KudoZ home » English to Greek » Tech/Engineering

interleaved modulation

Greek translation: διαμόρφωση με παρεμβολή


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:interleaved modulation
Greek translation:διαμόρφωση με παρεμβολή
Entered by: Betty Revelioti

18:19 Dec 18, 2003
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: interleaved modulation
interleaved modulation
Betty Revelioti
Greece
διαμόρφωση με παρεμβολή
Explanation:
..

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-18 18:26:56 (GMT)
--------------------------------------------------

\"Type: AVI (interleaved)\\r\\n\",,\"Τύπος: AVI (με παρεμβολή)\\r\\n\",,\"TXT\",,\"Windows\",\"Milllennium \"

\"This AVI file is not interleaved.\",,\"Αυτό το αρχείο AVI είναι χωρίς παρεμβολή.\",,\"TXT\",,\"Windows\",\"Windows XP\"

\"Describes the modulation scheme of the modem.\",,\"Περιγράφει το συνδυασμό διαμόρφωσης του μόντεμ.\",,\"TXT\",,\"Windows\",\"Windows XP\"

\"The POTSModem class represents a Device that translates binary data into wave modulations for sound based transmission. It connects to the POTS (Plain Old Telephone System) network.\",,\"Η κλάση POTSModem αναπαριστά μια συσκευή η οποία μεταφράζει δυαδικά δεδομένα σε μετατροπίες κυματομορφής για τις αναμεταδόσεις με ήχο. Συνδέει στο δίκτυο POTS (Plain Old Telephone System).\",,\"TXT\",,\"Windows\",\"Windows XP\"



MICROSOFT GLOSSARIES
Selected response from:

Spiros Doikas
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +5διαμόρφωση με παρεμβολή
Spiros Doikas
5 +1παρεμβαλλόμενη διαμόρφωση
Irene Blatza
5διεμπλεκόμενη διαμόρφωση
Emmanouil Tyrakis


Discussion entries: 2





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +5
διαμόρφωση με παρεμβολή


Explanation:
..

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-18 18:26:56 (GMT)
--------------------------------------------------

\"Type: AVI (interleaved)\\r\\n\",,\"Τύπος: AVI (με παρεμβολή)\\r\\n\",,\"TXT\",,\"Windows\",\"Milllennium \"

\"This AVI file is not interleaved.\",,\"Αυτό το αρχείο AVI είναι χωρίς παρεμβολή.\",,\"TXT\",,\"Windows\",\"Windows XP\"

\"Describes the modulation scheme of the modem.\",,\"Περιγράφει το συνδυασμό διαμόρφωσης του μόντεμ.\",,\"TXT\",,\"Windows\",\"Windows XP\"

\"The POTSModem class represents a Device that translates binary data into wave modulations for sound based transmission. It connects to the POTS (Plain Old Telephone System) network.\",,\"Η κλάση POTSModem αναπαριστά μια συσκευή η οποία μεταφράζει δυαδικά δεδομένα σε μετατροπίες κυματομορφής για τις αναμεταδόσεις με ήχο. Συνδέει στο δίκτυο POTS (Plain Old Telephone System).\",,\"TXT\",,\"Windows\",\"Windows XP\"



MICROSOFT GLOSSARIES


Spiros Doikas
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 3901
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
25 mins

agree  Irene Blatza: παρεμβαλλόμενη διαμόρφωση (διαμόρφωση παρεμβαλόμενων δεδομένων)
2 hrs

agree  Valentini Mellas
2 hrs

agree  Vassilios Ikonomidis
9 hrs

agree  Evdoxia R.
15 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
παρεμβαλλόμενη διαμόρφωση


Explanation:
Αν πρόκειται για συμπίεση εικόνας βίντεο τα παρακ΄τω σε ενδιαφέρουν:

Για τη συμπίεση, η εικόνα διαρείται σε μονάδες δεδομένων. Ο τρόπος συμπίεσης χωρίς απώλειες χρησιμοποιεί ένα δυαδικό ψηφίο σαν μονάδα δεδομένων, ενώ ο τρόπος συμπίεσης με απώλειες χρησιμοποιεί blocks των 8 δυαδικών ψηφίων. Οι μονάδες δεδομένων επεξεργάζονται συνιστώσα ανα συνιστώσα. Η σειρά επεξεργασίας των μονάδων δεδομένων μιας συνιστώσας είναι από αριστερά προς τα δεξιά και από πάνω προς τα κάτω. Αυτός ο τρόπος ονομάζεται σειρά μη παρεμβαλλόμενων δεδομένων (non-interleaved data ordering).

Αν χρησιμοποιείται ο non-interleaved data ordering για μια εικόνα RGB υψηλής ανάλυσης, η οθόνη θα δείξει αρχικά μόνο την κόκκινη συνιστώσα, μετά την μπλέ και τελικά την πράσινη με αποτέλεσμα να ανασχηματίζονται τα αρχικά χρώματα της εικόνας. Λόγω της περιορισμένης ταχύτητας επεξεργασίας του κωδικοποιητή JPEG, είναι πολλές φορές προτιμότερο να παρεμβάλλουμε (interleave) τις μονάδες δεδομένων (data units)

Οι interleaved μονάδες δεδομένων των διαφόρων συνιστωσών συνδυάζονται σε MCUs (Minimum Coded Units). Αν όλες οι συνιστώσες έχουν την ίδια ανάλυση (Xi / Yi), το MCU αποτελείται ακριβώς από μια μονάδα δεδομένων για κάθε συνιστώσα. Σε περίπτωση που οι συνιστώσες έχουν διαφορετικές αναλύσεις, η κατασκευή των MCU γίνεται πιο πολύπλοκη (σχήμα 6.8). Για κάθε συνιστώσα προσδιορίζονται περιοχές μονάδων δεδομένων. Κάθε συνιστώσα αποτελείται από τον ίδιο αριθμό περιοχών

Το σχήμα 6.8 δείχνει ένα παράδειγμα με τέσσερις συνιστώσες. Η πρώτη συνιστώσα έχει την μεγαλύτερη ανάλυση και στις δυο διαστάσεις και η τέταρτη συνιστώσα την μικρότερη. Τα βέλη δείχνουν την κατεύθυνση της δειγματοληψίας των μονάδων δεδομένων για κάθε συνιστώσα.

Σύμφωνα με το πρότυπο JPEG, με το interleaved mode μπορούν να κωδικοποιηθούν μέχρι τέσσερις συνιστώσες. Κάθε MCU αποτελείται το πολύ από 10 μονάδες δεδομένων. Σε μια εικόνα, μερικές συνιστώσες μπορούν να κωδικοποιηθούν με interleaved mode και οι υπόλοιπες με non-interleaved mode.



--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-18 20:39:07 (GMT)
--------------------------------------------------

Η διαμόρφωση έχει σχέση με την κωδικοποίηση που είναι ένα μέρος της διαδικασίας συμπίεσης

Irene Blatza
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sophia Fourlari
19 mins

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
διεμπλεκόμενη διαμόρφωση


Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 12 hrs 45 mins (2003-12-19 07:05:24 GMT)
--------------------------------------------------

Τον όρο \"διεμπλεκόμενος\" θα τον βρεις στο τετράγλωσσο λεξικό τηλεπικοινωνιακής ορολογίας (J. P. Rehahn & ΕΛΕΤΟ)

Emmanouil Tyrakis
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 445