KudoZ home » English to Greek » Tech/Engineering

Tracker Chip

Greek translation: τσιπάκι ανεύρεσης αυτοκινήτου


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Tracker Chip
Greek translation:τσιπάκι ανεύρεσης αυτοκινήτου
Entered by: Valentini Mellas

12:27 Dec 22, 2003
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: Tracker Chip
Λίστα με εξαρτήματα αυτοκινήτων

Tow Bar
Towing Hook
Tracker Chip
Traction Control
Spiros Doikas
τσιπάκι ανεύρεσης αυτοκινήτου
Explanation:
..

--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2003-12-22 12:39:17 GMT)
--------------------------------------------------

www.centredaily.com/mld/centredaily/news/6328709.htm
Selected response from:

Valentini Mellas
Greece
Grading comment
Thanks!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3τσιπάκι ανεύρεσης αυτοκινήτου
Valentini Mellas
1 +5μικροτσίπ ανίχνευσης
Gregoris Kondylis
4 +1Τσιπ εντοπισμού
Costas Zannis


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
tracker chip
τσιπάκι ανεύρεσης αυτοκινήτου


Explanation:
..

--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2003-12-22 12:39:17 GMT)
--------------------------------------------------

www.centredaily.com/mld/centredaily/news/6328709.htm

Valentini Mellas
Greece
Native speaker of: Greek
PRO pts in pair: 1211
Grading comment
Thanks!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
32 mins

agree  Betty Revelioti
32 mins

agree  Natassa Iosifidou: Ίσως "ανεύρεσης της πορείας του αυτοκινήτου" ή κάτι τέτοιο αλλά όχι του ίδιου του αυτοκινήτου. http://www.google.com./url?sa=U&start=11&q=http://www.embedd... - Έχεις δίκιο βρε Βαλεντίνη!
1 hr
  -> ma bre natassa an boreis na vreis tin poreia pou ekane to aftokinito pos einai dinaton na min boreis na vreis to aftokinito pou ferei tin siskevi ? :D

1 hr   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +5
tracker chip
μικροτσίπ ανίχνευσης


Explanation:
μπορεί να ανιχνεύει θέση στην περιοχή (δέκτης) και μπορεί να είναι ανιχνεύσιμο σε περίπτωση κλοπής (πομπός)

Gregoris Kondylis
Native speaker of: Greek
PRO pts in pair: 56

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Natassa Iosifidou: Μάλλον κάτι τέτοιο πρέπει να είναι που να χρησιμεύει και για τις δύο λειτουργίες.
14 mins
  -> Ευχαριστώ

agree  Emmanouil Tyrakis
38 mins
  -> Ευχαριστώ

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
2 hrs
  -> Ξαναματαμερσί! Είναι τρελοί αυτοί οι κατασκευαστές αυτοκινήτων

agree  Evdoxia R.
3 hrs
  -> Ευχαριστώ

agree  Joanne Panteleon
20 hrs
  -> Thanks, Joanne

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
tracker chip
Τσιπ εντοπισμού


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 22 hrs 14 mins (2003-12-23 10:41:27 GMT)
--------------------------------------------------

Σε συνδυασμό με σύστημα GPS δίνει κάθε στιγμή η θέση του αυτοκινήτου.
Χρησιμεύει στην πλοήγηση, αλλά και στην ανεύρεση σε περίπτωση κλοπής
(Αν κι οι κλέφτες ξέρουν απ\' αυτά)

Costas Zannis
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 1656

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Joanne Panteleon
19 hrs