KudoZ home » English to Greek » Sports / Fitness / Recreation

conditioning exercises

Greek translation: ασκήσεις μυικής ενδυνάμωσης και τόνωσης


21:50 Feb 17, 2008
English to Greek translations [PRO]
Sports / Fitness / Recreation
English term or phrase: conditioning exercises
Καλησπέρα!
Μήπως ξέρετε ποιος είναι ο αντίστοιχος ελληνικός όρος;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
Danae Ferri
Norway
Greek translation:ασκήσεις μυικής ενδυνάμωσης και τόνωσης
Explanation:
ομαδικά μαθήματα μυϊκής ενδυνάμωσης και τόνωσης (conditioning classes)
Selected response from:

sassa
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +10ασκήσεις μυικής ενδυνάμωσης και τόνωσης
sassa
4ασκήσεις φυσικής κατάστασηςAndras Mohay


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +10
ασκήσεις μυικής ενδυνάμωσης και τόνωσης


Explanation:
ομαδικά μαθήματα μυϊκής ενδυνάμωσης και τόνωσης (conditioning classes)


    Reference: http://www.holmesplace.gr/newsletter0709_intheclubs2.php
sassa
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in SpanishSpanish
PRO pts in category: 12
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maria Papadopoulou
29 mins

agree  STAMATIOS FASSOULAKIS
55 mins

agree  Vicky Papaprodromou
2 hrs

agree  socratisv
3 hrs

agree  Assimina Vavoula: Καλημέρα Σάσσα... Επιτέλους, ήλιος (έστω και με κάτι δόντια να.... με το συμπάθιο)...
11 hrs

agree  Anastasia Giagopoulou
20 hrs

agree  xxxd_vachliot
21 hrs

agree  Evi Prokopi
1 day13 hrs

agree  m. gavves
2 days21 hrs

agree  Katerina Rhodes
3 days23 hrs

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ασκήσεις φυσικής κατάστασης


Explanation:
Conditioning είναι γενικός όρος από το condition = (καλή) φυσική κατάσταση (συν. fitness)

1: the process of training to become physically fit by a regimen of exercise, diet, and rest; also : the resulting state of physical fitness
http://aolsvc.merriam-webster.aol.com/dictionary/conditionin...

Στη Βικιπαίδεια το λήμμα Conditioning παραπέμπει στο Physical exercise

http://en.wikipedia.org/wiki/Conditioning


http://www.google.hu/search?hl=hu&q="ασκήσεις φυσικής κατάστ...

Andras Mohay
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 32