KudoZ home » English to Greek » Social Science, Sociology, Ethics, etc.

photographic modes of anthropometric analysis

Greek translation: φωτογραφικοί τρόποι ανθρωπομετρικής ανάλυσης

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:photographic modes of anthropometric analysis
Greek translation:φωτογραφικοί τρόποι ανθρωπομετρικής ανάλυσης
Entered by: Assimina Vavoula

13:21 Oct 31, 2005
English to Greek translations [PRO]
Social Sciences - Social Science, Sociology, Ethics, etc.
English term or phrase: photographic modes of anthropometric analysis
This metaphor focuses our attention on the potentially political aspects of representations of sociologists that students hold. As Berger puts it, "although every image embodies a way of seeing, our perceptions or appreciation of an image depends also upon our own way of seeing". Prior research has shown that bodies can become uniquely visible in photographic modes of anthropometric analysis, comic strips, more traditional artistic media and advertisements. These images of bodies can have different meanings depending on the context and objective of the persons depicting or viewing them. For example, anthropological photographers and cultural studies scholars note the ways in which photographs reveal the embodiment of culture, as natives' bodies become displays that are dressed and situated in ways that "preserve" cultures throughout the process of colonization. Similarly, racialized and gendered images serve many purposes by presenting bodies as sexualized, dangerous or innocuous. In this analysis, as we detail below, we interpret the drawings and texts from the perspective of academic sociologists who have concerns about gender inequity.
Assimina Vavoula
Greece
φωτογραφικοί τρόποι ανθρωπομετρικής ανάλυσης
Explanation:
"Ο φωτογραφικός τρόπος προσέγγισης είναι και θεωρητικά θεμελιωμένος: "Και η φωτογραφία όπως και το σχέδιο είναι η τέχνη της αφαίρεσης. Να επιλέγεις το χαρακτηριστικό για να αποδώσεις το πολύπλευρο, το σωστό απόσπασμα για το σύνολο, την καθαρή, συμπυκνωμένη φόρμα για τη χαώδη αφθονία, το σύμβολο για μία κατάσταση ή ενέργεια"
http://www.saak.gr/sk/magazine86.asp?whicharticle=list

--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2005-10-31 13:34:14 GMT)
--------------------------------------------------

Ίσως και "φωτογραφικές μέθοδοι ανθρωπομετρικής ανάλυσης".
Selected response from:

Lamprini Kosma
Italy
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4φωτογραφικοί τρόποι ανθρωπομετρικής ανάλυσης
Lamprini Kosma
4 +1φωτογραφίες ανθρωπομετρίας
Nick Lingris
2φωτογραφικά στιγμιότυπα ανθρωπομετρικής ανάλυσης
xxxstahat


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
φωτογραφικοί τρόποι ανθρωπομετρικής ανάλυσης


Explanation:
"Ο φωτογραφικός τρόπος προσέγγισης είναι και θεωρητικά θεμελιωμένος: "Και η φωτογραφία όπως και το σχέδιο είναι η τέχνη της αφαίρεσης. Να επιλέγεις το χαρακτηριστικό για να αποδώσεις το πολύπλευρο, το σωστό απόσπασμα για το σύνολο, την καθαρή, συμπυκνωμένη φόρμα για τη χαώδη αφθονία, το σύμβολο για μία κατάσταση ή ενέργεια"
http://www.saak.gr/sk/magazine86.asp?whicharticle=list

--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2005-10-31 13:34:14 GMT)
--------------------------------------------------

Ίσως και "φωτογραφικές μέθοδοι ανθρωπομετρικής ανάλυσης".

Lamprini Kosma
Italy
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 28

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou: Θαρρώ πως και οι δύο εκδοχές σου (τρόποι/μέθοδοι), Λαμπρινή, είναι ισάξιες.:-)
7 mins
  -> Ευχαριστώ πολύ Βίκυ! :-)

agree  EN>ELTranslator: :-)
45 mins
  -> Ευχαριστώ Σταυρούλα! :-)

agree  Spiros Doikas
1 hr
  -> Ευχαριστώ Σπύρο!

agree  Konstantinos Karanikas B.Sc. Electr. Eng., MITI
6 hrs
  -> Ευχαριστώ, ¶ρη!

23 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
φωτογραφικά στιγμιότυπα ανθρωπομετρικής ανάλυσης


Explanation:
Ίσως εδώ το κείμενο να θέλει να εστιάσει στη φωτογραφία ως στιγμιότυπο. Άλλωστε και η "ανθρωπομετρική φωτογραφία" αναφέρεται στη φωτογραφία η οποία "βλέπει" το θέμα όπως και το ανθρώπινο μάτι (κάτι σαν "snapshot" δηλαδή).

xxxstahat
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in GermanGerman

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
φωτογραφίες ανθρωπομετρίας


Explanation:
Επειδή μου αρέσουν οι απλοποιήσεις, αντί για "φωτογραφικές εκδοχές(ας πούμε) της ανθρωπομετρίας ή της ανθρωπομετρικής ανάλυσης".
Στις εφαρμογές της ανθρωπομετρίας, βγάζεις φωτογραφίες, μετράς και συγκρίνεις.

Nick Lingris
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 210

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  flipendo: Με παρέσυρε το κύμα, η κάτω βόλτα και η μοναξιά!
49 mins
  -> Ελευθερία! Πού χάθηκες;

neutral  Vicky Papaprodromou: Μήπως όμως υπεραπλοποιούμε; Γιατί να μην έλεγε τότε "anthropometric photographs" οπότε και θα είχαμε το κεφάλι μας ήσυχο;//Καταρχήν, θαρρώ πως "ανθρωπομετρική ανάλυση" & "ανθρωπομετρία" δεν είναι ακριβώς συνώνυμα.
1 hr
  -> Αν γράφανε απλά, θα μέναμε εμείς χωρίς δουλειά. Θα με πείσεις αν μου πεις τι άλλο μπορεί να εννοεί.