KudoZ home » English to Greek » Tech/Engineering

descaler runs through / descaling

Greek translation: παράγοντας αφαίρεσης αλάτων / λειτουργία αφαίρεσης αλάτων / το αφαλατικό ρέει μέσα/δια μέσου ή περνά δια μέσου


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:descaler runs through / descaling
Greek translation:παράγοντας αφαίρεσης αλάτων / λειτουργία αφαίρεσης αλάτων / το αφαλατικό ρέει μέσα/δια μέσου ή περνά δια μέσου
Entered by: Vicky Papaprodromou

13:55 Dec 10, 2003
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering / coffee machine manual
English term or phrase: descaler runs through / descaling
Follow manufacturer's safety instructions; Use Krups ****descaling agent/cleaning tablets**** only.

****Descaler runs through****
Spiros Doikas
λειτουργία αφαίρεσης αλάτων / αφαιρετικό αλάτων
Explanation:
Σπύρο, εγώ θα το απέδιδα έτσι απλά...

Κοίτα, τι μας δίνει αντιστοίχως η κα Diversey Lever, ένας από τους άρχοντες του χώρου ...

--------------------------------------------------
Note added at 32 mins (2003-12-10 14:28:03 GMT)
--------------------------------------------------

Η δε κα ΕΥΡΗΚΑ μας το δίνει και ως αφαλατικό. Σύμφωνα με τις ταπεινές μου γνώσεις από τον χώρο των πωλήσεων αυτών των επαγγελματικών προϊόντων, και οι δύο όροι, δηλ. αφαιρετικό αλάτων & αφαλατικό είναι δόκιμοι.

Δες:
WERNER & MERTZ - KALK FREE PROF. ΑΦΑΛΑΤΙΚΟ

Περιγραφή: ισχυρό όξινο καθαριστικό, ιδανικό για την πλήρη απομάκρυνση των σκληρών επικαθήσεων των αλάτων.
Χαρακτηριστικά: η δραστική του σύνθεση εξαφανίζει, επίσης, το πουρί, τη σκουριά και τα ίχνη τσιμέντου.
Εφαρμογή: κατάλληλο για τον καθαρισμό των χώρων και ειδών υγιεινής, πλυντηρίων πιάτων, καφετιέρων, ηλεκτρικών συσκευών, κ.λπ.
Πλεονεκτήματα: δεν επηρεάζει τα μέταλλα, δρα γρήγορα κι αποτελεσματικά.
Συσκευασία: δοχείο των 5Lt.
http://www.eureka.com.gr/greek/epa_cy_kafaristika_piaton.php...

και η αγγλική τους σελίδα:
WERNER & MERTZ - KALK FREE PROFESSIONAL DESCALER

Description: powerful acidic cleaner ideal for full removal of tough scale residues.
Characteristics: its drastic composition also vanishes limescale, rust and traces of cement.
Application: appropriate for cleaning hygiene areas and products, dish washers, coffee percolators, electrical appliances etc.
Advantages: does not affect metals, acts quickly and efficiently.
Packaging: container of 5Lt.

Άρα στην πρώτη φράση, όπως λέει και ο Αλέξανδρος, θα μπορούσες να πεις: παράγοντας αφαίρεσης αλάτων ή ταμπλέτες αφαίρεσης αλάτων ή αφαλατικές ταμπλέτες και στην δεύτερη, το αφαλατικό ρέει μέσα/δια μέσου ή περνά δια μέσου ....
Selected response from:

Vicky Papaprodromou
Greece
Grading comment
Ευχαριστώ Βίκυ! Είσαι φοβερή!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2λειτουργία αφαίρεσης αλάτων / αφαιρετικό αλάτων
Vicky Papaprodromou
5παράγοντας αφαίρεσης αλάτων / ταμπλέτες καθαρισμού
Alexandros Spanoulis


Discussion entries: 1





  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
παράγοντας αφαίρεσης αλάτων / ταμπλέτες καθαρισμού


Explanation:
...το καθαριστικό αφαίρεσης αλάτων διέρχεται μέσα από...

Alexandros Spanoulis
United Kingdom
Native speaker of: Greek

22 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
λειτουργία αφαίρεσης αλάτων / αφαιρετικό αλάτων


Explanation:
Σπύρο, εγώ θα το απέδιδα έτσι απλά...

Κοίτα, τι μας δίνει αντιστοίχως η κα Diversey Lever, ένας από τους άρχοντες του χώρου ...

--------------------------------------------------
Note added at 32 mins (2003-12-10 14:28:03 GMT)
--------------------------------------------------

Η δε κα ΕΥΡΗΚΑ μας το δίνει και ως αφαλατικό. Σύμφωνα με τις ταπεινές μου γνώσεις από τον χώρο των πωλήσεων αυτών των επαγγελματικών προϊόντων, και οι δύο όροι, δηλ. αφαιρετικό αλάτων & αφαλατικό είναι δόκιμοι.

Δες:
WERNER & MERTZ - KALK FREE PROF. ΑΦΑΛΑΤΙΚΟ

Περιγραφή: ισχυρό όξινο καθαριστικό, ιδανικό για την πλήρη απομάκρυνση των σκληρών επικαθήσεων των αλάτων.
Χαρακτηριστικά: η δραστική του σύνθεση εξαφανίζει, επίσης, το πουρί, τη σκουριά και τα ίχνη τσιμέντου.
Εφαρμογή: κατάλληλο για τον καθαρισμό των χώρων και ειδών υγιεινής, πλυντηρίων πιάτων, καφετιέρων, ηλεκτρικών συσκευών, κ.λπ.
Πλεονεκτήματα: δεν επηρεάζει τα μέταλλα, δρα γρήγορα κι αποτελεσματικά.
Συσκευασία: δοχείο των 5Lt.
http://www.eureka.com.gr/greek/epa_cy_kafaristika_piaton.php...

και η αγγλική τους σελίδα:
WERNER & MERTZ - KALK FREE PROFESSIONAL DESCALER

Description: powerful acidic cleaner ideal for full removal of tough scale residues.
Characteristics: its drastic composition also vanishes limescale, rust and traces of cement.
Application: appropriate for cleaning hygiene areas and products, dish washers, coffee percolators, electrical appliances etc.
Advantages: does not affect metals, acts quickly and efficiently.
Packaging: container of 5Lt.

Άρα στην πρώτη φράση, όπως λέει και ο Αλέξανδρος, θα μπορούσες να πεις: παράγοντας αφαίρεσης αλάτων ή ταμπλέτες αφαίρεσης αλάτων ή αφαλατικές ταμπλέτες και στην δεύτερη, το αφαλατικό ρέει μέσα/δια μέσου ή περνά δια μέσου ....



    Reference: http://www.diverseylever.gr/Greece.nsf/folders/proiontaplynt...
Vicky Papaprodromou
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 3296
Grading comment
Ευχαριστώ Βίκυ! Είσαι φοβερή!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Valentini Mellas
2 hrs
  -> Ευχαριστώ!

agree  Gregoris Kondylis
18 hrs
  -> Ευχαριστώ!