KudoZ home » English to Greek » Tech/Engineering

Electrode Winch

Greek translation: ηλεκτρικός εργάτης


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:electrode winch
Greek translation:ηλεκτρικός εργάτης
Entered by: Natassa Iosifidou

12:22 Dec 22, 2003
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: Electrode Winch
Λίστα με εξαρτήματα αυτοκινήτων

Electric Cabrio Top
Electric Mirrors
Electric. Adj. Windows
Electrode Winch
EPS
Extended
Foglights Front
Spiros Doikas
ηλεκτρικός εργάτης
Explanation:
Μήπως είναι αυτό;

4wheel drive
"... Σ' αυτές τις περιπτώσεις ένας καλός Η/Ε (ηλεκτρικός
εργάτης) θα σας βγάλει σίγουρα από ..."
www.to4x4.gr/site/tech/winch01.html

4wheel drive
"... Ενας μεγάλος ηλεκτρικός εργάτης σε λειτουργία
καταναλώνει μεταξύ 350 και 450 Amps στα 12 Volts ..."
www.to4x4.gr/site/tech/battery01.html -
Τετρακίνηση
"... Κοινός ηλεκτρικός εργάτης. Το κλασικό βίντσι,
με ηλεκτρικό μοτέρ, το οποίο συνδέεται ..."
www.tetrakinisi.gr/


Σου παραθέτω τις σελίδες που βρήκα τις οποίες, εγώ τουλάχιστον, δε μπορώ να ανοίξω...

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-22 13:22:35 (GMT)
--------------------------------------------------

ή ηλεκτρικό βίντσι
Selected response from:

Natassa Iosifidou
Greece
Grading comment
Thanks Natassius! Merry Xmas!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5καλώδιο βαρούλκου (βίντσι)
Valentini Mellas
3 +5ηλεκτρικός εργάτης
Natassa Iosifidou


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
electrode winch
καλώδιο βαρούλκου (βίντσι)


Explanation:
..

--------------------------------------------------
Note added at 17 mins (2003-12-22 12:40:20 GMT)
--------------------------------------------------

www.to4x4.gr/site/lexico.html

Valentini Mellas
Greece
Native speaker of: Greek
PRO pts in pair: 1211

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Helen Chrysanthopoulou
20 mins

agree  Sophia Fourlari
22 mins

agree  Vicky Papaprodromou
34 mins

agree  Betty Revelioti
37 mins

agree  Estella
1 day 34 mins

59 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +5
ηλεκτρικός εργάτης


Explanation:
Μήπως είναι αυτό;

4wheel drive
"... Σ' αυτές τις περιπτώσεις ένας καλός Η/Ε (ηλεκτρικός
εργάτης) θα σας βγάλει σίγουρα από ..."
www.to4x4.gr/site/tech/winch01.html

4wheel drive
"... Ενας μεγάλος ηλεκτρικός εργάτης σε λειτουργία
καταναλώνει μεταξύ 350 και 450 Amps στα 12 Volts ..."
www.to4x4.gr/site/tech/battery01.html -
Τετρακίνηση
"... Κοινός ηλεκτρικός εργάτης. Το κλασικό βίντσι,
με ηλεκτρικό μοτέρ, το οποίο συνδέεται ..."
www.tetrakinisi.gr/


Σου παραθέτω τις σελίδες που βρήκα τις οποίες, εγώ τουλάχιστον, δε μπορώ να ανοίξω...

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-22 13:22:35 (GMT)
--------------------------------------------------

ή ηλεκτρικό βίντσι


    Reference: http://www.paintballnet.gr/hellhound.htm
Natassa Iosifidou
Greece
Native speaker of: Greek
PRO pts in pair: 234
Grading comment
Thanks Natassius! Merry Xmas!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Gregoris Kondylis
12 mins

agree  Costas Zannis: Και πάλι το "electrode" πρέπει να είναι λάθος.
25 mins

agree  Emmanouil Tyrakis
1 hr

agree  Joanne Panteleon
21 hrs

agree  Theodoros Linardos
1 day 3 hrs