KudoZ home » English to Greek » Tech/Engineering

Filter cartridge

Greek translation: ανταλλακτικό φίλτρο


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Filter cartridge
Greek translation:ανταλλακτικό φίλτρο
Entered by: Spiros Doikas

09:33 Dec 11, 2003
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering / coffee machine manual
English term or phrase: Filter cartridge
Accessories
Measuring scoop / Nozzle key
Water hardness strip
Filter cartridge
No. art.
KRUPS cleaning tablets
Spiros Doikas
(eidiki )ypodoxi filtrou/ ή μόνιμο φίλτρο
Explanation:
Το φίλτρο είναι συνήθως το διηθητικό χαρτί που βάζουμε μέσα..
Εγώ θα έλεγα "(ειδική) υποδοχή φίλτρου"


ή "μόνιμο φίλτρο" αν δεν είναι απο χαρτί αλλά από πλαστικό ή μεταλλικό υλικό για πολλές χρήσεις!
R-901 Rohnson
Καφετιέρα για 10-15 φλυτζάνια γαλλικού καφέ, με μόνιμο ή χάρτινο φίλτρο, εξωτερικό δείκτη χωρητικότητας και στάθμης νερού, θερμαινόμενη πλάκα για να διατηρεί τον καφέ ζεστό, μετακινούμενη θήκη φίλτρου για εύκολο καθαρισμό, φωτεινή ένδειξη λειτουργίας και μηχανισμό διακοπής ροής καφέ. Διατίθεται σε 3 χρώματα: λευκή, μπλέ, κίτρινη.

www.netlysis.com/vasilias/vasilias_ae.php

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-11 09:43:48 (GMT)
--------------------------------------------------

Η \"ειδική υποδοχή\" που πρότεινα, αφορά το πλαστικό μέρος της καφετιέρας, που αποτελεί απαραίτητο εξάρτημά της, το οποίο βγάζεις, πλένεις ενίοτε για να το διατηρείς καθαρό, σε περίπτωση που πέσει μέσα αλεσμένος καφές και καταλήξει τελικά στην κανάτα!.

Από το συγκείμενό σου, το \"cartridge\" είναι μάλλον αυτό!.. Οι εικόνες που έχεις μάλλον μπροστά σου.. σου δείχνουν αν είναι η υποδοχή, ή το μεταλλικό αποσπώμενο φίλτρο για πολλές χρήσεις!

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-11 09:53:58 (GMT)
--------------------------------------------------

Σόρρυ Σπύρο... Ι misunderstood then!..

Eιναι το \"ανταλλακτικό φίλτρο νερού\", που μπαίνει στο εσωτερικό για να φιλτράρει το νερό από τα άλατα!... Προτού δηλαδή να περάσει το νερό στον καφέ, φιλτράρεται εσωτερικά.. Δες εδώ:

http://www.redmonkeycoffee.com/cart/indexJuraConsumables.htm...

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-11 09:56:10 (GMT)
--------------------------------------------------

CLARIS™ Water Care System

The water filtration system removes chlorine and eliminates bad taste and the need to decalcify machine components as often. Good coffee starts with good water, and the Novo 3000 provides it. The system consists of an activated charcoal filter cartridge inside the water tank.

The filter removes up to 85% of the chlorine taste, as well as other potentially harmful contaminates found in your tap water. Not only will the taste of your coffee be improved, but also the life of the machine will drastically increase. Each filter will last about 60 days. You may purchase the filters from our Capresso section online (click here), or they are available by ordering online or by calling us toll free. The filter is optional, but we recommend its use to protect your machine even if you are using filtered water already, as filtered water still contains minerals that will eventually damage the boiler if left unchecked.

www.aabreecoffee.com/krno30presca.html

... Powerful Pressure Pump The Krups Novo 3000 Premium features one of ... accessories, removable
steam nozzle, CLARIS™ Water Care Filter Cartridge, measuring spoon ...
www.aabreecoffee.com/krno30presca.html
Selected response from:

Joanne Panteleon
Greece
Grading comment
Thanks!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +8(eidiki )ypodoxi filtrou/ ή μόνιμο φίλτρο
Joanne Panteleon
5 +3ανταλλακτικό φίλτρο
Nadia-Anastasia Fahmi


Discussion entries: 2





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +8
(eidiki )ypodoxi filtrou/ ή μόνιμο φίλτρο


Explanation:
Το φίλτρο είναι συνήθως το διηθητικό χαρτί που βάζουμε μέσα..
Εγώ θα έλεγα "(ειδική) υποδοχή φίλτρου"


ή "μόνιμο φίλτρο" αν δεν είναι απο χαρτί αλλά από πλαστικό ή μεταλλικό υλικό για πολλές χρήσεις!
R-901 Rohnson
Καφετιέρα για 10-15 φλυτζάνια γαλλικού καφέ, με μόνιμο ή χάρτινο φίλτρο, εξωτερικό δείκτη χωρητικότητας και στάθμης νερού, θερμαινόμενη πλάκα για να διατηρεί τον καφέ ζεστό, μετακινούμενη θήκη φίλτρου για εύκολο καθαρισμό, φωτεινή ένδειξη λειτουργίας και μηχανισμό διακοπής ροής καφέ. Διατίθεται σε 3 χρώματα: λευκή, μπλέ, κίτρινη.

www.netlysis.com/vasilias/vasilias_ae.php

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-11 09:43:48 (GMT)
--------------------------------------------------

Η \"ειδική υποδοχή\" που πρότεινα, αφορά το πλαστικό μέρος της καφετιέρας, που αποτελεί απαραίτητο εξάρτημά της, το οποίο βγάζεις, πλένεις ενίοτε για να το διατηρείς καθαρό, σε περίπτωση που πέσει μέσα αλεσμένος καφές και καταλήξει τελικά στην κανάτα!.

Από το συγκείμενό σου, το \"cartridge\" είναι μάλλον αυτό!.. Οι εικόνες που έχεις μάλλον μπροστά σου.. σου δείχνουν αν είναι η υποδοχή, ή το μεταλλικό αποσπώμενο φίλτρο για πολλές χρήσεις!

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-11 09:53:58 (GMT)
--------------------------------------------------

Σόρρυ Σπύρο... Ι misunderstood then!..

Eιναι το \"ανταλλακτικό φίλτρο νερού\", που μπαίνει στο εσωτερικό για να φιλτράρει το νερό από τα άλατα!... Προτού δηλαδή να περάσει το νερό στον καφέ, φιλτράρεται εσωτερικά.. Δες εδώ:

http://www.redmonkeycoffee.com/cart/indexJuraConsumables.htm...

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-11 09:56:10 (GMT)
--------------------------------------------------

CLARIS™ Water Care System

The water filtration system removes chlorine and eliminates bad taste and the need to decalcify machine components as often. Good coffee starts with good water, and the Novo 3000 provides it. The system consists of an activated charcoal filter cartridge inside the water tank.

The filter removes up to 85% of the chlorine taste, as well as other potentially harmful contaminates found in your tap water. Not only will the taste of your coffee be improved, but also the life of the machine will drastically increase. Each filter will last about 60 days. You may purchase the filters from our Capresso section online (click here), or they are available by ordering online or by calling us toll free. The filter is optional, but we recommend its use to protect your machine even if you are using filtered water already, as filtered water still contains minerals that will eventually damage the boiler if left unchecked.

www.aabreecoffee.com/krno30presca.html

... Powerful Pressure Pump The Krups Novo 3000 Premium features one of ... accessories, removable
steam nozzle, CLARIS™ Water Care Filter Cartridge, measuring spoon ...
www.aabreecoffee.com/krno30presca.html

Joanne Panteleon
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in FrenchFrench
PRO pts in pair: 191
Grading comment
Thanks!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Eftychia Stamatopoulou
4 mins

agree  Costas Zannis: Φίλτρο μόνο, αρκεί
11 mins

agree  Gregoris Kondylis: συμφωνώ με τον Κώστα, αρκεί το φίλτρο
15 mins

agree  Vickie Dimitriadou: Genau, Frau Panteleon! (Μιας και μιλάμε για τις περίφημες γερμανικές καφετιέρες KRUPS! :) Φίλτρο νερού.
28 mins
  -> Kυρία Ντιμιτριαδού..μέμνησο ότι ντεν το σπρεχάρω το deutch sehr shon... Dankeshon..anyway

agree  Bernadette Delahaye: Με τον Κώστα
39 mins

agree  Vicky Papaprodromou
1 hr

agree  Betty Revelioti
1 hr

agree  Ilias PETALAS
1 day 21 hrs

34 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
filter cartridge
ανταλλακτικό φίλτρο


Explanation:
..

Nadia-Anastasia Fahmi
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 1671

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Helen Chrysanthopoulou
0 min
  -> Thank Helen!

agree  Betty Revelioti
1 hr
  -> Thanks Betty!

agree  Theodoros Linardos
7 hrs
  -> :-)