε ότι η άλλη απάντηση συμφωνεί με το link μου. :-)

agree  Daphne b: Που δεν απαντώνται, δηλαδή, με ένα "ναι" ή "όχι". Καλημέρα, Λαμπρινή!
4 hrs
  -> Καλημέρα Δάφνη! :-)

agree  Alexandra Fakalou
1 day 23 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
(ερωτηματολόγια/συνεντεύξεις με) ανοιχτές ερωτήσεις


Explanation:
http://www.google.com.gr/search?hl=el&q="ανοιχτές ερωτήσεις"...

Vicky Papaprodromou
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 66

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxTrans_blues
3 mins
  -> Ευχαριστώ, Μαράκι. Καλημέρα!

agree  Costas Zannis
8 mins
  -> Ευχαριστώ, Κώστα μου. Καλημέρα!

agree  Nick Lingris: Συνώνυμο, όπως και στα αγγλικά: Open or open-ended questions.
1 hr
  -> Ευχαριστώ, Νίκο. Καλημέρα!

agree  Daphne b: Που δεν απαντώνται, δηλαδή, με ένα "ναι" ή "όχι". Καλημέρα, Βίκυ!
3 hrs
  -> Καλησπέρα, Δαφνούλι. Ακριβώς - άμα θες, γράφεις κι έκθεση ιδεών για να τις απαντήσεις.