KudoZ home » English to Greek » Tech/Engineering

Tailboard

Greek translation: ράμπα φορτηγού


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Tailboard
Greek translation:ράμπα φορτηγού
Entered by: Gregoris Kondylis

12:47 Dec 22, 2003
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: Tailboard
Λίστα με εξαρτήματα αυτοκινήτων

Super Charger
Tachograph
Tailboard
Tow Bar
Towing Hook
Spiros Doikas
ράμπα φορτηγού
Explanation:
Λέγεται έτσι επειδή χρησιμοποιείται και ως ράμπα φόρτωσης εκφόρτωσης
Selected response from:

Gregoris Kondylis
Grading comment
Thanks!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4πίσω πόρτα φορτηγού
Valentini Mellas
5 +4ράμπα φορτηγού
Gregoris Kondylis
5Πόρτα χώρου φόρτωσης
Costas Zannis


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
tailboard
πίσω πόρτα φορτηγού


Explanation:
Magenta - πίσω πόρτα φορτηγού
To IATE το αποδίδει ως καταπακτή αλλά δεν νομίζω ότι το θες για την περίπτωσή σου :)

Valentini Mellas
Greece
Native speaker of: Greek
PRO pts in pair: 1211

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Betty Revelioti
12 mins

agree  Sophia Fourlari
12 mins

agree  Vicky Papaprodromou
12 mins

agree  Evdoxia R.
4 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
tailboard
ράμπα φορτηγού


Explanation:
Λέγεται έτσι επειδή χρησιμοποιείται και ως ράμπα φόρτωσης εκφόρτωσης

Gregoris Kondylis
Native speaker of: Greek
PRO pts in pair: 56
Grading comment
Thanks!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nadia-Anastasia Fahmi
1 hr
  -> Μερσί!

agree  elzosim
9 hrs

agree  Vicky Papaprodromou: Κι Αστερίξ νταλικέρης...!!!Μ' αρέσει όμως.
13 hrs
  -> Έχουμε εκσυγχρονιστεί, Βίκυ μου, δεν είμαστε σαν τους τρελούς τους Ρωμαίους

agree  Joanne Panteleon: ράμπα φόρτωσης/εκφόρτωσης...www.hyperdictionary.com/dictionary/tailboard
20 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
tailboard
Πόρτα χώρου φόρτωσης


Explanation:
Πόρτα καρότσας

Costas Zannis
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 1656