KudoZ home » English to Greek » Tech/Engineering

the so-called jet fire

Greek translation: ο επονομαζόμενος φλογοπίδακας


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:the so-called jet fire
Greek translation:ο επονομαζόμενος φλογοπίδακας
Entered by: Daphne b

15:58 Dec 16, 2003
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: the so-called jet fire
the worst type of fire is the so called jet fire
angels
ο επονομαζόμενος φλογοπίδακας
Explanation:
που ουσιαστικά είναι η άμεση ανάφλεξη που μπορεί να συμβεί π.χ. κοντά σε σωληνώσεις μεταφοράς φυσικού αερίου κλπ.

Ελπίζω να πλησιάζω κάπως το κείμενό σου, αν είχα ολόκληρη την πρόταση θα ήμουν πιο σίγουρη :-)
Selected response from:

Sophia Fourlari
Grading comment
poli kali, efharisto
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5ο επονομαζόμενος φλογοπίδακας
Sophia Fourlari
4η αποκαλούμενη εκτοξευόμενη πυρκαϊά
Costas Zannis


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
ο επονομαζόμενος φλογοπίδακας


Explanation:
που ουσιαστικά είναι η άμεση ανάφλεξη που μπορεί να συμβεί π.χ. κοντά σε σωληνώσεις μεταφοράς φυσικού αερίου κλπ.

Ελπίζω να πλησιάζω κάπως το κείμενό σου, αν είχα ολόκληρη την πρόταση θα ήμουν πιο σίγουρη :-)


Sophia Fourlari
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 90
Grading comment
poli kali, efharisto

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Costas Zannis
3 mins

agree  Vicky Papaprodromou
4 mins

agree  Valentini Mellas
1 hr

agree  Evdoxia R.
17 hrs

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
3 days 2 hrs

5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
η αποκαλούμενη εκτοξευόμενη πυρκαϊά


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 18 mins (2003-12-16 16:16:49 GMT)
--------------------------------------------------

Πάσο στο \"φλογοπίδακα\"¨:-)

Costas Zannis
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 1656