KudoZ home » English to Greek » Tech/Engineering

bracket

Greek translation: Στήριγμα, βραχίονας


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:bracket
Greek translation:Στήριγμα, βραχίονας
Entered by: elzosim

15:36 Dec 21, 2003
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: bracket
Odigies pros mixanikous autokinitwn:

"Detach retaining clip and pull parking brake cable from *bracket*"

TIA!
elzosim
Στήριγμα, βραχίονας
Explanation:
.
Selected response from:

Costas Zannis
Grading comment
Eyxaristw.
Pragmati einai keimeno tis cbg,alla oxi dokimastiko kai den kserw poios einai o kos Artur.Tha eprepe?
Kalo sas brady
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +10Στήριγμα, βραχίονας
Costas Zannis
5συνδετήρας
Emmanouil Tyrakis


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +10
Στήριγμα, βραχίονας


Explanation:
.

Costas Zannis
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 1656
Grading comment
Eyxaristw.
Pragmati einai keimeno tis cbg,alla oxi dokimastiko kai den kserw poios einai o kos Artur.Tha eprepe?
Kalo sas brady

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Irene (Renata) Liapis
0 min
  -> Ευχαριστώ και Καλά Χριστούγεννα!

agree  Valentini Mellas
5 mins
  -> Ευχαριστώ και Καλά Χριστούγεννα!

agree  Vicky Papaprodromou: Και υποστήριγμα και μπράτσο ... καλησπέρα, Κώστα! Καλά Χριστούγεννα και σε σένα, και όλα όπως τα θες! Φαντάζομαι πως θα τα ξαναπούμε στις επόμενες μέρες.
9 mins
  -> και Καλά Χριστούγεννα

agree  Theodoros Linardos
1 hr
  -> Ευχαριστώ και Καλά Χριστούγεννα

agree  Konstantinos Tsanakas
1 hr
  -> Ευχαριστώ και Καλά Χριστούγεννα

agree  Emmanouil Tyrakis: Καλά Χριστούγεννα σε όλους
1 hr
  -> Ευχαριστώ και για σένα το ίδιο

agree  Vassilios Ikonomidis
4 hrs
  -> Ευχαριστώ και Καλά Χριστούγεννα

agree  Elpida Karapidaki
5 hrs
  -> Ευχαριστώ και Καλά Χριστούγεννα

agree  Evdoxia R.
15 hrs

agree  Gregoris Kondylis
19 hrs

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
συνδετήρας


Explanation:
Έτσι το έβαλα στο κείμενο δοκιμής του Artur Nienstedt της CBG και δεν μου το έβαλε λάθος!!!!


Emmanouil Tyrakis
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 445